Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

JFK´s M5 E39 :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#61 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Lukas H. píše:Lopolo uz makas na tom videjku co jsi dneska natocil? :) Chci to videt! :)


byla moc velka tma .. nic nemam
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#62 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Jawak píše:Nechceš tam radši nacpat čip za půl sta? :wink: :D


ani omylem :-)
http://www.mosselmanturbo.com/index2.htm
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#63 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:
Lukas H. píše:Lopolo uz makas na tom videjku co jsi dneska natocil? :) Chci to videt! :)


byla moc velka tma .. nic nemam


no do pice... :?
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#64 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:
Jawak píše:Nechceš tam radši nacpat čip za půl sta? :wink: :D


ani omylem :-)
http://www.mosselmanturbo.com/index2.htm


To je moc pekny ale tech penez... :( A ani to neni moc daleko... :)
N54 PWR
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#65 Příspěvek od JFK Čestný člen »

darmon píše:
LOPOLO píše:
Bubi píše:[quote="LOPOLO"]To ja bych krakonosovi auto klidne sveril a furt vo tom i kdyz je to totalni hovadina premeslim. Jen se trochu bojim ceny.. Bubi, moh bys prosim vysondovat na kolik prijde ta jeho uprava M52jky? Vazne bych o to stal abych prinejmensim vedel jestli se ma cenu o to dal zajimat nebo ne.


A stálo by to zřejmě ne moc výrazné zvýšení výkonu vůbec za to?


Mno jde zhruba o 65 kobyl coz je slusny, ne? Samozrejme ze by bylo Mko v tomhle lepsi ale ja auto menit nechci. Kdyby to stalo prijatelny penize, tak bych do toho sel. Zeptej se na to prosim.

jedina cesta kde se v cr da jet souvisle pres 200 je dalnice praha plzen, fakt to potrebujes a nedas si radsi tocak do nizsich rychlosti ?)[/quote]
Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#66 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Lukas H. píše:
LOPOLO píše:
Jawak píše:Nechceš tam radši nacpat čip za půl sta? :wink: :D


ani omylem :-)
http://www.mosselmanturbo.com/index2.htm


To je moc pekny ale tech penez... :( A ani to neni moc daleko... :)


je to drahy jako svine .. kdyby to stalo pulku, tak bych do toho sel
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od psena »

To auto je Zlina?Jedna M5 E 39 tam byla na prodej asi tak pred rokem.Byl to tam projet muj kamos(ja jsem bohuzel nemohl,do ted me to mrzi...) a kdyt se vratil tak tri dny s nikym nemluvil az pak z neho vypadlo
"To je v prd.li"!
Potom kdyz se konecne rozpovidal,tak barvite licil jak mu prodejce ukazoval co to auto umi.Rikal" jak jde nahoru dvojka,tak stejne rychle se vytoci trojka i ctyrka".
Tam to auto bylo r.v 2001 a bylo s cipem udelanym v nemecku.A jezdil s tim kluk asi 27 let.Rikal prej ze mu gumy vydrzi asi tak tri mesice.
Prachy prej neresi,ze papinek vse v klidu sponzoruje.
Ukazoval mu ze kdyz se zapne SPORT tak to na trojku v 2000ot/min hrabe......
A jeste ze s tim jel neco mirne pres 300 km/hod. :shock:

Muze to byt stejne auto???

