Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
zarovky
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no proste tam xenony dodelat neorigo...xsun píše:rada nad zlato, presne to jsem cekal ... jeste jsen nevidel compacta s xenonamaPavel 528 píše:neni to o zarovkach,ale mas v pytli lampy...dej xenony....
jo jinak az dneska jsem se dostal k montazi toho pageru cos posilal, po prvni vyzkouseni zatim funguje ok ... thx
jsem rad,ze pager je ok.
No taky mi prijde, ze za deste to vubec nesviti, ale myslim ze to dela kazdy auto. 100w zarovky mam na dalkovych, mozna zkusim je dat i do potkavacek. Jinak lampy mam nove, zn. BOSH H1. mozná tam zkusim dat H7 od BOSHe a uvidime, jestli nebudou lepsi. Kazdopadne xenony tam budu davat, az budou prachy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
To si jeste nejel u me v e34...xsun píše:cetl jsem o horsi svitivosti potkavacek u e36, ale kdyz clovek jede v noci a v desti, vidim na cestu jak kdybych si svitil petrolejkou ... jaky nejsilnejsi zarovky muzu nacpat, aby to vydrzeli ridici v protismeru aj pojistky v aute ...?

Jinak esi nechces moc utracet tak tam soupni nejake +50% svitivosti, hlavne tam necpi 100W, strasne to tim teplem vypaluje paraboly...

P.S. Dnes sem prolezal katalog toho buzer obchodu LIDL a maji tam v akci +50ky sice TESLA


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
- Kontaktovat uživatele:
ok, diky .. neco v tomto smyslu jsem chtel slyset ...Zave_M50 píše:To si jeste nejel u me v e34...![]()
Jinak esi nechces moc utracet tak tam soupni nejake +50% svitivosti, hlavne tam necpi 100W, strasne to tim teplem vypaluje paraboly...![]()
P.S. Dnes sem prolezal katalog toho buzer obchodu LIDL a maji tam v akci +50ky sice TESLAale maji je za 169korun za par. coz je krasa...
Maji Tam vsechny: H1, H4, H7
jinak dik za radu s LIDLem, ale neminim s duchodcama stat frontuna jejich novinky, radeji si to koupim v jinym obchode ...
jeste par otazecek - co je lepsi, H1, H4, H7? vidim to na nejakou 55W + 30% nebo 50% vyssi svitivost ... v katalogu jeste vidim nejaky s namodralym svetlem, je to k necemu? vypada to lip?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
- Kontaktovat uživatele:
jj, diky za info .. takze je vlastne jedno jestli koupim H1, H4 nebo H7, hm? a s tim namodralym svetlem, jako je mi to celkem jedno, ale vidim to v katalogu, cena je priblizne stejna, tak se ptam o co jde a jestli to je lepsi nez klasika a kdyz to je nastejno ve svitivosti, tak jestli to aspon lip vypada nebo co ...darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
- Kontaktovat uživatele:
No jestli do tech svych svetel nacpes H4 tak jsi frajer.....jen si posluz...xsun píše:darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
jj, diky za info .. takze je vlastne jedno jestli koupim H1, H4 nebo H7, hm? a s tim namodralym svetlem, jako je mi to celkem jedno, ale vidim to v katalogu, cena je priblizne stejna, tak se ptam o co jde a jestli to je lepsi nez klasika a kdyz to je nastejno ve svitivosti, tak jestli to aspon lip vypada nebo co ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
jo jo, tak to proste je , staci se kouknout na nakej cenik dilu na stary auta a zjistis ze muzes mit lampy s plastovou parabolou coz je u evropskejch starsich aut normalni, za lacino, nebo za dvojnasobek lampy od boshe nebo helly s kovovou parabolou, na kterou proste z nakyho duvodu jde udelat lepsi odrazna vrstva, nebo to nejde vubec a rezne to jak u naky skody 110. Nevim presne proc to tak je, ale proste to tak je, a kazdej kdo jezdi s baworem s puvodnima svetlama vi o cem mluvimstealth píše:souhlas s darmonem, taky hodne delaj votukany skla reflektoru se zazranou spinou ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pát 24.09.2004 00:00
- Bydliště: Karosa B 941E
- Kontaktovat uživatele:
jjj... darmone, presne tak.... Nejaky +-50% cosi kdesi /philips/osram.. atd.... Je to uplne jedno hlavni je mit v dobrym stavu paraboly a skla, znam to ze sve E32...darmon píše:hele neres co vypada lip a hur, tvuj problem je ze ti to blbe sviti a ne jak to vypada, mej trochu rozumu. H4, H1 H7, principielne v tom neni zadnej rozdil. Vsechno jsou 55watt zarovky zalozeny na stejny bazi, vlakno v plynech. Kazda ma akorat jinou patici a banku a nektery maj dve vlakna , dalkovy a tlumeny jako h4 treba. Obecne se da rict ze tvar zarovky H1 je pro vyzarovani lepsi nez H4 a tvar H7 je lepsi nez H1 ale ten rozdil je zanedbatelnej a nejvic dela lampa. Je subjektivni pocit ze novy auta sviti podstatne lip nez stary, a zaroven se dnes skoro vyhradne pouzivaj H7 a z toho plyne lez typu H7 lampy jsou lepsi nez H1 notabene H4, pravda je takova ze novy svetla jednak nemaj jeste opaleny a zapraseny lampy, a pak v poslednich peti letech znacne skocila technologie automobilovejch lamp, ze si dneska kazdej muze dovolit ciry sklo a dobry trvanlivy zrcadlo, coz driv proste neslo. Vliv zarovek je minimalni az nulovej.
