Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
INTERCOOLER
Mate nekdo predstavu, kdo v CR je schopnej za rozumny penize udelat IC na miru?(pripadne doporucit auto s velkym obsahem, z nehoz by IC sel realne sehnat) Jde mi i o to, aby mel urcite parametry jako nalezitou propustnost a aby byl co do velikosti a umisteni vstupu dle mych predstav.
Situace je takova, ze ten IC potrebuji na motor s obsahem 3,5, coz u turbo aut normalne nebyva a uz mam ozkousene, ze jen tak ledajaky IC, byt se tvari velikostne OK, se pouzit neda.
Situace je takova, ze ten IC potrebuji na motor s obsahem 3,5, coz u turbo aut normalne nebyva a uz mam ozkousene, ze jen tak ledajaky IC, byt se tvari velikostne OK, se pouzit neda.
firma Bohuslav a syn, u Decina, delaji z hliniku specialne chladice, mezichladice..
tady je adresa: http://www.bschladice.cz
tady je adresa: http://www.bschladice.cz
“Ability is what you're capable of doing.”
No muzem se predhanet, kdo najde fotku vetsiho IC (myslim, ze ten z nakladaku to vyhraje:), ale to mou situaci neresi...
nicmene diky za pripomenuti te supry, ten je velikostne OK a uz jsem jeden kdysi malem koupil...jen jsem na to tak nejak pozapomel...
napada nekoho kde ma toyota v CR slusnej vrakac...nebo dokonce na jaky tlaky je ten IC stavenej...?
nicmene diky za pripomenuti te supry, ten je velikostne OK a uz jsem jeden kdysi malem koupil...jen jsem na to tak nejak pozapomel...
napada nekoho kde ma toyota v CR slusnej vrakac...nebo dokonce na jaky tlaky je ten IC stavenej...?
PET123 píše:No muzem se predhanet, kdo najde fotku vetsiho IC (myslim, ze ten z nakladaku to vyhraje:), ale to mou situaci neresi...
nicmene diky za pripomenuti te supry, ten je velikostne OK a uz jsem jeden kdysi malem koupil...jen jsem na to tak nejak pozapomel...
napada nekoho kde ma toyota v CR slusnej vrakac...nebo dokonce na jaky tlaky je ten IC stavenej...?
ja mam znamyho co supru mel, nez si koupil vopravdicky auto, tak ja se za nim vecer stavim a voptam se ho, budu se pohybovat v ty casti prahy
PET123 píše:No muzem se predhanet, kdo najde fotku vetsiho IC (myslim, ze ten z nakladaku to vyhraje:), ale to mou situaci neresi...
nicmene diky za pripomenuti te supry, ten je velikostne OK a uz jsem jeden kdysi malem koupil...jen jsem na to tak nejak pozapomel...
napada nekoho kde ma toyota v CR slusnej vrakac...nebo dokonce na jaky tlaky je ten IC stavenej...?
No nemyslím,že se bude na vrakáči válet chladič na supru....

mno, porad kdyz koukam do tabulek, vyjde mi, ze 1m3 vody uchladi asi tak 4000x vic nez 1m3 vzduchu
)) navic aby se vyrovnala teplota na zacatku zebra a na konci, muselo by byt nekonecne dlouhy... pricemz zase na zacatku IC bude vetsi teplotni rozdil /vyssi teplotni spad/ nez na konci, tzn. vyhodnejsi je melkej a velkej, ale to zas narazi na problem s mistem... proto reseni- IC stredni velikosti s dobrym vnitrnim "ne"-odporem nechat zabalit do plechu a napojit pres el cerpadlo na druhej obyc vodni chladic s el. vetrakem...

“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
PET123 píše:No muzem se predhanet, kdo najde fotku vetsiho IC (myslim, ze ten z nakladaku to vyhraje:), ale to mou situaci neresi...
nicmene diky za pripomenuti te supry, ten je velikostne OK a uz jsem jeden kdysi malem koupil...jen jsem na to tak nejak pozapomel...
napada nekoho kde ma toyota v CR slusnej vrakac...nebo dokonce na jaky tlaky je ten IC stavenej...?
Jaké tlaky a jaký rozměr a objem si asi tak představuješ? Ros?aVR6 má na Corradu IC z Iveco Turbo Daily, jinak o něco větší je ještě Peugeot 605. Originál IC ze Supry je mnohem menší.
prave, prave...ten ze supry je pro me velikostne optimalni...
mam totiz oba vyvody sani na motoru (z turba+do sani) na jedne strane a tahat vedeni k IC, ktery je uprostred dela pomerne citelnou turbodiru...
jinak se jedna o e30, tak si predstav kolik je tam mista na veci typu turbodaily:-)))
ad vodni chladic...no zvazuji to...nevyhodou je, ze to vyzaduje pomerne hodne casu na sestrojeni/hrani si stim...to je problem:-(
mam totiz oba vyvody sani na motoru (z turba+do sani) na jedne strane a tahat vedeni k IC, ktery je uprostred dela pomerne citelnou turbodiru...
jinak se jedna o e30, tak si predstav kolik je tam mista na veci typu turbodaily:-)))
ad vodni chladic...no zvazuji to...nevyhodou je, ze to vyzaduje pomerne hodne casu na sestrojeni/hrani si stim...to je problem:-(
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 626
- Registrován: pon 24.02.2003 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
...eh...sorry, sice ti neporadím, ale 3,5ky v turbu se 30ky dělaly
, dokonce to mám aji někde v časáku jakousi malou fotečku, ale to asi víš, já jen, že oni to už vymysleli aji s místem a tak, tak já bych to dělal podle nich......., problémem může bejt málo materiálu k tomu, ale když je to aji v časákách, tak na netu to bude taky...jen je otázkou kde..... 