Nejsem moc zavistivy,ale tudle karu Ti fakt zavidim.
Vis pro me je to sen se v tom jen treba jednou svezt a ty to mas v garazi!
No,zavidim,ale soucasne i preju!!
:lol:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#68 Příspěvek od JFK Čestný člen »

psena píše:To auto je Zlina?Jedna M5 E 39 tam byla na prodej asi tak pred rokem.Byl to tam projet muj kamos(ja jsem bohuzel nemohl,do ted me to mrzi...) a kdyt se vratil tak tri dny s nikym nemluvil az pak z neho vypadlo
"To je v prd.li"!
Potom kdyz se konecne rozpovidal,tak barvite licil jak mu prodejce ukazoval co to auto umi.Rikal" jak jde nahoru dvojka,tak stejne rychle se vytoci trojka i ctyrka".
Tam to auto bylo r.v 2001 a bylo s cipem udelanym v nemecku.A jezdil s tim kluk asi 27 let.Rikal prej ze mu gumy vydrzi asi tak tri mesice.
Prachy prej neresi,ze papinek vse v klidu sponzoruje.
Ukazoval mu ze kdyz se zapne SPORT tak to na trojku v 2000ot/min hrabe......
A jeste ze s tim jel neco mirne pres 300 km/hod. :shock:

Muze to byt stejne auto???

Nejsem moc zavistivy,ale tudle karu Ti fakt zavidim.
Vis pro me je to sen se v tom jen treba jednou svezt a ty to mas v garazi!
No,zavidim,ale soucasne i preju!!
:lol:

Ve Zline je centrum drogove vyroby, protoze to tam je same Mko:) Jedno jsem tam uz kupoval:o) Tohle je rok 1999, hrabe na trojku ve 2500ot. i bez tlačitka Sport. Dneska ve trech lidech to s vypnutym DSC hrabalo na trojku porad:) Max speed je omezen na 270 za coz opravdu dekuji, protoze je to tam tak o 1/4 rychleji nez u M3... coz neni zdrave na nervy:o)
Ja jsem M5 nikdy nechtel, resp. jsem o ni nikdy neuvazoval, vzdy pro me byla numero jedna M3, ale tohle je opravdu kotel. A to nejezdim se Sportem:)
HEERY
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od HEERY »

K te debate o vrazeni chechtaku do standartnich modelu - pokud jde cloveku skutecne prevazne o vykon - tak jedine M a pak muze koneckoncu tunit dale.Ja tez zvazoval treba 535/540 a pak cip atd,ale jsem rad , ze jsem vzal rovnou M (i kdyz "pouze"E34).
A to ,ze si clovek na auto zvykne a pak jakoby nejede je pravda,ale az poprve usednu po zime do Mka... Uz se nemuzu dockat :lol: :lol: :lol:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#70 Příspěvek od JFK Čestný člen »

HEERY píše:K te debate o vrazeni chechtaku do standartnich modelu - pokud jde cloveku skutecne prevazne o vykon - tak jedine M a pak muze koneckoncu tunit dale.Ja tez zvazoval treba 535/540 a pak cip atd,ale jsem rad , ze jsem vzal rovnou M (i kdyz "pouze"E34).
A to ,ze si clovek na auto zvykne a pak jakoby nejede je pravda,ale az poprve usednu po zime do Mka... Uz se nemuzu dockat :lol: :lol: :lol:

Nevim jestli je dobry rikat, ze mas pouze M5 E34, spousta lidi tvrdi, ze ma lepsi podvozek nez M5 E39. :D
HEERY
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od HEERY »

JFK píše:
HEERY píše:K te debate o vrazeni chechtaku do standartnich modelu - pokud jde cloveku skutecne prevazne o vykon - tak jedine M a pak muze koneckoncu tunit dale.Ja tez zvazoval treba 535/540 a pak cip atd,ale jsem rad , ze jsem vzal rovnou M (i kdyz "pouze"E34).
A to ,ze si clovek na auto zvykne a pak jakoby nejede je pravda,ale az poprve usednu po zime do Mka... Uz se nemuzu dockat :lol: :lol: :lol:

Nevim jestli je dobry rikat, ze mas pouze M5 E34, spousta lidi tvrdi, ze ma lepsi podvozek nez M5 E39. :D


No nemohu posoudit - nejel jsem M E39 , ale tech 85 PS navic bych bral...
Dame urcite nekdy race...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#72 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

