schinach píše:Bpytlik nic proti Tobe ale to stejny jsem pred casem chtel vedet po Vas ja a nikdo si moc nestezoval. Jako posilat ho do dementnich AAA aby se projel v roslehanejch BMWs a zabil tim cely dopoledne misto toho aby zde vznesl dotaz ! To je trochu hovadina ne ? Kdyz jsem se ptal ja tak jsem moc dobre znal paramtery tech danych motoru ale nikdo ti nerekne vic nez majitele cili jsem radsi vyuzil moznost se primo zeptat Vas ( majitelu BMW ). A to jsem si projel prispevky snad pul roku dozadu.
Dík za oporu. To víš, že znám parametry těch aut a je to přesně o tom co píšeš, prostě mě zajímaj názory a porovnání lidí, kteří s těma autama mají zkušenosti
Hanz píše:sorry, ale dokud s tim autem opravdu fyzicky nejedes, muzem si tady stavet klidne rohliky z pytliku strouhanky, vyjde to stejne... kdyz jsem mel iS, bral jsem to jako fajn motor, proste navozuje pocit rychlosti.... v 328 se obcas zapomenu a pak se nestacim divit, co motor stacil namalovat na palubce, ale ze by to bylo sportovni se moc rict neda /oproti tomu iSu/, proste slapnes na plyn a je to tam, jedno co mas zarazeno... u iS musis vzdycky provetrat spojku a fofr klacek...
Závěr je myslím zcela jasný , jde jenom o to kolik chceš utratit a kolik jsi ochotný dávat průběžně za údržbu a pojistku. 316 a 318 je na dopravu , 320 je dobrý svezení ale jenom dokud nezkusíš 323 , no a pokud chceš jezdit ve stylu bmw tak 328 . A to buď rád že nikdo nerozjel debatu o M3.
bpytlik píše:peet: lidi jako ty fakt nechapu....kdyz nevis jako je rozdil v tech motorech, tak si zajedu treba do blbych AAA a projedu se v iSku, 2 litru a v 2,5ce a hnedka vim....A s tou pojistkou to jako myslis vazne??jaky je rozdil v pojistce mezi 318is a 2,5??? 200 korun mesicne?? A to je pro tebe moc?? Tak proc si za tech 200 korun nekoupis mesicnik a nejzdis sockou??
Co nechápeš??? Ty jsi asi nějakej chytrák. Takový příspěvky jsou fakt dooost gut. Se do toho neser, když to nechápeš. 318is má pojistku do 1850ccm, teda do rv 93, 325i má pojistku v kategorii o jedno vyšší, tzn. rozdíl cca 3000 kč, ty je třeba fajn, dle mě, narvat do toho oprav či úprav, ale ty jsi asi na tom tak dobře, že peníze neřešíš, tak si je užívej a neztrácej čas ta přiblblýma poznámkama. Chytráku. Ale jinak taky nic proti tobě:o))))))
Ja bych Ti to asi rekl takhle, pokud ti dela problem 3k na pojistce tak se na bawo vyser... Kdyz koupis Bawo za nejakou normalni cenu tak do nej budes muset minimalne 30k nasypat aby jsi z nej udelal auto... Jinak pocitej s tim ze do nej rocne zase tech 30k nasypes, aspon u me to tak je... A to se bavim pouze o bezne udrzbe... Takze tomu jak tu vypravis o 3k se pouze smeju...
to LukasH: Jako to myslis vazne ze udrzba takto " kvalitniho auta " te prijde na 30 rocne ? Se mi zda dost jen za beznou udrzbu. Kamos ma AUDI A6 2,5 tusim 96-ku , kupoval ji za 250,- a za tri toky do ni dal asi 45 tacu. [/list][/list]
no jo , klidně se můžeš na investice 2 roky vykašlat , ale pak se ti to vrátí jak bumerang . Když na to přijde tak bmw ti bude jezdit i když do něj budeš lít jen benzín ale když chceš aby bylo všechno v poho a chceš se o nej trochu starat , tak to něco stojí.
schinach píše:to LukasH: Jako to myslis vazne ze udrzba takto " kvalitniho auta " te prijde na 30 rocne ? Se mi zda dost jen za beznou udrzbu. Kamos ma AUDI A6 2,5 tusim 96-ku , kupoval ji za 250,- a za tri toky do ni dal asi 45 tacu. [/list][/list]
Jo to myslim vazne, ono taky zalezi kolik za ten rok najezdis...
cabadaj píše:no jo , klidně se můžeš na investice 2 roky vykašlat , ale pak se ti to vrátí jak bumerang . Když na to přijde tak bmw ti bude jezdit i když do něj budeš lít jen benzín ale když chceš aby bylo všechno v poho a chceš se o nej trochu starat , tak to něco stojí.
