Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dovoz BMW z Německa

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od Peet »

Lidičky, poraďte mi, prosím. Kdo máte jaké zkušenosti s dovoze BMW z německa. jak to teď je po vstupu do EU? Co vše by mě čekalo, kdybych si chtěl přivést E36 coupé starší 8mi let = cca rv.92-95. Zajímá mě to od koupě auta až po evidenční kontrolu, STK a registraci. Jak to udělat s dokladama, musím mít i štítky a jaké? Když dovezu auto, jak to funguje na hranicích a pak s pohybem toho auta tady u nás do doby, než vyřídím vče potřebné? Existujou nějaké finty?
Nemá asi smysl vozit si BMW třeba z Rakouska či jiné země, že?
Poradí mi nějací ostřílení harcovníci?
Mám 318i rv.93 a tím svezením fakt trpím, nějak se nemůžu zžít s těmi 113PS když jsem měl před tím 318IS E30. Chci to časem dát pryč a pořídít něco z raichu
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Tady jsme to už řešili s e34, e36 není o nic rozdílnější.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=4394
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#3 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Peet píše:Lidičky, poraďte mi, prosím. Kdo máte jaké zkušenosti s dovoze BMW z německa. jak to teď je po vstupu do EU? Co vše by mě čekalo, kdybych si chtěl přivést E36 coupé starší 8mi let = cca rv.92-95. Zajímá mě to od koupě auta až po evidenční kontrolu, STK a registraci. Jak to udělat s dokladama, musím mít i štítky a jaké? Když dovezu auto, jak to funguje na hranicích a pak s pohybem toho auta tady u nás do doby, než vyřídím vče potřebné? Existujou nějaké finty?
Nemá asi smysl vozit si BMW třeba z Rakouska či jiné země, že?
Poradí mi nějací ostřílení harcovníci?
Mám 318i rv.93 a tím svezením fakt trpím, nějak se nemůžu zžít s těmi 113PS když jsem měl před tím 318IS E30. Chci to časem dát pryč a pořídít něco z raichu


Jeden z mála co to přizná a to čeka každého kdo si koupí sportovní 316 nebo 318i ..... :D asi tak s tím dovozem.... abys v německu sehnal pěkný a zachovalý kousek se slušnýma km musíš připlatit.... pěkné kusy tam jsou dražší než u nás :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mozna vyjde levneji koupit karu 1994 a novejsi, ta uz by mela mit ES homologaci a nemusis pak tady shanet doklady a delat prestavbu. Zavolej si p. Stehlikovi do AuTec Pragl a preptej se na podrobnosti, myslim ze mi rikal ze nektere E36 z roku 1994 cislo protokolu ES homologace na stitku s VINem nemaji a da se to vyresit objednanim duplikatu stitku.

Jawak: E34 tuto ES homologaci NIKDY nemely, takze postup pro E36 1994 a mladsi je o neco jednodussi.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Francis píše:Jawak: E34 tuto ES homologaci NIKDY nemely, takze postup pro E36 1994 a mladsi je o neco jednodussi.

Jo to vím, jsem se informoval, sháním doklady na 525ku...
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Peet »

Jeden z mála co to přizná a to čeka každého kdo si koupí sportovní 316 nebo 318i ..... :D asi tak s tím dovozem.... abys v německu sehnal pěkný a zachovalý kousek se slušnýma km musíš připlatit.... pěkné kusy tam jsou dražší než u nás :D[/quote]

Nenamlouval jsem si, že to bude spor?ák. E36 se mi prostě líbí, chtěl jsem ho a protože nejsem tak těžce za vodou, jako asi většina lidí tady (témata spotřeba a pojistka jsou tady málem hřích), chtěl jsem bavko do 1850ccm.
A že pěkný zachovalý kousek s málo km vyjde z německa dráž než od nás??? Jsi asi hodně náročný:o). Myslím, že bych si tam uměl vybrat.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Já jsem zachovalý coupátko, aby nebylo po "přičmouhlejch", s jakš takš výbavou hledal víc jak 4 měsíce, a to v rajchu žiju... Na těch malých fotkách ty káry vypadají pěkně, ale realita je někde jinde, M3maniac by mohl povídat.
Jedeme pro káru, prej Top-Zustand, perfektní stav a nakonec jsme se zhrozili z dvojbarevného provedení (různé odstíny barvy na různých částech karoserie), poškozené blatníky, rez kam se člověk jen podíval, turek asi hodnotil podle stavu tureckých vozů, tam by to odpovídalo, ten Top-Zustand :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Peet píše:... a protože nejsem tak těžce za vodou, jako asi většina lidí tady (témata spotřeba a pojistka jsou tady málem hřích)...

