Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Montáž turba

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Stan
[B]Jasně, že je to o zatížení náprav - jenže když prohrabuje přední (óóó ty rozjezdy do zatáček! - ubohý homokine?áky:() tak to furt jede, tam kam chci - když prohrábne zadní, tak buď pustím plyn nebo se motám, ne? Já teda nikdy zadohrab neměl, ale učil jsem se jezdit s otcovou shade 130 a tahali mě alespoň 3x z příkopu (zima zima zima).
ja ti nevim, ASC a automat mne spolehlive dostane do kazdyho kopce kdyz nemam naladu na pikacoviny, bydlel jsem na horach, dost casto jsem denne jezdil na cerstvym snehu jeste pred sypacem a predjizdel kaspary s predohrabama, i lidi co to fakt umi a nekecaj vo tom rekli ze tahle kombinace je na snih nej a vyjede s tim kdejakej debil.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal darmon
[B]ASC a automat - tahle kombinace je na snih nej a vyjede s tim kdejakej debil.


jo jo :ucta: :D :gobeer:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#23 Příspěvek od skautik Čestný člen »

nemuzu jinak nez souhlasit :)

320d ma asc v zakladu, ne?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od darmon »

a nebo vypnout ASC i ABS , radit si rucne a delat pekne pikacoviny :)))
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od RuDoSh »

ja ASC nemam a radit rucne taky nemuzu :) ale picoviny to umi i s automatem ;)
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#26 Příspěvek od Stan »

ASC jsem nikdy neměl....ale klouzaní na sněhu je fajn - a s předohrabem to ani člověk nemusí moc umět:super:
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#27 Příspěvek od Stan »

A já mám nápad - místo Turba by šel NOS...pokud nepropálí hlavu a neohne ojnici...Není drahej a je to stavebnice. Už jste to někdo viděl v praxi???:???:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od RuDoSh »

ve zkratce - pokud najezdis 50k km rocne tak se na to vyser a kup raci silnejsi seriovku a nic s ni nedelej.....ve finale te to vyjde mozna levneji nez rozmrdana 1,8 :)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od bpytlik »

Nic proti, ale to sou zase kecy uplne o nicem a z cesty :)
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#30 Příspěvek od Stan »

Kecy z cesty?:) Ta otázka je jasná - když z nějakejch důvodů nemám na silnější motor než obyč. 1,6 (třeba proto, že se neobejdu bez klima apod.) a chci to auto TEĎ (odměna za celoroční práci:), tak jak to trochu vytunit, aby to sem tam taky trochu jelo! Druhá cesta je třeba Mazda 3 v plné palbě a 150 PS za 600k, ale to je zase hovno značka....Přiznám se - dělat frajera za málo peněz je těžký:)))
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od darmon »

otazka je jestli ho chces dodanim turba vytunit tak aby jelo sice dobre ale po roce kleknul motor, nebo to chces predelat na trvalejsi zalezitost. Jedna vec je dat tam turbo a pichat na to, to zas neni takovy terno, ale co na to mapy motoru, muzes se dostat nekam uplne mimo, a buhvi jak to dopadne, to udelas za lacino a mozna budes mit dobrej pocit mozna ne, neznam audinackej soft a ani nechci, audi uz jsem mel ;) druha vec je udelat to poradne, takze tam dat MAP senzor, koupit nakej laditelnej pocitac misto toho co tam je (motec a spol) , a do nej natlacit prislusny mapy. Pak tomu opatrne zvednout tlak na nakou mensi hodnotu, v takovymhle pripade plati ze kazdej 0.1bar nahoru = 100tisic z zivotnosti dolu. Navic se uvidi co na to reknou pisty a podobne, nakolik setrili v audine na matrosi. Az to budes myslet dovopravdy vazne tak ti muzu dat naky podrobnejsi infa od kluku co vo tom nekecaj a tyhle veci na svych autech delaj, protoze "chiptuning po cesku" je pro ne hazeni penez do kanalu.
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#32 Příspěvek od Stan »

To by bylo vhodný už asi teď, než to objednám - bývám v Praze celkem často, tak třeba teď od pátku do neděle - jestli se za nima dá někam zajít do dílny nebo tak, budu rád za kontakt. Chci se zastavit v GX tuning, že bych to vzal naráz. Zrovna mi říkali, že v tý 1,6 už není žádná rezerva, že se s tím nic dělat nedá :cry:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od darmon »

no jestli chces jet do GX tak to je marna debata :D
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#34 Příspěvek od Stan »

Proč??? Já teda zatím nemám žádnou referenci, ale viděl jsem je v nějakým časáku..Podvozek na Audi jsem si zatím dělal sám (Benety pružiny), čip na Pažouta mi tam dal neoficiálně oficiální dealer - no problem. No až na ten podvozek - trochu moc nízkej, na nějakým výkopu jsem urval vlnovec pod motorem, rachot jak F1, cyklisti skákali do příkopu, jen mě slyšeli:))))
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od darmon »

ale jo, tak tam bez, kup si za dvacku od uz-jde-nindzi cip co ti prida vykon nekde kde ho moc nevyuzijes, doufej ze budes spokojen :)
Kdybych k tomu moh rict svoje, tak nejak razante se vrtat v takovym aute jako je Audi A4 1.6 je v mych ocich jen konicek bez zadnyho cile.
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#36 Příspěvek od Stan »

Vypadá to tak:(
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od bpytlik »

stan: Moznosti mas milion......starsi auto se silnejsim motorem, vzit si auto na leasing, pujcit si par desitek tisic a ty pak splacet a podobne....Kazde z tehle moznosti te vyjde levneji nez si koupit nejakou slabou mrdku a pak se ji snazit zvysit vykon a cpat do ni spoustu penez a stejne bude vysledek nemastny neslany...
Stan
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: úte 12.08.2003 00:00
Bydliště: Brno/Jilemnice

#38 Příspěvek od Stan »

Začínám se s tím smiřovat:(
driver
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 26.10.2003 00:00

#39 Příspěvek od driver »

No vzdycky se krizuju, kdyz vidim plecky s bubnama na zadni naprave a tisicem kridel a tuningu. Ta A4 asi na bubnech nebude, ale koupit slaby a tunit mi pripada nesmysl. To radsi co rikal bpytlik, leasing, uver nebo trosku starsi a silnejsi auto.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od milo »

stan: nooo takze chces audi a mas 600? chces vykon? jazdis na horach? pre teba jedina volba ... A8 4.2 v quattru :-D
Odpovědět