výhody 320i oproti 323i
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
Možná je to pitomý dotaz ale napadá někoho jediná výhoda motoru 320i oproti 323i respektive 325i?
320i má menší výkon větší spotřebu než 323i(alespoň podle tabulek) a pojistka je stejná , tak proč ho vlastně ty kluci Bavorský vyrobili?
Sháním nějakou 323i ale v nabídce jsou většinou 320tky tak mi to vrtá hlavou.
320i má menší výkon větší spotřebu než 323i(alespoň podle tabulek) a pojistka je stejná , tak proč ho vlastně ty kluci Bavorský vyrobili?
Sháním nějakou 323i ale v nabídce jsou většinou 320tky tak mi to vrtá hlavou.
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
a co se ti nezda?
mas 3 vykonnostni tridy rozdily zhruba 20 koni mezi kazdou. vsechno jsou to motory M52. (do 93 M50, pak M50 vanos)
v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
u nas by jsi radsi sahlo po 2.5 M52 (323), ale nemas pomalu z ceho vybirat
ale to je jen muj nazor, muze se od skutecnosti lisit
v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
u nas by jsi radsi sahlo po 2.5 M52 (323), ale nemas pomalu z ceho vybirat
ale to je jen muj nazor, muze se od skutecnosti lisit
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
Jo máš pravdu a pěkně mě to tady sere, jsem se nemusel dřít jak debil s tou přestavbou, sem mohl tenkrát vzít rovnou tu 325iA coupé a přehodit jenom převodovku. Jenže 320i byla pojistka o 340€(ročně) míň, než u 325i, takže volba byla jasná...skautik píše:v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
Jeden motor už je venku, je to pěkná pakárna... Ale až zazní to 2ojitý potrubí, který mě padlo na nohu, tak budu happy
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
- Klubové ID: 65
jak si vyndaval motor ?Jawak píše:Jo máš pravdu a pěkně mě to tady sere, jsem se nemusel dřít jak debil s tou přestavbou, sem mohl tenkrát vzít rovnou tu 325iA coupé a přehodit jenom převodovku. Jenže 320i byla pojistka o 340€(ročně) míň, než u 325i, takže volba byla jasná...skautik píše:v nemecku je pojistka rozdelena ne podle obsahu, ale podle vykonu (nebo se pletu Jawaku? ) takze "normalni" lidi kupovali 2.0 motor a ti ostatni vetsinou sahli po 2.8
Jeden motor už je venku, je to pěkná pakárna... Ale až zazní to 2ojitý potrubí, který mě padlo na nohu, tak budu happy
znamej to delal pres leseni s kladkou
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
Jako ty nam tu chces tvrdit ze si sam menis motor a natahujes kabely, kdyz jsi si ani nebyl schopnej vymenit brzdove kotouce...Jawak píše:Jo o víkendu jsem se plácal s natahováním kabelů pro checkcontrol a dovybavováním různých doplňků v interiéru.
Motor(y) vytánu kladkou, zavěšenou na traverze v garáži...
Nejhorší je to odstrojování, to zabere nejvíc času
N54 PWR
-
abdul
- Registrovaný
- Příspěvky: 808
- Registrován: ned 06.07.2003 00:00
- Bydliště: svetoobcan
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
@LukasH> pomáhá mi jeden pán, co mi půjčil kladku a zítra mi bude akorát přidržovat nadzvednutej motor a já budu tlačit káru dozadu
Pak to samý ještě naopak, ten motor je všehovšudy přidržovanej 2ma šroubama, pak pod převodovkou taky 2ma, za převodovkou na hardy..něčem(ta kovová trubka) 3 šrouby a zbytek jsou maličkosti, zítra udělám nějaký fota.
@Abdul> měl jsi pryč masku? Jeden maník tady z rajchu dával M50 do e30 a nechal tam masku... motor vkládal zešikma zvrchu, převodovkou do šachty pod autem napřed a pak si tam motor pěkně sedne. Musel ale něco upravovat, páč M50 je trošku větší než M20.
Já jsem masku dal komplet pryč, akorát ten rám, v kterým drží chladič jsem po odšroubování 8mi šroubů (na nosnících nárazníku) musel ještě odtrhnout, páč to bylo nějaký přilepený(vařený...) to byl jediný problém. Jinak nedoporučuju nikomu rozebírat natlakovanou klimu... ta modrozelená mrdka nadělá bordel...
Zítra budou picts
@Abdul> měl jsi pryč masku? Jeden maník tady z rajchu dával M50 do e30 a nechal tam masku... motor vkládal zešikma zvrchu, převodovkou do šachty pod autem napřed a pak si tam motor pěkně sedne. Musel ale něco upravovat, páč M50 je trošku větší než M20.
Já jsem masku dal komplet pryč, akorát ten rám, v kterým drží chladič jsem po odšroubování 8mi šroubů (na nosnících nárazníku) musel ještě odtrhnout, páč to bylo nějaký přilepený(vařený...) to byl jediný problém. Jinak nedoporučuju nikomu rozebírat natlakovanou klimu... ta modrozelená mrdka nadělá bordel...
Zítra budou picts
-
abdul
- Registrovaný
- Příspěvky: 808
- Registrován: ned 06.07.2003 00:00
- Bydliště: svetoobcan