Jsi me rozesmal 8) Neni to tim ze jsme vsichni za vodou, ale kdyz najedu rocne 35-40k km a za benzin vysolim celkem 90k Kc, tak rozdil 3k Kc za vyssi povinne ruceni je jako kapka v mori.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od Peet »

Francis píše:
Peet píše:... a protože nejsem tak těžce za vodou, jako asi většina lidí tady (témata spotřeba a pojistka jsou tady málem hřích)...

Jsi me rozesmal 8) Neni to tim ze jsme vsichni za vodou, ale kdyz najedu rocne 35-40k km a za benzin vysolim celkem 90k Kc, tak rozdil 3k Kc za vyssi povinne ruceni je jako kapka v mori.


Toto téma bych uzavřel, za hlášku se omlouvám. Nemá smysl to řešit :D . zavěr je takový, že pro někoho jsou 3000Kč kapka v moři, pro někoho to jsou peníze, které třeba využije jinak.
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Peet »

Jawak píše:Já jsem zachovalý coupátko, aby nebylo po "přičmouhlejch", s jakš takš výbavou hledal víc jak 4 měsíce, a to v rajchu žiju... Na těch malých fotkách ty káry vypadají pěkně, ale realita je někde jinde, M3maniac by mohl povídat.
Jedeme pro káru, prej Top-Zustand, perfektní stav a nakonec jsme se zhrozili z dvojbarevného provedení (různé odstíny barvy na různých částech karoserie), poškozené blatníky, rez kam se člověk jen podíval, turek asi hodnotil podle stavu tureckých vozů, tam by to odpovídalo, ten Top-Zustand :D


Fakt je to takový problém??? 4 měsíce obětovat koupi auta, to mi připadá v poho, asi všichni co sem chodíme bychom se tomu věnovali. Ale jet si tam pro auto a pak se zděsit, to by mě fakt štvalo a nedej bože, abych měl takové "štěstí" několikrát a párkrát se takto jen tak jel do raichu podívat na orezlou kárku, to bych fakt nerad. V jaké ceně myslíte, že už se dá koupit pěkné zachovalé coupátko, třeba 318is nebo 325i? když bych teda mluvil o tom, že hodlám dovozem řešit jedině auto bez koroze, na nějakých pěkných kolech a s nějakou tou výbavou, ale zas nemluvím o nějakém extra Top-Zustand. Prostě pěkné auto..detaily si doladím:o). A prosím, nechytejte mě za slovo s tím, co jsou detaily, prostě by mě zajímaly vaše postřehy o tom, za kolik euro myslíte, že by se dalo pořídit slušné bávo.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#11 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Jo,pár krát jsem se projel 1000km tam a 1000km zpět,kvůli ulhaným čurákům.Jinak Ti chci říct,že máš trošku přeházené ty priority,měl bys hledět hlavně na stav toho auta,né na pěkné kola.Jasně pěkné "17kola jsou plus a ušetřené prachy,ale já vždy dám přednost perfektně servisované káře v původním laku s poctivejma 160tkm než lesknoucí ce káře v novém laku,která před měsícem dělala kotrmelce v poli,s 80tkm bez servisky(což je blbost) a s vybitým vším co na autě jde.... :(

P.S. malá rada,raději kup perfektní 325ku z r.v. 93 než mrdku 323 v plné palbě z roku 97...ale to je jen můj názor.Věčina lidí si toiž cvrnkne do textilu jakmile uvidí digi klimu,kůži či el.sedačky :D jo je to krásné to v autě mít,ale najít top káru s top výbavou za dobrej peníz je hóódně těžké.
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od Peet »

M3maniac píše:Jo,pár krát jsem se projel 1000km tam a 1000km zpět,kvůli ulhaným čurákům.Jinak Ti chci říct,že máš trošku přeházené ty priority,měl bys hledět hlavně na stav toho auta,né na pěkné kola.Jasně pěkné "17kola jsou plus a ušetřené prachy,ale já vždy dám přednost perfektně servisované káře v původním laku s poctivejma 160tkm než lesknoucí ce káře v novém laku,která před měsícem dělala kotrmelce v poli,s 80tkm bez servisky(což je blbost) a s vybitým vším co na autě jde.... :(

P.S. malá rada,raději kup perfektní 325ku z r.v. 93 než mrdku 323 v plné palbě z roku 97...ale to je jen můj názor.Věčina lidí si toiž cvrnkne do textilu jakmile uvidí digi klimu,kůži či el.sedačky :D jo je to krásné to v autě mít,ale najít top káru s top výbavou za dobrej peníz je hóódně těžké.


