Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

škola smyku

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
afterburner
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: ned 18.05.2003 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od afterburner »

Každopádně vám všem díky za podporu a soucit, já se spíš bál, že tady budu všem pro smích.
Poradí mi někdo s tim teploměrem?
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od 530DAT »

nekde to tu je v diskuzi a myslim ze je preblem s kabelama od cidla co je v chladicim potrubi k brzdam
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od RedBaron »

psena píše:Jinak jsem hodne v tomhle ohledu spokojen s uzaverkou diferaku,je to o dost pri driftech na snehu pevnejsi v kramflecich nez moje byvala 525.ktera to nemela.Chci se zeptat,zda se da palit guma(ne ze bych to mel v planu,ale jeden nikdy nevi) s uzaverkou?jsem k tomu asi dost setrnej,protoze na suchu se dokolecka neotocim.Jak se to uzavre,tak se auto nechce tocit.
Ale M3 a M5 asi uzaverku maji take ne?A pritom se toci az az...


Já mám v šestce špéru a na driftech se to prostě dřív trhá. Na asfaltu se na průměrnej silnici otočím na pětníku a rovnou startuju do směru 180° , kopnu za dva a jsem pryč :D

Ani jsem si nevšiml, že bych byl v zimě pomalejší než ostatní, a to mám auto starou gardu, žádný ASC, jen mechanická špéra v diferáku. Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.
Kaca2
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: stř 21.01.2004 01:00

#24 Příspěvek od Kaca2 »

to afterburner : téééda pěkně jsis lehnul... :cucim:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od RuDoSh »

RedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.


jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplne ;)
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od vally »

No pěkně si ho zaparkoval :) :) :) na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé... :) 8)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

vally píše:No pěkně si ho zaparkoval :) :) :) na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé... :) 8)

Newysere, leda že by jsi to nechtěně vypnul :D
Mě se dneska povedlo ustřelit prdelí při výjezdu z podjezdu, kde bylo trochu mokro :) rozsypalo se mě přitom zavřený nářadí, co jsem měl na zadní lavici. Už jsem viděl v zrcátku, jak se blížím k té betonové zdi, no až bude čip, tak si budu muset dávat bacha... :mrgreen:
Čip ještě nepřišel, snad do konce týdne...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#28 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

vally píše:No pěkně si ho zaparkoval :) :) :) na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé... :) 8)

Když jedeš bez rozumu nebo to prostě přepískneš je ti ASC k hownu...skoušel jsem to i DSC a fyziku s tím neoblbneš.... :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#29 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No jinak dneska jsem tahal podobnej případ ze škarpy,byl to vojáček v shade 105 z roku 78 nějak nezvládl totální ledovou plochu a udělal saltíčko ,kola-střecha-kola... :D jojo letní gumy a plný plyn... měli docela štěstí,že se jim nic nestalo protože ta popelnice byla fest prohnilá.....tak jsem zastavil že jim to aspoň jeepem vytáhnu z té příkopy,ale musím se přiznat že jsem měl obavy že to to auto nezvládne (naprosto čistej led)...Pletl jsem se ,dal jsem redukci a bez jediného zaváhání a prohrábnutí byl raz,dva na cestě.... pak jsem mu jen poradil at to natočí a maže s tím pryč než ho načapou fízlové a vyhodí 2k! asi byl řádně v šoku,protože zapomněl říct dík....
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#30 Příspěvek od Petr_1 »

Pravda, jak to přepískneš, tak elektronika zmagoří a už si to dělá co chce. Fyzikální zákony nejdou vochcat ani nejlepší výbavou. Nejhorší je, že když už nepomůže elektronika tak máš plný ruce volantu, poněvač už seš za hranicí.
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od TT »

....pěkně tam hajáááá
Leni Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 954
Registrován: čtv 15.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Leni Čestný člen »

dobře zaparkovaný... 8)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od RedBaron »

RuDoSh píše:
RedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.


jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplne ;)


RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba :)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od RuDoSh »

RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba :)


mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od RedBaron »

RuDoSh píše:
RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba :)


mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?


No, i u automatu na [D] vždycky tak 5% spojení zůstane, zkus si to z kopce pustit na [N] a uvidíš, že tam rozdíl JE. Ale při tomhle manévru je to myslím v pohodě :)

Mě stačí i na mokru podřadit v trochu vyšších otáčkách a táhnu zadek smykem.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od RuDoSh »

RedBaron píše:Mě stačí i na mokru podřadit v trochu vyšších otáčkách a táhnu zadek smykem.


no jo, to je jina ;)
Odpovědět