Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výhody 320i oproti 323i

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#1 Příspěvek od cabadaj »

Možná je to pitomý dotaz ale napadá někoho jediná výhoda motoru 320i oproti 323i respektive 325i?
320i má menší výkon větší spotřebu než 323i(alespoň podle tabulek) a pojistka je stejná , tak proč ho vlastně ty kluci Bavorský vyrobili?
Sháním nějakou 323i ale v nabídce jsou většinou 320tky tak mi to vrtá hlavou.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Protože v roce 1990, respektivě 1991 byly akorát v e36 6tihrnky 320i a 325i. 323i (taky 2.5) je nástupcem 325i a 328i je zase trochu něco jinýho.
A proč dělali 320i? Protože v té době to bylo to nejlepší za rozumnou cenu, 325i byl o dost dražší... ;)
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#3 Příspěvek od cabadaj »

jojo ale 320i se dělaly i letech kolem 96 ale to už asi ze setrvačnosti. Tohle období mně zajímá protože chci auto z roku 95 až 97 a tam je těch 323i strašně málo , kdežto s 320i není problém.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#4 Příspěvek od skautik Čestný člen »

a co se ti nezda? :) mas 3 vykonnostni tridy rozdily zhruba 20 koni mezi kazdou. vsechno jsou to motory M52. (do 93 M50, pak M50 vanos)

v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8

u nas by jsi radsi sahlo po 2.5 M52 (323), ale nemas pomalu z ceho vybirat :)

ale to je jen muj nazor, muze se od skutecnosti lisit :)
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#5 Příspěvek od cabadaj »

Tak jedně tak .Vlastně jde jenom o to že Bavoráci kašlou na naše poviné ručení a starají se jenom o sebe .
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#6 Příspěvek od skautik Čestný člen »

cabadaj píše:Tak jedně tak .Vlastně jde jenom o to že Bavoráci kašlou na naše poviné ručení a starají se jenom o sebe .

ne Bavoraci, ale nemci a vubec staty kde to rozdeluji jinak : )))))))
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

skautik píše:v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8

Jo máš pravdu a pěkně mě to tady sere, jsem se nemusel dřít jak debil s tou přestavbou, sem mohl tenkrát vzít rovnou tu 325iA coupé a přehodit jenom převodovku. Jenže 320i byla pojistka o 340€(ročně) míň, než u 325i, takže volba byla jasná...
Jeden motor už je venku, je to pěkná pakárna... Ale až zazní to 2ojitý potrubí, který mě padlo na nohu, tak budu happy :)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

jsem myslel, ze to zvladnes za vikend
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný

#9 Příspěvek od TURBO_KrteK »

Jawak píše:
skautik píše:v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8

Jo máš pravdu a pěkně mě to tady sere, jsem se nemusel dřít jak debil s tou přestavbou, sem mohl tenkrát vzít rovnou tu 325iA coupé a přehodit jenom převodovku. Jenže 320i byla pojistka o 340€(ročně) míň, než u 325i, takže volba byla jasná...
Jeden motor už je venku, je to pěkná pakárna... Ale až zazní to 2ojitý potrubí, který mě padlo na nohu, tak budu happy :)


jak si vyndaval motor ?

znamej to delal pres leseni s kladkou :)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Jo o víkendu jsem se plácal s natahováním kabelů pro checkcontrol a dovybavováním různých doplňků v interiéru.
Motor(y) vytánu kladkou, zavěšenou na traverze v garáži...
Nejhorší je to odstrojování, to zabere nejvíc času :?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#11 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Jawak píše:Jo o víkendu jsem se plácal s natahováním kabelů pro checkcontrol a dovybavováním různých doplňků v interiéru.
Motor(y) vytánu kladkou, zavěšenou na traverze v garáži...
Nejhorší je to odstrojování, to zabere nejvíc času :?


Jako ty nam tu chces tvrdit ze si sam menis motor a natahujes kabely, kdyz jsi si ani nebyl schopnej vymenit brzdove kotouce... :lol:
N54 PWR
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#12 Příspěvek od abdul »

sveho casu jsem si hral s jednou nejmenovano E32... byla to 3,5i v automatu... tahat ten motor s prevodem ven, pak zase zpatky, znova ven, znova zpatky, fuckt parada...:)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

@LukasH> pomáhá mi jeden pán, co mi půjčil kladku a zítra mi bude akorát přidržovat nadzvednutej motor a já budu tlačit káru dozadu ;) Pak to samý ještě naopak, ten motor je všehovšudy přidržovanej 2ma šroubama, pak pod převodovkou taky 2ma, za převodovkou na hardy..něčem(ta kovová trubka) 3 šrouby a zbytek jsou maličkosti, zítra udělám nějaký fota.

@Abdul> měl jsi pryč masku? Jeden maník tady z rajchu dával M50 do e30 a nechal tam masku... motor vkládal zešikma zvrchu, převodovkou do šachty pod autem napřed a pak si tam motor pěkně sedne. Musel ale něco upravovat, páč M50 je trošku větší než M20.
Já jsem masku dal komplet pryč, akorát ten rám, v kterým drží chladič jsem po odšroubování 8mi šroubů (na nosnících nárazníku) musel ještě odtrhnout, páč to bylo nějaký přilepený(vařený...) to byl jediný problém. Jinak nedoporučuju nikomu rozebírat natlakovanou klimu... ta modrozelená mrdka nadělá bordel...
Zítra budou picts :)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#14 Příspěvek od abdul »

nene na E32 ta pricka je navarena takze nejde ven :)
takze pekne seshora :) mrdacka jako krava.... :)
Odpovědět