Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

JFK´s M5 E39 :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#81 Příspěvek od Mariom5 »

darmon píše:
JFK píše: Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.
postavis to proti 2.5litrovymu STi ? chtel bych videt jak te spraska jak malyho cokla :) ne nechtel, uz mne to nudi :) ale moh by sis udelat clanek do pudingmagazinu o jedny dobry kare :)

Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.

U nas na šprinte 400m bolo jedno. Skončil 4.
Přílohy
Tak to je ono.
<br />Stav tacho cca 33000km
Tak to je ono.
Stav tacho cca 33000km
sti.jpg (94.63 KiB) Zobrazeno 1012 x
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od RuDoSh »

Mariom5 píše:Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.

U nas na šprinte 400m bolo jedno. Skončil 4.
darmon psal o 2,5 litrovem STI (serie ma 2,0)... takze kdo vi jak by to dopadlo...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od darmon »

Mariom5 píše:

Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.

U nas na šprinte 400m bolo jedno. Skončil 4.
no jiste, a to je jako jedinej a nejdulezitejsi parametr auta, zrychleni na 1/4 mile ?
btw sprint 1/4 mile
M5 2001 - 13.40s
STi 22b 1998 - 12.90s
Sti 2004 - 13.36s

a to jsou vobycejny seriovky, RAcka jsou na tom jeste lip. Takze ?
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#84 Příspěvek od JFK Čestný člen »

darmon píše:ja nic, robert ji chtel videt :)
..na rozjezd... bez dal hrat pc hry :)
Darmone, ty jsi zase nasaval, vid:o) tu karu jsem chtel videt, ale kvuli nafoceni do casaku a uz pred mesicem, nechapu, co to ma spolecneho s M5?:)
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 567
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od vally »

Velká gratulace, černá M5 v E-39, to nemá chybu. S pravou nefalšovanou českou závistí ti ji závidim :D :D :D. Už se těším na nějaký srazík a doufám, že ukážeš, co taková M5-ka dokáže... 8) :twisted:

Co se týče porovnávání STI a M5, porovnáváte dvě auta s jiným účelem. Něco jako srovnávat WRC s Grand turismo.
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#86 Příspěvek od Mariom5 »

Realne to vyzeralo takto:


1. Lancia Delta EVO3
2. Seat Leon (Turbo kamna TDI 150ps + NITRO)
3. Audi S2 2,2T
4. IMPREZA STI
Přílohy
Foto vy?aza :))
Foto vy?aza :))
kofi.jpg (106.76 KiB) Zobrazeno 982 x
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od darmon »

snazim se te vyhecovat k naky akci :)
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#88 Příspěvek od Mariom5 »

darmon píše:
Mariom5 píše:

Tak to zase trochu prehanaš,
Subaru je skvele auto, O STI to platí 2x ale na m5 v zrychleni nema.

U nas na šprinte 400m bolo jedno. Skončil 4.
no jiste, a to je jako jedinej a nejdulezitejsi parametr auta, zrychleni na 1/4 mile ?
btw sprint 1/4 mile
M5 2001 - 13.40s
STi 22b 1998 - 12.90s
Sti 2004 - 13.36s

a to jsou vobycejny seriovky, RAcka jsou na tom jeste lip. Takze ?



Tak tu je to trochu inac. IMPREZA vid. vysl.
A 22b a sti je trošku rozdiel?

G-power M5 tiež nieje m5

Zaujimave je aj tdi s nitrom s oktavia combi TDI a Leon
Přílohy
vysledky-sprintov.zip
Takže:
(245.98 KiB) Staženo 107 x
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#89 Příspěvek od Mariom5 »

Alebo ako txt
Přílohy

[Přípona txt byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]

darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#90 Příspěvek od darmon »

Mariom5 píše:

Tak tu je to trochu inac. IMPREZA vid. vysl.
A 22b a sti je trošku rozdiel?

G-power M5 tiež nieje m5

Zaujimave je aj tdi s nitrom s oktavia combi TDI a Leon
tak jako tak je papirove na 1/4 mile seriove sti rychlejsi nez m5, vyhody m5 jsou v rychlostech pres 200, to ze to u vas na sprintech (kde jezdi lancia evo3 :D ) nekdo nedokazal efektivne odradit je vec druha.
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#91 Příspěvek od Mariom5 »

No adekvátne by bolo zrovnanie m5 2004 (e60) vs. sti 2004

Čo potom???
Přílohy
E60 m5
E60 m5
m-m5-05.jpg (14.72 KiB) Zobrazeno 1064 x
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#92 Příspěvek od bpytlik »

darmon píše:ja nic, robert ji chtel videt :)
..na rozjezd... bez dal hrat pc hry :)
Si nevidel ten test topgearu, nove evo, nove sti a s6 (2003)??? Byl tak ukazany aj drag race, o nekolik delek vyhralo evo, a druhe bylo asi o jednu delku S6. Takze bez dal lizat prdele homoklubu na mageo :)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#93 Příspěvek od abdul »

chlapci M5 a subu jsou dve rozdilny auta... JFK urcite dobre koupil, verim ze to bude fesak a paradni svezeni... ale v te debate tady to zas vyplynulo jako ze je to nejlepsi auto na 100 let dopredu:) to zas darmon nemuze nechat jen tak bez povsimnuti:) a kdyby tim JFk dotlacil do nejaky akce, tak se taky nikdo z vas zlobit nebude ze?:)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#94 Příspěvek od abdul »