Souhlasím 100% se vším cos napsal!!! To s těma kolama je jasný! Možná to vyznělo jinak, ale s hodnotama to mám tak jak jsi napsal, přesně to bych rád = najít servisované auto v dobrém stavu na kterém je vidět, že se o to člověk staral. Jak to tady ale čtu, zní to jako bláhová a naivní iluze. Takjestli to pořeším , pak se podělím o zkušenosti i já :?
Anonymous

#13 Příspěvek od Anonymous »

Peet píše:Lidičky, poraďte mi, prosím. Kdo máte jaké zkušenosti s dovoze BMW z německa. jak to teď je po vstupu do EU? Co vše by mě čekalo, kdybych si chtěl přivést E36 coupé starší 8mi let = cca rv.92-95. Zajímá mě to od koupě auta až po evidenční kontrolu, STK a registraci. Jak to udělat s dokladama, musím mít i štítky a jaké? Když dovezu auto, jak to funguje na hranicích a pak s pohybem toho auta tady u nás do doby, než vyřídím vče potřebné? Existujou nějaké finty?
Nemá asi smysl vozit si BMW třeba z Rakouska či jiné země, že?
Poradí mi nějací ostřílení harcovníci?
Mám 318i rv.93 a tím svezením fakt trpím, nějak se nemůžu zžít s těmi 113PS když jsem měl před tím 318IS E30. Chci to časem dát pryč a pořídít něco z raichu


CHLAPACI VRT´TE SE PROSÍM VÁS K TOMUHLE AT KURVA FIX VÍME JAK TO S TĚMA ČUROMETAMA VOPRAVDU JE,VŽDYT KAŽDEJ PLÁCÁ PÁTY PŘES DEVÁTY -----TOHLETO TÉMA JE DOST ZAJÍMAVÍ RÁD BYCH TAKY VĚDĚL JESTLIMÁM JEZDIT NĚKAM JAKO PÍČKA SEM A TAM JEN TAK NA HOVNO A NEBO JESTLI TO MÁM POMALU A POSTUPNĚ PROLEJT U NÁS V PAJZLU DÍK I MŮJ DOBREJ KÁMOŠ CO MÁ SOUKROMEJ SERVIS (DIAG. ZDARMA) MĚ VO TOM MOC NEPOPOVÍDÁ POŘÁD MĚ ŘÍKÁ AT SE NA TO VYSERU
Anonymous

#14 Příspěvek od Anonymous »

Anonymous píše:
Peet píše:Lidičky, poraďte mi, prosím. Kdo máte jaké zkušenosti s dovoze BMW z německa. jak to teď je po vstupu do EU? Co vše by mě čekalo, kdybych si chtěl přivést E36 coupé starší 8mi let = cca rv.92-95. Zajímá mě to od koupě auta až po evidenční kontrolu, STK a registraci. Jak to udělat s dokladama, musím mít i štítky a jaké? Když dovezu auto, jak to funguje na hranicích a pak s pohybem toho auta tady u nás do doby, než vyřídím vče potřebné? Existujou nějaké finty?
Nemá asi smysl vozit si BMW třeba z Rakouska či jiné země, že?
Poradí mi nějací ostřílení harcovníci?
Mám 318i rv.93 a tím svezením fakt trpím, nějak se nemůžu zžít s těmi 113PS když jsem měl před tím 318IS E30. Chci to časem dát pryč a pořídít něco z raichu


CHLAPACI VRT´TE SE PROSÍM VÁS K TOMUHLE AT KURVA FIX VÍME JAK TO S TĚMA ČUROMETAMA VOPRAVDU JE,VŽDYT KAŽDEJ PLÁCÁ PÁTY PŘES DEVÁTY -----TOHLETO TÉMA JE DOST ZAJÍMAVÍ RÁD BYCH TAKY VĚDĚL JESTLIMÁM JEZDIT NĚKAM JAKO PÍČKA SEM A TAM JEN TAK NA HOVNO A NEBO JESTLI TO MÁM POMALU A POSTUPNĚ PROLEJT U NÁS V PAJZLU DÍK I MŮJ DOBREJ KÁMOŠ CO MÁ SOUKROMEJ SERVIS (DIAG. ZDARMA) MĚ VO TOM MOC NEPOPOVÍDÁ POŘÁD MĚ ŘÍKÁ AT SE NA TO VYSERU[/quot
Vobčas se tam vobjeví dobrý káry tak by to nemuselo bejt k zahození toho využít zvlášt když je to EU
Anonymous

#15 Příspěvek od Anonymous »

8O nechce se mi spat tak si dám jestě jedno G10(dnes jenom6) a fouknu tam jednohoRUMa ----ůůůů§§§ tak zdar
Anonymous

#16 Příspěvek od Anonymous »

