JFK píše:
Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.
postavis to proti 2.5litrovymu STi ? chtel bych videt jak te spraska jak malyho cokla ne nechtel, uz mne to nudi ale moh by sis udelat clanek do pudingmagazinu o jedny dobry kare
Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.
Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.
U nas na šprinte 400m bolo jedno. Skončil 4.
no jiste, a to je jako jedinej a nejdulezitejsi parametr auta, zrychleni na 1/4 mile ?
btw sprint 1/4 mile
M5 2001 - 13.40s
STi 22b 1998 - 12.90s
Sti 2004 - 13.36s
a to jsou vobycejny seriovky, RAcka jsou na tom jeste lip. Takze ?
Velká gratulace, černá M5 v E-39, to nemá chybu. S pravou nefalšovanou českou závistí ti ji závidim . Už se těším na nějaký srazík a doufám, že ukážeš, co taková M5-ka dokáže...
Co se týče porovnávání STI a M5, porovnáváte dvě auta s jiným účelem. Něco jako srovnávat WRC s Grand turismo.
Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.
U nas na šprinte 400m bolo jedno. Skončil 4.
no jiste, a to je jako jedinej a nejdulezitejsi parametr auta, zrychleni na 1/4 mile ?
btw sprint 1/4 mile
M5 2001 - 13.40s
STi 22b 1998 - 12.90s
Sti 2004 - 13.36s
a to jsou vobycejny seriovky, RAcka jsou na tom jeste lip. Takze ?
Tak tu je to trochu inac. IMPREZA vid. vysl.
A 22b a sti je trošku rozdiel?
G-power M5 tiež nieje m5
Zaujimave je aj tdi s nitrom s oktavia combi TDI a Leon
Tak tu je to trochu inac. IMPREZA vid. vysl.
A 22b a sti je trošku rozdiel?
G-power M5 tiež nieje m5
Zaujimave je aj tdi s nitrom s oktavia combi TDI a Leon
tak jako tak je papirove na 1/4 mile seriove sti rychlejsi nez m5, vyhody m5 jsou v rychlostech pres 200, to ze to u vas na sprintech (kde jezdi lancia evo3 ) nekdo nedokazal efektivne odradit je vec druha.
darmon píše:ja nic, robert ji chtel videt
..na rozjezd... bez dal hrat pc hry
Si nevidel ten test topgearu, nove evo, nove sti a s6 (2003)??? Byl tak ukazany aj drag race, o nekolik delek vyhralo evo, a druhe bylo asi o jednu delku S6. Takze bez dal lizat prdele homoklubu na mageo
chlapci M5 a subu jsou dve rozdilny auta... JFK urcite dobre koupil, verim ze to bude fesak a paradni svezeni... ale v te debate tady to zas vyplynulo jako ze je to nejlepsi auto na 100 let dopredu:) to zas darmon nemuze nechat jen tak bez povsimnuti:) a kdyby tim JFk dotlacil do nejaky akce, tak se taky nikdo z vas zlobit nebude ze?:)
k tomu vasemu vasnivemu porovnavani pri sprintech:
tam se neporovnavaji auta v obecne rovine do ktere to pak vsichni radi honem prevedete, ale konretne v takovem ci onakem stavu a s tim ci onim ridicem za volantem ze...
odjezdil sem par privatsprintu na "fajru" a muzu vsem s klidnym srdcem rict polovina "sprinteru" to s tou spojkou fuckt nedavala... me se to taky jednou celkem hodne prizvedlo a bylo po jakymkoli dobrym casu... udelal me tak i Gergela co jel na sestikuli, a taky se diky tomu neda rict ze sestka je rychlejsi nez fajro ze...
takze prosim neberte ty vysledky zase tak hrozne vazne...
ja jsem pro kdejakou prdel, ted musim koupit gumy a potom no problema:) PS: nevite někdo o orig. zadnich kolech 18", ty co mam ja, jako prezouvacky na kraveni?
Bubi píše:
A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
Mno jde zhruba o 65 kobyl coz je slusny, ne? Samozrejme ze by bylo Mko v tomhle lepsi ale ja auto menit nechci. Kdyby to stalo prijatelny penize, tak bych do toho sel. Zeptej se na to prosim.
neblbni, nebo skoncis jako jini nebozaci, ja ti to klidne napocitam cca 15-20 tisic vyhodit original sani a maf a dat tam tlustou rouru s teplotnim cidlem a pocitac od MOTECu + 2tisice mapy na ten pocitac nebo u nekoho na stolici za jiny prachy. = + cca 20kobyl u tvyho auta. Jiny vacky (coz zrovna u vanosu nebude takova prdel jak to vypada) takze +15tisic a +cca 15 kobyl, jsme na 35ti konich. Vejfuk s 2.6psi zpetnyho tlaku od milltecu nebo podobne = + 5 koni a zas naky prachy. Kratka skrin a diferak protoze nepotrebujes jezdit 250+ (nebo jo ? jedina cesta kde se v cr da jet souvisle pres 200 je dalnice praha plzen, fakt to potrebujes a nedas si radsi tocak do nizsich rychlosti ?) v realu maximalne 40kobyl v celym spektru a hodne penez v prdeli nebo 60 -80posazenejch nekam. Pak zjistis ze potrebujes jiny stabilizatory a tehlice protoze se to neda udrzet na blby silnici. No a pak te to taky zacne srat protoze budes na fyzicky hranici koncepce auta. nebo se na to rovnou vysrat, a zajet na vejlet do UK kde ti za stejny prachy narvou profesionalne kompresor a budes mit cca +100kobyl.
je to tak... ve finale zjistis ze bud pridas do nejakyho relativne uzkyho pasma otacek koniky ktery jsou sice fajn ale ten zbytek je pak jakoby bezzuby... takze fuckt nejlevnejsi bude vymenit to za M-ko... prilepsis si tim na vsech frontach a mas dobry zaklad pro sve dalsi kutilstvi:)
JFK píše:ja jsem pro kdejakou prdel, ted musim koupit gumy a potom no problema:) PS: nevite někdo o orig. zadnich kolech 18", ty co mam ja, jako prezouvacky na kraveni?
604 754145
panensky brezany nebo jak se to tam jmenuje... urcite je ma, ale asi bude vedet kolik si za ne ma rict... no uvidis...
abdul píše:k tomu vasemu vasnivemu porovnavani pri sprintech:
tam se neporovnavaji auta v obecne rovine do ktere to pak vsichni radi honem prevedete, ale konretne v takovem ci onakem stavu a s tim ci onim ridicem za volantem ze...
odjezdil sem par privatsprintu na "fajru" a muzu vsem s klidnym srdcem rict polovina "sprinteru" to s tou spojkou fuckt nedavala... me se to taky jednou celkem hodne prizvedlo a bylo po jakymkoli dobrym casu... udelal me tak i Gergela co jel na sestikuli, a taky se diky tomu neda rict ze sestka je rychlejsi nez fajro ze...
takze prosim neberte ty vysledky zase tak hrozne vazne...
dyt jo, vo tom tu mluvim, vysledky sprintu rikaj jen jaky ma auto zrychleni a to je asi tak vsechno, v praxi uplne k hovnu hodnota nezpochybnuju to ze m5 je super dalnicni kara a v rychlostech 200+ nema moc konkurence, jenze v praxi opet celkem k nicemu udaj. jak prijdou zatacky tak je m5 diky tomu jakej ma nahon, brzdy a vahu v strasny nevyhode