zarovky
-
xsun
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
-
Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
-
xsun
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
-
Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
no proste tam xenony dodelat neorigo...xsun píše:rada nad zlato, presne to jsem cekal ... jeste jsen nevidel compacta s xenonamaPavel 528 píše:neni to o zarovkach,ale mas v pytli lampy...dej xenony....
jo jinak az dneska jsem se dostal k montazi toho pageru cos posilal, po prvni vyzkouseni zatim funguje ok ... thx
jsem rad,ze pager je ok.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
No taky mi prijde, ze za deste to vubec nesviti, ale myslim ze to dela kazdy auto. 100w zarovky mam na dalkovych, mozna zkusim je dat i do potkavacek. Jinak lampy mam nove, zn. BOSH H1. mozná tam zkusim dat H7 od BOSHe a uvidime, jestli nebudou lepsi. Kazdopadne xenony tam budu davat, az budou prachy.
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
-
coupe328
- Registrovaný
- Příspěvky: 1129
- Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzen
- Klubové ID: 94
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
To si jeste nejel u me v e34...xsun píše:cetl jsem o horsi svitivosti potkavacek u e36, ale kdyz clovek jede v noci a v desti, vidim na cestu jak kdybych si svitil petrolejkou ... jaky nejsilnejsi zarovky muzu nacpat, aby to vydrzeli ridici v protismeru aj pojistky v aute ...?
Jinak esi nechces moc utracet tak tam soupni nejake +50% svitivosti, hlavne tam necpi 100W, strasne to tim teplem vypaluje paraboly...
P.S. Dnes sem prolezal katalog toho buzer obchodu LIDL a maji tam v akci +50ky sice TESLA
-
Pavel
- Registrovaný
- Příspěvky: 2796
- Registrován: úte 25.11.2003 01:00
- Bydliště: Podivín
- Klubové ID: 56
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Pavel
- Registrovaný
- Příspěvky: 2796
- Registrován: úte 25.11.2003 01:00
- Bydliště: Podivín
- Klubové ID: 56
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
xsun
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
ok, diky .. neco v tomto smyslu jsem chtel slyset ...Zave_M50 píše:To si jeste nejel u me v e34...![]()
Jinak esi nechces moc utracet tak tam soupni nejake +50% svitivosti, hlavne tam necpi 100W, strasne to tim teplem vypaluje paraboly...![]()
P.S. Dnes sem prolezal katalog toho buzer obchodu LIDL a maji tam v akci +50ky sice TESLAale maji je za 169korun za par. coz je krasa...
Maji Tam vsechny: H1, H4, H7
jinak dik za radu s LIDLem, ale neminim s duchodcama stat frontuna jejich novinky, radeji si to koupim v jinym obchode ...
jeste par otazecek - co je lepsi, H1, H4, H7? vidim to na nejakou 55W + 30% nebo 50% vyssi svitivost ... v katalogu jeste vidim nejaky s namodralym svetlem, je to k necemu? vypada to lip?
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
-
stealth
- Registrovaný
- Příspěvky: 1905
- Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
- Klubové ID: 4
-
xsun
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
jj, diky za info .. takze je vlastne jedno jestli koupim H1, H4 nebo H7, hm? a s tim namodralym svetlem, jako je mi to celkem jedno, ale vidim to v katalogu, cena je priblizne stejna, tak se ptam o co jde a jestli to je lepsi nez klasika a kdyz to je nastejno ve svitivosti, tak jestli to aspon lip vypada nebo co ...darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
-
MIKI
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
No jestli do tech svych svetel nacpes H4 tak jsi frajer.....jen si posluz...xsun píše:darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
jj, diky za info .. takze je vlastne jedno jestli koupim H1, H4 nebo H7, hm? a s tim namodralym svetlem, jako je mi to celkem jedno, ale vidim to v katalogu, cena je priblizne stejna, tak se ptam o co jde a jestli to je lepsi nez klasika a kdyz to je nastejno ve svitivosti, tak jestli to aspon lip vypada nebo co ...
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
jo jo, tak to proste je , staci se kouknout na nakej cenik dilu na stary auta a zjistis ze muzes mit lampy s plastovou parabolou coz je u evropskejch starsich aut normalni, za lacino, nebo za dvojnasobek lampy od boshe nebo helly s kovovou parabolou, na kterou proste z nakyho duvodu jde udelat lepsi odrazna vrstva, nebo to nejde vubec a rezne to jak u naky skody 110. Nevim presne proc to tak je, ale proste to tak je, a kazdej kdo jezdi s baworem s puvodnima svetlama vi o cem mluvimstealth píše:souhlas s darmonem, taky hodne delaj votukany skla reflektoru se zazranou spinou ...
-
TOMMANO_V12
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
jjj... darmone, presne tak.... Nejaky +-50% cosi kdesi /philips/osram.. atd.... Je to uplne jedno hlavni je mit v dobrym stavu paraboly a skla, znam to ze sve E32...darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
