Jawak píše:No 8mihrnek 740ka bude papat určitě míň, a možná pojede i líp.
U 12 hrnků můžeš klidně začít 16 litry, při 90km/h bez plynu Ta spotřeba končí pak někde u xx l/100km
750 má krásný zvuk, ale ekonomicky trochu náročnější. 740 je, podle mě, daleko lepší volba.
Jsem nevedel ze jsi mel pred 320i jeste 740 a 750...
V 850i jsem jel, motor je stejnej, e32 V8 jsme měli jako služebáka, tak můžu srovnávat
No spis jsem cekal ze na to budou reagovat lidi ktreri to auto maji nebo meli...
Jinak, kdy jste ho meli jako sluzebaka? Rek bych ze v te dobe jsi tahal jeste kacera...
Lukas H. píše:
V 850i jsem jel, motor je stejnej, e32 V8 jsme měli jako služebáka, tak můžu srovnávat
No spis jsem cekal ze na to budou reagovat lidi ktreri to auto maji nebo meli...
Jinak, kdy jste ho meli jako sluzebaka? Rek bych ze v te dobe jsi tahal jeste kacera... [/quote]
Tak kačera jsem nikdy netahal , spíš nějakou Tatru 8x8, byl jsem odjakživa motoristicky nadaný, v 5ti letech jsem už sedlal strejdovu ČZ 175 pak jsem přesedl na stroje JAWA n.p. Týnec n. Sázavou a pak...
toho 8mihrnka jsme měli v letech 1993-2000, teď vesele brázdí v ulicích Paříže
Jawak píše:
V 850i jsem jel, motor je stejnej, e32 V8 jsme měli jako služebáka, tak můžu srovnávat
No spis jsem cekal ze na to budou reagovat lidi ktreri to auto maji nebo meli...
Jinak, kdy jste ho meli jako sluzebaka? Rek bych ze v te dobe jsi tahal jeste kacera...
Tak kačera jsem nikdy netahal , spíš nějakou Tatru 8x8, byl jsem odjakživa motoristicky nadaný, v 5ti letech jsem už sedlal strejdovu ČZ 175 pak jsem přesedl na stroje JAWA n.p. Týnec n. Sázavou a pak...
toho 8mihrnka jsme měli v letech 1993-2000, teď vesele brázdí v ulicích Paříže
Nauc se citovat.. Motoristicky nadany?, no bylo to videt kdyz si nas s Robertem vezl, tak dlouho uz jsme se nebali, jeste nedavno jsme o tom kecali..
Lukas H. píše:
No spis jsem cekal ze na to budou reagovat lidi ktreri to auto maji nebo meli...
Jinak, kdy jste ho meli jako sluzebaka? Rek bych ze v te dobe jsi tahal jeste kacera...
Tak kačera jsem nikdy netahal , spíš nějakou Tatru 8x8, byl jsem odjakživa motoristicky nadaný, v 5ti letech jsem už sedlal strejdovu ČZ 175 pak jsem přesedl na stroje JAWA n.p. Týnec n. Sázavou a pak...
toho 8mihrnka jsme měli v letech 1993-2000, teď vesele brázdí v ulicích Paříže
Nauc se citovat.. Motoristicky nadany?, no bylo to videt kdyz si nas s Robertem vezl, tak dlouho uz jsme se nebali, jeste nedavno jsme o tom kecali..
Jo sorry, mě se to nějak kouše...
