to lukas dyt to darmon pise porad. mitsubishi lancer evo7, subaru impreza wrx sti, ne?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
Originál zaslal Baxon
může žrát 11 v pohodě, ale pak ti TDS-ko při stejným stylu nežere 9l. pal. filtr jsem měnil s každou výměnou, protože kvalita nafty u nás je
a u benzína stojí polovic, však z 535i ho mám ještě v garage, protože to škubání bylo nakonec někde jinde. jinak jsem ho neměnil nikdy:)
A víš co je důležitý, že jsi spokojenej, já jsem spokojenej a všichni co jsem přispívali jsou s tím co maj spokojený a my jdeme na pivo, o.k.? :gobeer: :gobeer: :gobeer:
O tom se nema cenu dohadovat, snad kazdej vi kolik mu jeho kara zere kdyz ji ma rok a vic...
Jasne spokojenost je to nejdulezitejsi... :gobeer: :gobeer:
N54 PWR
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
jako aby tu nebyly nejaky hoaxy, nemusi to hned bejt evo8 nebo sti RA mod C, ja proste vetsinu casu travim na silnici, az budu jezdit denne dalnici praha plzen, pak mozna pro mne nejakej vyznam Mko dostane a treba bych premejslel o M5 ale voproti sedme mi zas tolik nenabidne. A pak by mne sralo mit takovy auto aby mi to v chotkacich nebo v radotine ukazal kluk co si vcera koupil pres tipcars imprezu GT (takze zadny WRX, WRX Sti nebo vic) ale "vobycejny" GT z roku 98 z "vobycejnejma" 220kobylama, se stejnym pohodlim jako v tom baworu. A takovej pekac se da sehnat v naprostym klidu kolem 300tisic a je tam vobrovskej potencial s tim cokoliv delat.
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
svezeni po okruhu, svezeni v F1, svezeni po lese v offroadu, svezeni v autokrosovy bugine, to jsou vsechno prima veci, proti kterejm nic nemam. Ale k cemu mi budou takovy auta, kdyz 100% casu travim na normalni silnici, proto mne z hlediska sportovniho auta zajima to co se nejvic blizi tride N a ne to co se blizi okruhovymu specialu, kterej mi je na silnici k nicemu krom cesty z prahy do plzne a i tam bude mit sakra co delat na to N-ko
Ostatne i do M3 se musis notne notne vysypat penezma aby na okruhu stacila na seriovyho lancera nebo lehce ladenou imprezu.
Originál zaslal LOPOLO
Naprosta vetsina z nich ma samozrejme upravy a se seriovou M3 nejspis jezdej jen amateri. To prece neni nic protu Mku a jeho skvelejm vykonum a vlastnostem. Jen bych z toho nebyl tak moc posranej a nedelal z toho neco nedotknutelnyho. Vo tom ze je to super kara se snad nebavime.
I s upravenými Mky u nás jezdí pouze amatéři, protože Enge v Mku žádnou soutěž nejezdí a to je jediný profík v ČR. Jakože jediný jezdec, který je za ježdění placený a nemusí ještě makat u lopaty. Nepočítám majitele stájí, kteří si i zajezí (Charouz, Krámský apod.)
Originál zaslal darmon
svezeni po okruhu, svezeni v F1, svezeni po lese v offroadu, svezeni v autokrosovy bugine, to jsou vsechno prima veci, proti kterejm nic nemam. Ale k cemu mi budou takovy auta, kdyz 100% casu travim na normalni silnici, proto mne z hlediska sportovniho auta zajima to co se nejvic blizi tride N a ne to co se blizi okruhovymu specialu, kterej mi je na silnici k nicemu krom cesty z prahy do plzne a i tam bude mit sakra co delat na to N-koOstatne i do M3 se musis notne notne vysypat penezma aby na okruhu stacila na seriovyho lancera nebo lehce ladenou imprezu.
M3 neni okruhovy special. M3 je na tom o 100% lepe nez kde jake Subaru. I v E36 M3 3.0L me nikdy na silnici zadny vyse zminovany japonec nepojal, zatacky nezatacky. S EVO VII a VIII jsem se nepotkal, ale seriove kary zminovane vise nemohou dosahnout na E46 M3. Coz dokazalo xxx testu v Evrope ne jenom na okruhu (ne na ovalu, Darmone:))