JFK píše:Nevim jestli je dobry rikat, ze mas pouze M5 E34, spousta lidi tvrdi, ze ma lepsi podvozek nez M5 E39. :D


I kdyz se mi Herryho kara libi tak bych urcite nerek ze bude mit lepsi podvozek. To je to samy jak se rika ze M3 E30 je lepsi nez M3 E36. Ja bych rek ze je to uplne jinde a z myhho pohledu dal.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od RuDoSh »

psena píše:To auto je Zlina?Jedna M5 E 39 tam byla na prodej asi tak pred rokem.Byl to tam projet muj kamos(ja jsem bohuzel nemohl,do ted me to mrzi...) a kdyt se vratil tak tri dny s nikym nemluvil az pak z neho vypadlo
"To je v prd.li"!
Potom kdyz se konecne rozpovidal,tak barvite licil jak mu prodejce ukazoval co to auto umi.Rikal" jak jde nahoru dvojka,tak stejne rychle se vytoci trojka i ctyrka".
Tam to auto bylo r.v 2001 a bylo s cipem udelanym v nemecku.A jezdil s tim kluk asi 27 let.Rikal prej ze mu gumy vydrzi asi tak tri mesice.
Prachy prej neresi,ze papinek vse v klidu sponzoruje.
Ukazoval mu ze kdyz se zapne SPORT tak to na trojku v 2000ot/min hrabe......
A jeste ze s tim jel neco mirne pres 300 km/hod. :shock:

Muze to byt stejne auto???

Nejsem moc zavistivy,ale tudle karu Ti fakt zavidim.
Vis pro me je to sen se v tom jen treba jednou svezt a ty to mas v garazi!
No,zavidim,ale soucasne i preju!!
:lol:


jo, tohle mi jeden typek nabizel :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od darmon »

LOPOLO píše:Mno jo .. vzdyt ja vim ze je to hovadina a za pul roku bych se bil do hlavy. Ten proces samotnej by me ale jistym zpusobem bavil. :)Kompresor ... hmm ...to se mi z myho laickyho hlediska zda jeste brutalnejsi zasah ( i kdyz celkove cistsi) .. pocitam ze vsechny casti motoru kterejch se to tyka nejsou na tak "velkej" vykon staveny a asi to taky nebude zadna prdel.

hmm zakladni problem jsou komprese, proste paklize nevis roupama co delat, nema smysl vyhazovat desetitisice za par usmrdlanej koni. A predelavat motor se financne nevyplati. To uz je proste pro maniaky CO TO PROSTE CHTEJ. na scoobydoo.net je najdes :)
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od 530DAT »

Ja ji chci.... :shock: :shock: :shock: :cry:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od darmon »

JFK píše:Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.

postavis to proti 2.5litrovymu STi ? chtel bych videt jak te spraska jak malyho cokla :) ne nechtel, uz mne to nudi :) ale moh by sis udelat clanek do pudingmagazinu o jedny dobry kare :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#77 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

darmon píše:
JFK píše:Dneska se tam nedalo jet ani pul minuty v kuse 270 km/hod.

postavis to proti 2.5litrovymu STi ? chtel bych videt jak te spraska jak malyho cokla :) ne nechtel, uz mne to nudi :) ale moh by sis udelat clanek do pudingmagazinu o jedny dobry kare :)


No ja bych to chtel videt, mozna tak nekde na satoline... Urcite ne ze 100-270... :)
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od darmon »

co ste furt posedly tou sotolinou ktera se v CR krom tri kilaku v sosnovy na autodromu nevyskytuje :) na bezny silnici :)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od bpytlik »

darmon: a co furt mas s tim STi?? Vzdyt ho na rozjezd pojede aj blba S6ka....Kdyz uz tak nejake EVO...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od darmon »

ja nic, robert ji chtel videt :)
..na rozjezd... bez dal hrat pc hry :)
Odpovědět