To jste se mnou ještě nejeli Bonn-Brno, třeba s Nikitou jsme dělali Praha-Brno za 55 minut, měřeno od nájezdu z Barrandova po Grand Prix, to byl mazec
tohle ti nikdo nezere, praha brno zajel nejrychlejc a ted bych nerad kecal jestli milos bychl nebo ota kramsky s vlastnorucne upravenym emkem za 49 minut. Ze ty bys byl ze svym autem o sest minut pomalejsi ti nesezer uz vubec nikdo.
darmon píše:tohle ti nikdo nezere, praha brno zajel nejrychlejc a ted bych nerad kecal jestli milos bychl nebo ota kramsky s vlastnorucne upravenym emkem za 49 minut. Ze ty bys byl ze svym autem o sest minut pomalejsi ti nesezer uz vubec nikdo.
darmon píše:tohle ti nikdo nezere, praha brno zajel nejrychlejc a ted bych nerad kecal jestli milos bychl nebo ota kramsky s vlastnorucne upravenym emkem za 49 minut. Ze ty bys byl ze svym autem o sest minut pomalejsi ti nesezer uz vubec nikdo.
darmon: Ono cedule - cedule to neni ani 190km a kdyz pojedes o vikendu v noci, neni problem to zajet pod hodinu. Rek bych i vyrazne pod. Vzdyt tam neni usek kde by se nedalo jet 200 a kdyz neni provoz neni duvod brzdit.
darmon píše:tohle ti nikdo nezere, praha brno zajel nejrychlejc a ted bych nerad kecal jestli milos bychl nebo ota kramsky s vlastnorucne upravenym emkem za 49 minut. Ze ty bys byl ze svym autem o sest minut pomalejsi ti nesezer uz vubec nikdo.
hele jake tam jsou rozdili v tom motoru ? docela by me to zajimalo
bpytlik píše:darmon: Ono cedule - cedule to neni ani 190km a kdyz pojedes o vikendu v noci, neni problem to zajet pod hodinu. Rek bych i vyrazne pod. Vzdyt tam neni usek kde by se nedalo jet 200 a kdyz neni provoz neni duvod brzdit.
Jel jsem po půlnoci furt s plynem na podlaze, to jest co to dalo a nějakej švýcar s Jagecem Stype mi navíc dělal volnou cestu. Náramě jsme se bavili, když prakticky celou cestu měl vyhozenej blinkr, i když v pravém pruhu nic nejelo
Ta štreka -nájezd za Barrandovem-GP před Brnem je asi 180 km a dejme tomu, že jsem sundal z těch 210 nohu z plynu před krutějšíma zatáčkama, tak jsem měl průměrnou rychlost 190 km/h.
Pokud někdo nevěří, svezu ho (Darmon, Lukas H ) Jestli se nebudete bát... je to totiž "poladěný"
bpytlik píše:darmon: Ono cedule - cedule to neni ani 190km a kdyz pojedes o vikendu v noci, neni problem to zajet pod hodinu. Rek bych i vyrazne pod. Vzdyt tam neni usek kde by se nedalo jet 200 a kdyz neni provoz neni duvod brzdit.
tech useku kde by se nedalo jet 200 je tam docela dost. Jasne ze idealni cesta je v noci ze soboty na nedeli nad ranem, ale i tak si myslim ze robert by mel problem se dostat pod dejmetomu 52minut. A ten o ty jizde co jsem tak slysel moc nekeca.
bpytlik píše:darmon: Ono cedule - cedule to neni ani 190km a kdyz pojedes o vikendu v noci, neni problem to zajet pod hodinu. Rek bych i vyrazne pod. Vzdyt tam neni usek kde by se nedalo jet 200 a kdyz neni provoz neni duvod brzdit.
tech useku kde by se nedalo jet 200 je tam docela dost. Jasne ze idealni cesta je v noci ze soboty na nedeli nad ranem, ale i tak si myslim ze robert by mel problem se dostat pod dejmetomu 52minut. A ten o ty jizde co jsem tak slysel moc nekeca.
By me fuckt zajimalo kde se tech 200 jet neda...Ja si pamatuju jenom jedno ostrejsi misto, ale to na dalnici Brno-Olomouc, ten prejezd pres prerov nebo prostejov nebo co to je, ted tam dali 60tku. V 200 sem to na letnich proletel, ale na zimakach bych to nezkousel.