Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#301 Příspěvek od Bombarder »

kde na netu najdu podle cisla z etk cenu?
61 31 1 384 739

Krizo, diky..
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#302 Příspěvek od darmon »

http://www.bmw.cz , kupodivu :)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#303 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]To nebavime, proto sem netaham BMW atmosferickej trilitr s vykonem kolem 950Hp. Mko je uplne normalni auto kemo.


hm,hm.....328 je možná úplně normální auto,ale emko??? :mad:
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#304 Příspěvek od abdul »

sem to cely precet hosani...:) zasmal sem se u toho...:) mel sem E 36 320i 325tds E34 525i 525 tds a mimo to vsecko mozny kolem, sedmu ve ctyrlitru atd... kdyz sem mel jakyhokoli ropaka, byl sem rad, ze to jezdi levne... kdyz sem mel benzinek tak zas bylo fajn ze to pekne jede, pekne zvuci... ty motory se proste jinak projevujou, maji kazdy jiny vlastnosti at uz jsou v necem lepsi a v necem horsi... ale ty vase porovnani tady to je fuckt prdel.... samosebou ze novy diesely nejsou uz ty stary traktory, ale i kdyby ste se zblaznili tak je to porad diesel a urcity charakteristiky tomu zustaly, cimz vubec nepopiram jejich pokrok ve vyvoji a jejich dobre vlastnosti... ze si proste benzinek papne vic je jasny, a cely to je o tom pomeru mezi porizovaci cenou, provoznimi naklady oproti tomu co od toho auta ocekavam ze...
to at si kazdy sam spocita a podle toho se zaridi...:)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#305 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal rene kurc
[B]hm,hm.....328 je možná úplně normální auto,ale emko??? :mad:


Jasne ze je to normalni auto ... chces snad rict ze je to zavodni special?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#306 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Jasne ze je to normalni auto ... chces snad rict ze je to zavodni special?


jo už mlčím,je to úplně normální tuctová plečka s parametry kde jaké popelnice...... :D stejně tak je normální Porsche 911,Toyota supra atd......PS :nikdo tu nic nepsal o závodních speciálech...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#307 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Kurwa Rene, vod tebe bych to necekal. To prece nikdo nerek, ale se sportovnima specialama se to proste nemuze rovnat.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#308 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Von tady taky nikdo nerek ze je to special... :) Je to proste sportovni kara a ta ma do specialu hodne daleko...
N54 PWR
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#309 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Jinak mi to dalo docela zabrat to tu dodatečně pročíst celé,asi tak-každý musí vědět k čemu auto má...pokud chce jezdit úsporně tak jezdí v ropě za 6l nafty.Pokud ho nezajímá kolik projezdí koupí si do města klidně 4,4benzín.....taky jsem měl x td a vždy jsem je čipoval-pak to jezdilo klidně ještě za míň( ale při piánko jízdě - 1/2l) nebo taky o 4l víc (furt 200 a víc) podle mně.Když se budem bavit o starších autech (e36-e38 atd....)tak si takovýto styl jízdy nechá víc líbit benzínová verze(viz.Lopolovo´auto) u tý nafty s čipem pro mě pak strácí ta výhodnost provozu smysl.....325tds s čipem ,pořád plný na dálnici 200plus bude žrát stejně 12-13l.....s dieslem musím jezdit za 6-8l aby to mělo smysl přijít o nádherný zvuk obyčejnýho emka v 7tisících.....ámen!!!
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#310 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

moje polovička jezdila v e39 tds za 7,2 po městě.....mi by to trochu dělalo problém....nebaví mně hlídat spotřebu...ve 4lidech do essenu pořád 140-150 kolem 9l.... a to jsme jeli na pohodu....dávat tomu kládu tak nevím....
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#311 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Von tady taky nikdo nerek ze je to special... :) Je to proste sportovni kara a ta ma do specialu hodne daleko...


Special sem napsal pozdeji zamerne, protoze sem videl ze chapeme pojem sportovni auto jinak. Pro me je sportovni auto urceny na sport.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#312 Příspěvek od Petr_1 »

Tak vlastně jsme se dověděli, že nejlepší auto je jen na benzín a s dieselem můžeme pouze orat pole. Nejsem nijakej skalní zastánce nafty, ale srovnávat hrušky a jabka nejde. Jeden argument přetlouká další a tisíc lidí znamená tisíc názorů. Je jasný, že benzín bude vždy živější a nafta úspornější.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#313 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Special sem napsal pozdeji zamerne, protoze sem videl ze chapeme pojem sportovni auto jinak. Pro me je sportovni auto urceny na sport.


promiň,ale M3 e36 jezdí u nás dodnes aktivně soutěže,v určitých kategoriích má sériovej motor,až na airbox,řj, brzdy.....nebudu se bavit o vykopaném interiéru a rámu.....takže oproti sérii minimálni zásahy....jinak si myslím ,že M3 je auto určené na sport upravené pro použití na běžné komunikaci....
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#314 Příspěvek od Shrek »

Mno ohledně M a "normální" auto. Všecko je relativní, my jsme z toho třeba úplně vyplesklý, kdežto nějakýmu mladýmu Němcovi, co dělá u BMW v Mnichově na fréze, to přijde jako úplně normální kára a CSLko jako odlehčený model normální káry (viz "zaručená" zpráva o pseudosérii 500 ks, z toho 2 ks pro ČR - z toho by věřil tak těm dvou kusům pro ČR, vzhledem k nelichotivé pověsti místních prodejců a oficiálního dovozce).
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#315 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal rene kurc
[B]promiň,ale M3 e36 jezdí u nás dodnes aktivně soutěže,v určitých kategoriích má sériovej motor,až na airbox,řj, brzdy.....nebudu se bavit o vykopaném interiéru a rámu.....takže oproti sérii minimálni zásahy....jinak si myslím ,že M3 je auto určené na sport upravené pro použití na běžné komunikaci....


