Já si taky myslím, že pokud to auto je od 1.majitele se serviskou a je vidět, že o auto se fakt staral, tak těch 200,300,400 tis.km nehraje velkou roli. Jenže v česku, má každý v palici zafixovaný z dob minulé éry, že auta( díky škodovkám) vydrží max.60 000km a pak jde na GO motoru...
Například mi řekl jeden zájemce o mou AUDI, r.v.94, diesel, že má hodně nalítáno (238 000km) a že ten motor je už před smrtí!
Prý si koupí to, které má max.150 000km!
Pak přišel druhý (mezitím sem najel už 250 000km)a řekl, že konečně našel auto, které má skutečne km a ani se nechtěl svézt, jen si poslechl motor( prý běžel jak švýcarský hodinky a byl o 40% tichší než u koktávky) a bral jí hned( do 20minut!)

Začíná mě teď srát, že sem ji prodal...

Lidi si stále myslí, že ten kdo kupuje drahého diesla, tak s ním jezdí jen o svátcích....

A proto mají tak málo nalítáno...
