Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

318is vs 320i

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od Peet »

schinach píše:Bpytlik nic proti Tobe ale to stejny jsem pred casem chtel vedet po Vas ja a nikdo si moc nestezoval. Jako posilat ho do dementnich AAA aby se projel v roslehanejch BMWs a zabil tim cely dopoledne misto toho aby zde vznesl dotaz ! To je trochu hovadina ne ? Kdyz jsem se ptal ja tak jsem moc dobre znal paramtery tech danych motoru ale nikdo ti nerekne vic nez majitele cili jsem radsi vyuzil moznost se primo zeptat Vas ( majitelu BMW ). A to jsem si projel prispevky snad pul roku dozadu.


Dík za oporu. To víš, že znám parametry těch aut a je to přesně o tom co píšeš, prostě mě zajímaj názory a porovnání lidí, kteří s těma autama mají zkušenosti
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od Peet »

Hanz píše:sorry, ale dokud s tim autem opravdu fyzicky nejedes, muzem si tady stavet klidne rohliky z pytliku strouhanky, vyjde to stejne...
kdyz jsem mel iS, bral jsem to jako fajn motor, proste navozuje pocit rychlosti.... v 328 se obcas zapomenu a pak se nestacim divit, co motor stacil namalovat na palubce, ale ze by to bylo sportovni se moc rict neda /oproti tomu iSu/, proste slapnes na plyn a je to tam, jedno co mas zarazeno... u iS musis vzdycky provetrat spojku a fofr klacek...


Souhlas!!!!! Dík
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#23 Příspěvek od cabadaj »

Závěr je myslím zcela jasný , jde jenom o to kolik chceš utratit a kolik jsi ochotný dávat průběžně za údržbu a pojistku. 316 a 318 je na dopravu , 320 je dobrý svezení ale jenom dokud nezkusíš 323 , no a pokud chceš jezdit ve stylu bmw tak 328 . A to buď rád že nikdo nerozjel debatu o M3.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#24 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Peet píše:
bpytlik píše:peet: lidi jako ty fakt nechapu....kdyz nevis jako je rozdil v tech motorech, tak si zajedu treba do blbych AAA a projedu se v iSku, 2 litru a v 2,5ce a hnedka vim....A s tou pojistkou to jako myslis vazne??jaky je rozdil v pojistce mezi 318is a 2,5??? 200 korun mesicne?? A to je pro tebe moc?? Tak proc si za tech 200 korun nekoupis mesicnik a nejzdis sockou??


Co nechápeš??? Ty jsi asi nějakej chytrák. Takový příspěvky jsou fakt dooost gut. Se do toho neser, když to nechápeš. 318is má pojistku do 1850ccm, teda do rv 93, 325i má pojistku v kategorii o jedno vyšší, tzn. rozdíl cca 3000 kč, ty je třeba fajn, dle mě, narvat do toho oprav či úprav, ale ty jsi asi na tom tak dobře, že peníze neřešíš, tak si je užívej a neztrácej čas ta přiblblýma poznámkama. Chytráku. Ale jinak taky nic proti tobě:o))))))



Ja bych Ti to asi rekl takhle, pokud ti dela problem 3k na pojistce tak se na bawo vyser... Kdyz koupis Bawo za nejakou normalni cenu tak do nej budes muset minimalne 30k nasypat aby jsi z nej udelal auto... Jinak pocitej s tim ze do nej rocne zase tech 30k nasypes, aspon u me to tak je... A to se bavim pouze o bezne udrzbe... Takze tomu jak tu vypravis o 3k se pouze smeju... :)
N54 PWR
schinach
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: ned 24.08.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od schinach »

to LukasH: Jako to myslis vazne ze udrzba takto " kvalitniho auta " te prijde na 30 rocne ? Se mi zda dost jen za beznou udrzbu. Kamos ma AUDI A6 2,5 tusim 96-ku , kupoval ji za 250,- a za tri toky do ni dal asi 45 tacu. [/list][/list]
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Bombarder »

diesly ty si vezmou své..
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#27 Příspěvek od cabadaj »

no jo , klidně se můžeš na investice 2 roky vykašlat , ale pak se ti to vrátí jak bumerang . Když na to přijde tak bmw ti bude jezdit i když do něj budeš lít jen benzín ale když chceš aby bylo všechno v poho a chceš se o nej trochu starat , tak to něco stojí.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#28 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Bombarder píše:diesly ty si vezmou své..


Njn nekdo na aute setri a nekdo ne... :) Tobe asi nic nerikaji, brzdy, tlumice, cepy, silentbloky, gumy, spojka, remeny, kladky, oleje, filtry atd...
N54 PWR
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Bombarder »

Lukas H. píše:
Bombarder píše:diesly ty si vezmou své..


Njn nekdo na aute setri a nekdo ne... :) Tobe asi nic nerikaji, brzdy, tlumice, cepy, silentbloky, gumy, spojka, remeny, kladky, oleje, filtry atd...


vse krome spojky (mozna jeste nejake remeny) mam nove 8) ale to neznamena, ze do toho musis rocne narvat 30tis.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#30 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

schinach píše:to LukasH: Jako to myslis vazne ze udrzba takto " kvalitniho auta " te prijde na 30 rocne ? Se mi zda dost jen za beznou udrzbu. Kamos ma AUDI A6 2,5 tusim 96-ku , kupoval ji za 250,- a za tri toky do ni dal asi 45 tacu. [/list][/list]


Jo to myslim vazne, ono taky zalezi kolik za ten rok najezdis... :)
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#31 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

cabadaj píše:no jo , klidně se můžeš na investice 2 roky vykašlat , ale pak se ti to vrátí jak bumerang . Když na to přijde tak bmw ti bude jezdit i když do něj budeš lít jen benzín ale když chceš aby bylo všechno v poho a chceš se o nej trochu starat , tak to něco stojí.


