Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
škola smyku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: ned 18.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
psena píše:Jinak jsem hodne v tomhle ohledu spokojen s uzaverkou diferaku,je to o dost pri driftech na snehu pevnejsi v kramflecich nez moje byvala 525.ktera to nemela.Chci se zeptat,zda se da palit guma(ne ze bych to mel v planu,ale jeden nikdy nevi) s uzaverkou?jsem k tomu asi dost setrnej,protoze na suchu se dokolecka neotocim.Jak se to uzavre,tak se auto nechce tocit.
Ale M3 a M5 asi uzaverku maji take ne?A pritom se toci az az...
Já mám v šestce špéru a na driftech se to prostě dřív trhá. Na asfaltu se na průměrnej silnici otočím na pětníku a rovnou startuju do směru 180° , kopnu za dva a jsem pryč

Ani jsem si nevšiml, že bych byl v zimě pomalejší než ostatní, a to mám auto starou gardu, žádný ASC, jen mechanická špéra v diferáku. Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
RedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.
jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplne

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No pěkně si ho zaparkoval
na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé...






-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
vally píše:No pěkně si ho zaparkoval![]()
![]()
na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé...
![]()
Newysere, leda že by jsi to nechtěně vypnul

Mě se dneska povedlo ustřelit prdelí při výjezdu z podjezdu, kde bylo trochu mokro


Čip ještě nepřišel, snad do konce týdne...
vally píše:No pěkně si ho zaparkoval![]()
![]()
na těch srágorách to chce přidávat fakt opatrně. Taky se mi párkrát stalo, že jsem chtěl někoho předjet, hodil blinkřík, přidal a pak byl rád, že vůbec zůstal na silnici a pokorně zůstal vzadu. Teď si jezdim s ASC a je to pohodička, akorát na to strašně spolíham a jestli se mi jednou vys..., tak to bude asi hodně zajímavé...
![]()
Když jedeš bez rozumu nebo to prostě přepískneš je ti ASC k hownu...skoušel jsem to i DSC a fyziku s tím neoblbneš....

No jinak dneska jsem tahal podobnej případ ze škarpy,byl to vojáček v shade 105 z roku 78 nějak nezvládl totální ledovou plochu a udělal saltíčko ,kola-střecha-kola...
jojo letní gumy a plný plyn... měli docela štěstí,že se jim nic nestalo protože ta popelnice byla fest prohnilá.....tak jsem zastavil že jim to aspoň jeepem vytáhnu z té příkopy,ale musím se přiznat že jsem měl obavy že to to auto nezvládne (naprosto čistej led)...Pletl jsem se ,dal jsem redukci a bez jediného zaváhání a prohrábnutí byl raz,dva na cestě.... pak jsem mu jen poradil at to natočí a maže s tím pryč než ho načapou fízlové a vyhodí 2k! asi byl řádně v šoku,protože zapomněl říct dík....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
RuDoSh píše:RedBaron píše:Chce to jenom cit. Když někde předjíždím v zimě mezi vyjetýma kolejema ve sněhu, tak prakticky nepřidávám plyn při vybočení do protisměru. Udržuju konstantní rychlost a přidávám až když se nacházím v protisměru zase pevně mezi kolejema. Při přejíždění zpátky zase nejvyšší opatrnost.
jo jo, ja pro jistotu plyn pustim uplne
RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
RuDoSh píše:RedBaron píše:RuDoSh: Nevím jak tds, ale když s třiapůlí pustím plyn, jdu do smyku taky, takže držet konstantní rychlost je jediná volba
mam automat takze u manualu to bude asi jako bys vyslapnul spojku... ten vykon by na to extra vliv mit nemel ne?
No, i u automatu na [D] vždycky tak 5% spojení zůstane, zkus si to z kopce pustit na [N] a uvidíš, že tam rozdíl JE. Ale při tomhle manévru je to myslím v pohodě

Mě stačí i na mokru podřadit v trochu vyšších otáčkách a táhnu zadek smykem.