Naprosta vetsina z nich ma samozrejme upravy a se seriovou M3 nejspis jezdej jen amateri. To prece neni nic protu Mku a jeho skvelejm vykonum a vlastnostem. Jen bych z toho nebyl tak moc posranej a nedelal z toho neco nedotknutelnyho. Vo tom ze je to super kara se snad nebavime.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#316 Příspěvek od stealth »

Tahle debata začíná bejt perlorodní ... :lol2:

:kuk:
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#317 Příspěvek od Martinéz »

ja uz se radsi zapojovat nebudu. priznavam, ze sem zaslepenej do nafty. posledni poradny benzinaky sme meli v rodine behem my ZS, tedka je to z 80% (i s bratrem 86%) nafta. mame diesely nevyspely (jako treba moje kara) i vyspely. jedinej benzin je chrysler stratus kabro s automatem a 2.5l V6, kterej nejede (pojel bych ho bez vetsich probl.) a bere si treba i 16l naturalu. az me nekdo sveze v poradnejsim benzinu, treba se mi otevrou oci... (vyzva pro lopola:))


jinak kdyz uz ste srovnavaly diesely vs. benzin...kdyz 320d ma 150k z dvoulitru, ukazte mi, kolik % je takovejch benzinaku...vim, je jich dost, ale je dost i takovejch, co ne e. a co treba takova preplnovana 1.8T od VW? ta ma 150k taky a jen o 0.2l nizsi objem...
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#318 Příspěvek od Fil »

:P...............tý we to je prča ..teda každej(skoro) hájí to svý ...jak M3 je nej a nafta je nej a todle to a támdle to ...všecko má svý pro a proti a každej sme jinej, a rychle chytnout za slovo že to tak není....atd:muehe: zachvíli se pokoušete.....jó klidně se do mě pus?te, mám to na háku :cigo2: ,ale jedno se Vám musí nechat zábavnej rozhovor vám de na 1čku
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#319 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]To sou uplne normalni auta .. jediny sportovni auto kery ted delaj je CSL ... zbytek sou krasny a jedny z nejlepsich spotrebnich aut.



tak potom tedy ja zase nemuzu souhlasit s tim ze M3CSL je sportovni auto... to ze je odlehcene, ze ma dily z karbonu, skorepinove sedacky, ostrejsi vacku to z toho nedela sportovni auto :)
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#320 Příspěvek od Baxon »

Originál zaslal abdul
[B]sem to cely precet hosani...:) zasmal sem se u toho...:) mel sem E 36 320i 325tds E34 525i 525 tds a mimo to vsecko mozny kolem, sedmu ve ctyrlitru atd... kdyz sem mel jakyhokoli ropaka, byl sem rad, ze to jezdi levne... kdyz sem mel benzinek tak zas bylo fajn ze to pekne jede, pekne zvuci... ty motory se proste jinak projevujou, maji kazdy jiny vlastnosti at uz jsou v necem lepsi a v necem horsi... ale ty vase porovnani tady to je fuckt prdel.... samosebou ze novy diesely nejsou uz ty stary traktory, ale i kdyby ste se zblaznili tak je to porad diesel a urcity charakteristiky tomu zustaly, cimz vubec nepopiram jejich pokrok ve vyvoji a jejich dobre vlastnosti... ze si proste benzinek papne vic je jasny, a cely to je o tom pomeru mezi porizovaci cenou, provoznimi naklady oproti tomu co od toho auta ocekavam ze...
to at si kazdy sam spocita a podle toho se zaridi...:)


nenapsal bych to líp a do puntíku s tím souhlasím a takhle bych to uzavřel. dobrý ABDULE.
Nejvíc se mi líbí, že některý ropáci tvrdí jak jezděj levně za 5-6l ropy a zapomínají že tu a tam musí koupit nebo zrepasovat kokotiny, který benzín ani nemá. Tvrdí jaký jsou benzíny žrouti a závoreň si lžou do vlastní kapsy :). napsáno všeobecně:)

Originál zaslal Martinéz
[B] jedinej benzin je chrysler stratus kabro s automatem a 2.5l V6, kterej nejede (pojel bych ho bez vetsich probl.) a bere si treba i 16l naturalu. (vyzva pro lopola:))


Martinéz, ty jseš přece chytrej kluk a víš, že amíci neumí udělat pořádný auto, a motor už vůbec ne.
e34 525i tě natře v klídku i v automatu :)
Odpovědět