Presne tak, muzes jezdit vyjetou a vymlacenou mrdkou, ale na to ja povahu nemam... Jak neco zjistim okamzite to resim...
N54 PWR
schinach
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: ned 24.08.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od schinach »

lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil :). Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku :))). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#33 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Bombarder píše:
Lukas H. píše:
Bombarder píše:diesly ty si vezmou své..


Njn nekdo na aute setri a nekdo ne... :) Tobe asi nic nerikaji, brzdy, tlumice, cepy, silentbloky, gumy, spojka, remeny, kladky, oleje, filtry atd...


vse krome spojky (mozna jeste nejake remeny) mam nove 8) ale to neznamena, ze do toho musis rocne narvat 30tis.


Tak v tom pripade mas asi nejaky lepsi ceny, kdyz te to nestalo 30k...
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#34 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

schinach píše:lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil :). Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku :))). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?


Ne spojka mi vydrzela 2 roky, takze si na rok muzes pocitat jen pulku tzn 5,5k... :)
N54 PWR
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Bombarder »

Lukas H. píše:
Bombarder píše:
Lukas H. píše:[quote="Bombarder"]diesly ty si vezmou své..


Njn nekdo na aute setri a nekdo ne... :) Tobe asi nic nerikaji, brzdy, tlumice, cepy, silentbloky, gumy, spojka, remeny, kladky, oleje, filtry atd...


vse krome spojky (mozna jeste nejake remeny) mam nove 8) ale to neznamena, ze do toho musis rocne narvat 30tis.


Tak v tom pripade mas asi nejaky lepsi ceny, kdyz te to nestalo 30k...[/quote]

uz to tu nekdo napsal prede mnou, tlumuce, remeny, cepy, atd. atd. prece nemenim kazdy rok. no nekteri mozna jo, potom ale nechapu, proc kdyz maji takovy rozpocet nejdou do M3.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od bpytlik »

schinach píše:lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil :). Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku :))). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?


Tak pocitej ze rocne najezdis nejakych 40k rocne....Za tri roky to mas 120k, to abys menil 8x olej+vzduchovy filtr, 4xdesky, 2xkotouce, 1xspojka, vsecky loziska....a sem skoro na 80k a to nepocitam milion dalsich veci jako tlumice, cepy, silenbloky, pripadne turbo atd atd...

Jestli nekoho boli 3k rocne na pojistce tak at si koupi mesicnik a nekupuje si auto....Jediny pripad snad je, pokud s tim autem najede za rok 1000 km a zbytek mu to hnije v garazi...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#37 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

bpytlik píše:
schinach píše:lukasH : Tak tobe bych auto nepujcil :). Ses jedinej clovek co znam kterej meni kazdej rok spojku :))). Je mi jasny ze to koupis a neco do toho narves + udrzba ale myslim ze do 15 - 20 tacu za rok se vejdes uplne v pohode. Mas pravdu ze zalezi kolik kdo najezdi ale jestli menis spojku kazdej rok tak to najezdis aspon 70 tacu rocne ne ?


Tak pocitej ze rocne najezdis nejakych 40k rocne....Za tri roky to mas 120k, to abys menil 8x olej+vzduchovy filtr, 4xdesky, 2xkotouce, 1xspojka, vsecky loziska....a sem skoro na 80k a to nepocitam milion dalsich veci jako tlumice, cepy, silenbloky, pripadne turbo atd atd...

Jestli nekoho boli 3k rocne na pojistce tak at si koupi mesicnik a nekupuje si auto....Jediny pripad snad je, pokud s tim autem najede za rok 1000 km a zbytek mu to hnije v garazi...


Tohle bohuzel chape jen par lidi... Pak jsi kup v cechach ojety bawo... :cry:
N54 PWR
schinach
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: ned 24.08.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od schinach »

LukasH : v tom to neni ze to chape jen par lidi ale musis si uvedomit ze ja s tim autem najezdim rocne 10 tacu max takze to je trochu jiny kafe. Proto me udivilo tech 30 Kc rocne.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#39 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

schinach píše:LukasH : v tom to neni ze to chape jen par lidi ale musis si uvedomit ze ja s tim autem najezdim rocne 10 tacu max takze to je trochu jiny kafe. Proto me udivilo tech 30 Kc rocne.


10k km to jsou tak vikendove vylety.... :) Ja jsem mluvil o min 35k km...
N54 PWR
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od vally »

No já myslim, že bude taky hodně záležet na tom, jak s autem jezdíš a když něco vyměníš-tak jaký to jsou náhradní díly-když nakoupíš nějaký šity, to se nemůžeš divit, že se to dokolečka ser.. Je jasný, že když koupíš starší auto,musíš do něj něco vrazit - brzdy, olej, filtry - prostě věci běžný spotřeby budou nejspíš v pr.., ale pak ( pokud si nekoupil nějakou šlupku ) by to mělo jezdit téměř bezproblémově. Měnit u bmw spojku každý dva roky-to neni úplně normální.
No ale jestli někdo najezdí 100 tis. ročně po ulicích typu křižovatka v Ostravě u Vítkovickýho stadionu, to pak asi měníš jeden díl za druhým. Byl jsem tam asi před dvěma rokama a když jsem viděl ty tramvajový koleje, měl jsem skoro stach, abych tam neposadil bavce na břicho.
Odpovědět