Peet píše:Lidičky, poraďte mi, prosím. Kdo máte jaké zkušenosti s dovoze BMW z německa. jak to teď je po vstupu do EU? Co vše by mě čekalo, kdybych si chtěl přivést E36 coupé starší 8mi let = cca rv.92-95. Zajímá mě to od koupě auta až po evidenční kontrolu, STK a registraci. Jak to udělat s dokladama, musím mít i štítky a jaké? Když dovezu auto, jak to funguje na hranicích a pak s pohybem toho auta tady u nás do doby, než vyřídím vče potřebné? Existujou nějaké finty?
Nemá asi smysl vozit si BMW třeba z Rakouska či jiné země, že?
Poradí mi nějací ostřílení harcovníci?
Mám 318i rv.93 a tím svezením fakt trpím, nějak se nemůžu zžít s těmi 113PS když jsem měl před tím 318IS E30. Chci to časem dát pryč a pořídít něco z raichu


CHLAPACI VRT´TE SE PROSÍM VÁS K TOMUHLE AT KURVA FIX VÍME JAK TO S TĚMA ČUROMETAMA VOPRAVDU JE,VŽDYT KAŽDEJ PLÁCÁ PÁTY PŘES DEVÁTY -----TOHLETO TÉMA JE DOST ZAJÍMAVÍ RÁD BYCH TAKY VĚDĚL JESTLIMÁM JEZDIT NĚKAM JAKO PÍČKA SEM A TAM JEN TAK NA HOVNO A NEBO JESTLI TO MÁM POMALU A POSTUPNĚ PROLEJT U NÁS V PAJZLU DÍK I MŮJ DOBREJ KÁMOŠ CO MÁ SOUKROMEJ SERVIS (DIAG. ZDARMA) MĚ VO TOM MOC NEPOPOVÍDÁ POŘÁD MĚ ŘÍKÁ AT SE NA TO VYSERU
Anonymous

#17 Příspěvek od Anonymous »

Taky nevim co a jak a zajimalo by me to. Chci si koupit 740i tak kolem 250t v vytecnem stavu mel jsem 750 E32 a nic moc stav naletel jsem a pak 730, ale pakarnu v manualu a zase PC v hajzlu radeji bych MB E320, ale mam nove auto a tohle chci jako mazlika a nerad bych daval pul mega za vojetinu to je na hlavu. poradte teda co a jak dik.
Anonymous

#18 Příspěvek od Anonymous »

čau,
tak už to tady sleduji delší dobu a zjistil jsem pá věcí,
matka žije už pár let v německu a má tam kompakta z roku 1994 kterýho by chtěla na podzim dotáhnout sem,byla se zeptat přímo v bmw kde to auto tenkrát koupila jestli to má tu ES homolagaci (protože ten štítek prej nenašla),tam se jí podívali jen do velkýho techničáku a borec někam zavolal,za pár minut jí řekl že si má přijít příští týden pro nový štítky s tou homologací,tak nějak jsem to pochopil :lol:
pak ji ještě poslal na celní úřad ohlendě cla,ale borec asi neví že jsme v EU takže clo se žadný neplatí :lol:
příští týden toho budu vědět víc tak to sem napíšu

Petr
Anonymous

#19 Příspěvek od Anonymous »

PetrE36 píše:čau,
tak už to tady sleduji delší dobu a zjistil jsem pá věcí,
matka žije už pár let v německu a má tam kompakta z roku 1994 kterýho by chtěla na podzim dotáhnout sem,byla se zeptat přímo v bmw kde to auto tenkrát koupila jestli to má tu ES homolagaci (protože ten štítek prej nenašla),tam se jí podívali jen do velkýho techničáku a borec někam zavolal,za pár minut jí řekl že si má přijít příští týden pro nový štítky s tou homologací,tak nějak jsem to pochopil :lol:
pak ji ještě poslal na celní úřad ohlendě cla,ale borec asi neví že jsme v EU takže clo se žadný neplatí :lol:
příští týden toho budu vědět víc tak to sem napíšu

Petr

Tak to by bylo fajn kdyby jsi to zjistil protože by mě zajímalo jestli všechny auta od 94 maj tu homologaci (myslím tím BMW).No ale stejně mě to u nás nepřihlášej bez českejch dokladů pokud je to starší než 8 let jak jsm se dočetl někde tady.
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#20 Příspěvek od 723novy723 »

Pokud je toto jeste zhavy tema, muzu prispet. Sam na vlastni kuzi jsem vyrazil minuly rok za hranice a privez jsem si auto z DE. S papirama nebyl problem, jen jsem to tu musel obihat sam,ale dalo se to.
Odpovědět