Presne tak, muzes jezdit vyjetou a vymlacenou mrdkou, ale na to ja povahu nemam... Jak neco zjistim okamzite to resim...
lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil . Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku )). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?
schinach píše:lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil . Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku )). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?
Ne spojka mi vydrzela 2 roky, takze si na rok muzes pocitat jen pulku tzn 5,5k...
Lukas H. píše:[quote="Bombarder"]diesly ty si vezmou své..
Njn nekdo na aute setri a nekdo ne... Tobe asi nic nerikaji, brzdy, tlumice, cepy, silentbloky, gumy, spojka, remeny, kladky, oleje, filtry atd...
vse krome spojky (mozna jeste nejake remeny) mam nove ale to neznamena, ze do toho musis rocne narvat 30tis.
Tak v tom pripade mas asi nejaky lepsi ceny, kdyz te to nestalo 30k...[/quote]
uz to tu nekdo napsal prede mnou, tlumuce, remeny, cepy, atd. atd. prece nemenim kazdy rok. no nekteri mozna jo, potom ale nechapu, proc kdyz maji takovy rozpocet nejdou do M3.
schinach píše:lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil . Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku )). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?
Tak pocitej ze rocne najezdis nejakych 40k rocne....Za tri roky to mas 120k, to abys menil 8x olej+vzduchovy filtr, 4xdesky, 2xkotouce, 1xspojka, vsecky loziska....a sem skoro na 80k a to nepocitam milion dalsich veci jako tlumice, cepy, silenbloky, pripadne turbo atd atd...
Jestli nekoho boli 3k rocne na pojistce tak at si koupi mesicnik a nekupuje si auto....Jediny pripad snad je, pokud s tim autem najede za rok 1000 km a zbytek mu to hnije v garazi...
schinach píše:lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil . Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku )). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?
Tak pocitej ze rocne najezdis nejakych 40k rocne....Za tri roky to mas 120k, to abys menil 8x olej+vzduchovy filtr, 4xdesky, 2xkotouce, 1xspojka, vsecky loziska....a sem skoro na 80k a to nepocitam milion dalsich veci jako tlumice, cepy, silenbloky, pripadne turbo atd atd...
Jestli nekoho boli 3k rocne na pojistce tak at si koupi mesicnik a nekupuje si auto....Jediny pripad snad je, pokud s tim autem najede za rok 1000 km a zbytek mu to hnije v garazi...
Tohle bohuzel chape jen par lidi... Pak jsi kup v cechach ojety bawo...
LukasH : v tom to neni ze to chape jen par lidi ale musis si uvedomit ze ja s tim autem najezdim rocne 10 tacu max takze to je trochu jiny kafe. Proto me udivilo tech 30 Kc rocne.
schinach píše:LukasH : v tom to neni ze to chape jen par lidi ale musis si uvedomit ze ja s tim autem najezdim rocne 10 tacu max takze to je trochu jiny kafe. Proto me udivilo tech 30 Kc rocne.
10k km to jsou tak vikendove vylety.... Ja jsem mluvil o min 35k km...
No já myslim, že bude taky hodně záležet na tom, jak s autem jezdíš a když něco vyměníš-tak jaký to jsou náhradní díly-když nakoupíš nějaký šity, to se nemůžeš divit, že se to dokolečka ser.. Je jasný, že když koupíš starší auto,musíš do něj něco vrazit - brzdy, olej, filtry - prostě věci běžný spotřeby budou nejspíš v pr.., ale pak ( pokud si nekoupil nějakou šlupku ) by to mělo jezdit téměř bezproblémově. Měnit u bmw spojku každý dva roky-to neni úplně normální.
No ale jestli někdo najezdí 100 tis. ročně po ulicích typu křižovatka v Ostravě u Vítkovickýho stadionu, to pak asi měníš jeden díl za druhým. Byl jsem tam asi před dvěma rokama a když jsem viděl ty tramvajový koleje, měl jsem skoro stach, abych tam neposadil bavce na břicho.