Dekarbonizace motoru
-
stealth
- Registrovaný
- Příspěvky: 1905
- Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
- Klubové ID: 4
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
RostaO
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: pon 17.02.2003 01:00
- Bydliště: Brno
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Dande
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte 06.01.2004 01:00
- Klubové ID: 54
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
honzys
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned 07.03.2004 01:00
- Bydliště: brno
moc nedoporucuju,. system usazovani karbonu je dlouhodoby a rovnomerny/mikrocastice/,ale dekarbo...karbon se uvolnuje po daleko vetsich castech a hodne rychle to pak muze neke neco zustat.../spatna tesnost ventilu at..a nebo se neco ucpea je pravda ze najenou vzniknou mikrovule ktere driv vymezil karbon osobne je lepsi moto obcas prohnat na delsi vzdalenot to taky docela pomuze .dekarbo muze vyjit super a nebo nemusi trochu sazka
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Takovouhle "dekarbonizaci" delam pri kazde ceste do Praglu po dalniciPivson píše:Jestě je jako dekarbonizace doporučováno občasné protáhnutí motoru pěkně pod plynem)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
honzys
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned 07.03.2004 01:00
- Bydliště: brno
-
honzys
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned 07.03.2004 01:00
- Bydliště: brno
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
mengi
- Registrovaný
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon 20.09.2004 00:00
- Bydliště: Manchester, Brno
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
Tak to se nemusim ani koukat, protože se ten motor musí vevnitř blejskatmatal píše:Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Vzpomínám si, že když jsem tunil Fávo, tak jsem měl palici i sání několikrát dole a vždycky jsem tam měl nánosy černýho svinstva. Otázkou je, jestli to byl karbon nebo saze, páč jsem tam měl vostrou vačici s velkým překrytím, takže je možný, že šly splodiny i trochu do sání. Každopádně nějaké samočištění tam rozhodně nepomáhalo a to ten motor měl v nejlepších letech a v polozávodním nastavení max. výkon kolem 6500ot/min, což by podle vás mělo být dost na to, aby se to všechno samo pročistilo.
-
MartyH
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: pon 30.08.2004 00:00
- Bydliště: Brno
Zdar a silu,
tak touhle kůrou, o které je tu řeč jsem skoro před rokem prohnal své bawo a musím konstatovat, že to bylo dost znát!
Pravda je že něktrý vůle se ti pak můžou projevit víc, ale v globale to nemá žádný negativní účinky na motor.
Máme to vyzkoušený na autě, který neprošlo emisema a po absolvování této kůry prošlo bez jakých koliv dalších oprav naprosto v pohodě.
Jen nevím kam na to jezdíte, že tu padla řeč o 2.500,- ve slušným servisu by cena měla být někde 1200-1500. Mě to vyšlo asi na 1000,-.
U starších motoru po vlatní zkušnosti doporučuju, ale jak jsem četl tu cenu tak doplňuji JAK KDE
tak touhle kůrou, o které je tu řeč jsem skoro před rokem prohnal své bawo a musím konstatovat, že to bylo dost znát!
Pravda je že něktrý vůle se ti pak můžou projevit víc, ale v globale to nemá žádný negativní účinky na motor.
Máme to vyzkoušený na autě, který neprošlo emisema a po absolvování této kůry prošlo bez jakých koliv dalších oprav naprosto v pohodě.
Jen nevím kam na to jezdíte, že tu padla řeč o 2.500,- ve slušným servisu by cena měla být někde 1200-1500. Mě to vyšlo asi na 1000,-.
U starších motoru po vlatní zkušnosti doporučuju, ale jak jsem četl tu cenu tak doplňuji JAK KDE
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