k tomu vasemu vasnivemu porovnavani pri sprintech:

tam se neporovnavaji auta v obecne rovine do ktere to pak vsichni radi honem prevedete, ale konretne v takovem ci onakem stavu a s tim ci onim ridicem za volantem ze...
odjezdil sem par privatsprintu na "fajru" a muzu vsem s klidnym srdcem rict polovina "sprinteru" to s tou spojkou fuckt nedavala... me se to taky jednou celkem hodne prizvedlo a bylo po jakymkoli dobrym casu... udelal me tak i Gergela co jel na sestikuli, a taky se diky tomu neda rict ze sestka je rychlejsi nez fajro ze...
takze prosim neberte ty vysledky zase tak hrozne vazne...:)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#95 Příspěvek od JFK Čestný člen »

ja jsem pro kdejakou prdel, ted musim koupit gumy a potom no problema:) PS: nevite někdo o orig. zadnich kolech 18", ty co mam ja, jako prezouvacky na kraveni?
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#96 Příspěvek od abdul »

darmon píše:
LOPOLO píše:
Bubi píše: A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?
Mno jde zhruba o 65 kobyl coz je slusny, ne? Samozrejme ze by bylo Mko v tomhle lepsi ale ja auto menit nechci. Kdyby to stalo prijatelny penize, tak bych do toho sel. Zeptej se na to prosim.
neblbni, nebo skoncis jako jini nebozaci, ja ti to klidne napocitam :) cca 15-20 tisic vyhodit original sani a maf a dat tam tlustou rouru s teplotnim cidlem a pocitac od MOTECu + 2tisice mapy na ten pocitac nebo u nekoho na stolici za jiny prachy. = + cca 20kobyl u tvyho auta. Jiny vacky (coz zrovna u vanosu nebude takova prdel jak to vypada) takze +15tisic a +cca 15 kobyl, jsme na 35ti konich. Vejfuk s 2.6psi zpetnyho tlaku od milltecu nebo podobne = + 5 koni a zas naky prachy. Kratka skrin a diferak protoze nepotrebujes jezdit 250+ (nebo jo ? jedina cesta kde se v cr da jet souvisle pres 200 je dalnice praha plzen, fakt to potrebujes a nedas si radsi tocak do nizsich rychlosti ?) v realu maximalne 40kobyl v celym spektru a hodne penez v prdeli nebo 60 -80posazenejch nekam. Pak zjistis ze potrebujes jiny stabilizatory a tehlice protoze se to neda udrzet na blby silnici. No a pak te to taky zacne srat protoze budes na fyzicky hranici koncepce auta. :) nebo se na to rovnou vysrat, a zajet na vejlet do UK kde ti za stejny prachy narvou profesionalne kompresor a budes mit cca +100kobyl.
je to tak... ve finale zjistis ze bud pridas do nejakyho relativne uzkyho pasma otacek koniky ktery jsou sice fajn ale ten zbytek je pak jakoby bezzuby... takze fuckt nejlevnejsi bude vymenit to za M-ko... prilepsis si tim na vsech frontach a mas dobry zaklad pro sve dalsi kutilstvi:)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#97 Příspěvek od abdul »

JFK píše:ja jsem pro kdejakou prdel, ted musim koupit gumy a potom no problema:) PS: nevite někdo o orig. zadnich kolech 18", ty co mam ja, jako prezouvacky na kraveni?
604 754145

panensky brezany nebo jak se to tam jmenuje... urcite je ma, ale asi bude vedet kolik si za ne ma rict... no uvidis...
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#98 Příspěvek od abdul »

bpytlik píše:
darmon píše:ja nic, robert ji chtel videt :)
..na rozjezd... bez dal hrat pc hry :)
Takze bez dal lizat prdele homoklubu na mageo :)
ja si porad rikal vo cem se tam bavite, a uz je to tady, lizete si prdele hosici:) to bych do vas nerek:)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od darmon »

abdul píše:k tomu vasemu vasnivemu porovnavani pri sprintech:

tam se neporovnavaji auta v obecne rovine do ktere to pak vsichni radi honem prevedete, ale konretne v takovem ci onakem stavu a s tim ci onim ridicem za volantem ze...
odjezdil sem par privatsprintu na "fajru" a muzu vsem s klidnym srdcem rict polovina "sprinteru" to s tou spojkou fuckt nedavala... me se to taky jednou celkem hodne prizvedlo a bylo po jakymkoli dobrym casu... udelal me tak i Gergela co jel na sestikuli, a taky se diky tomu neda rict ze sestka je rychlejsi nez fajro ze...
takze prosim neberte ty vysledky zase tak hrozne vazne...:)
dyt jo, vo tom tu mluvim, vysledky sprintu rikaj jen jaky ma auto zrychleni a to je asi tak vsechno, v praxi uplne k hovnu hodnota :) nezpochybnuju to ze m5 je super dalnicni kara a v rychlostech 200+ nema moc konkurence, jenze v praxi opet celkem k nicemu udaj. jak prijdou zatacky tak je m5 diky tomu jakej ma nahon, brzdy a vahu v strasny nevyhode
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od darmon »

abdul píše:
bpytlik píše:
darmon píše:ja nic, robert ji chtel videt :)
..na rozjezd... bez dal hrat pc hry :)
Takze bez dal lizat prdele homoklubu na mageo :)
ja si porad rikal vo cem se tam bavite, a uz je to tady, lizete si prdele hosici:) to bych do vas nerek:)
nezavid. tretiho neberem
Odpovědět