Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
http://www.bmw.cz , kupodivu 

sem to cely precet hosani...
zasmal sem se u toho...
mel sem E 36 320i 325tds E34 525i 525 tds a mimo to vsecko mozny kolem, sedmu ve ctyrlitru atd... kdyz sem mel jakyhokoli ropaka, byl sem rad, ze to jezdi levne... kdyz sem mel benzinek tak zas bylo fajn ze to pekne jede, pekne zvuci... ty motory se proste jinak projevujou, maji kazdy jiny vlastnosti at uz jsou v necem lepsi a v necem horsi... ale ty vase porovnani tady to je fuckt prdel.... samosebou ze novy diesely nejsou uz ty stary traktory, ale i kdyby ste se zblaznili tak je to porad diesel a urcity charakteristiky tomu zustaly, cimz vubec nepopiram jejich pokrok ve vyvoji a jejich dobre vlastnosti... ze si proste benzinek papne vic je jasny, a cely to je o tom pomeru mezi porizovaci cenou, provoznimi naklady oproti tomu co od toho auta ocekavam ze...
to at si kazdy sam spocita a podle toho se zaridi...


to at si kazdy sam spocita a podle toho se zaridi...

Jinak mi to dalo docela zabrat to tu dodatečně pročíst celé,asi tak-každý musí vědět k čemu auto má...pokud chce jezdit úsporně tak jezdí v ropě za 6l nafty.Pokud ho nezajímá kolik projezdí koupí si do města klidně 4,4benzín.....taky jsem měl x td a vždy jsem je čipoval-pak to jezdilo klidně ještě za míň( ale při piánko jízdě - 1/2l) nebo taky o 4l víc (furt 200 a víc) podle mně.Když se budem bavit o starších autech (e36-e38 atd....)tak si takovýto styl jízdy nechá víc líbit benzínová verze(viz.Lopolovo´auto) u tý nafty s čipem pro mě pak strácí ta výhodnost provozu smysl.....325tds s čipem ,pořád plný na dálnici 200plus bude žrát stejně 12-13l.....s dieslem musím jezdit za 6-8l aby to mělo smysl přijít o nádherný zvuk obyčejnýho emka v 7tisících.....ámen!!!
Originál zaslal LOPOLO
[B]Special sem napsal pozdeji zamerne, protoze sem videl ze chapeme pojem sportovni auto jinak. Pro me je sportovni auto urceny na sport.
promiň,ale M3 e36 jezdí u nás dodnes aktivně soutěže,v určitých kategoriích má sériovej motor,až na airbox,řj, brzdy.....nebudu se bavit o vykopaném interiéru a rámu.....takže oproti sérii minimálni zásahy....jinak si myslím ,že M3 je auto určené na sport upravené pro použití na běžné komunikaci....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mno ohledně M a "normální" auto. Všecko je relativní, my jsme z toho třeba úplně vyplesklý, kdežto nějakýmu mladýmu Němcovi, co dělá u BMW v Mnichově na fréze, to přijde jako úplně normální kára a CSLko jako odlehčený model normální káry (viz "zaručená" zpráva o pseudosérii 500 ks, z toho 2 ks pro ČR - z toho by věřil tak těm dvou kusům pro ČR, vzhledem k nelichotivé pověsti místních prodejců a oficiálního dovozce).
Originál zaslal rene kurc
[B]promiň,ale M3 e36 jezdí u nás dodnes aktivně soutěže,v určitých kategoriích má sériovej motor,až na airbox,řj, brzdy.....nebudu se bavit o vykopaném interiéru a rámu.....takže oproti sérii minimálni zásahy....jinak si myslím ,že M3 je auto určené na sport upravené pro použití na běžné komunikaci....
Naprosta vetsina z nich ma samozrejme upravy a se seriovou M3 nejspis jezdej jen amateri. To prece neni nic protu Mku a jeho skvelejm vykonum a vlastnostem. Jen bych z toho nebyl tak moc posranej a nedelal z toho neco nedotknutelnyho. Vo tom ze je to super kara se snad nebavime.
ja uz se radsi zapojovat nebudu. priznavam, ze sem zaslepenej do nafty. posledni poradny benzinaky sme meli v rodine behem my ZS, tedka je to z 80% (i s bratrem 86%) nafta. mame diesely nevyspely (jako treba moje kara) i vyspely. jedinej benzin je chrysler stratus kabro s automatem a 2.5l V6, kterej nejede (pojel bych ho bez vetsich probl.) a bere si treba i 16l naturalu. az me nekdo sveze v poradnejsim benzinu, treba se mi otevrou oci... (vyzva pro lopola:))
jinak kdyz uz ste srovnavaly diesely vs. benzin...kdyz 320d ma 150k z dvoulitru, ukazte mi, kolik % je takovejch benzinaku...vim, je jich dost, ale je dost i takovejch, co ne e. a co treba takova preplnovana 1.8T od VW? ta ma 150k taky a jen o 0.2l nizsi objem...
jinak kdyz uz ste srovnavaly diesely vs. benzin...kdyz 320d ma 150k z dvoulitru, ukazte mi, kolik % je takovejch benzinaku...vim, je jich dost, ale je dost i takovejch, co ne e. a co treba takova preplnovana 1.8T od VW? ta ma 150k taky a jen o 0.2l nizsi objem...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 626
- Registrován: pon 24.02.2003 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:

Originál zaslal LOPOLO
[B]To sou uplne normalni auta .. jediny sportovni auto kery ted delaj je CSL ... zbytek sou krasny a jedny z nejlepsich spotrebnich aut.
tak potom tedy ja zase nemuzu souhlasit s tim ze M3CSL je sportovni auto... to ze je odlehcene, ze ma dily z karbonu, skorepinove sedacky, ostrejsi vacku to z toho nedela sportovni auto

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal abdul
[B]sem to cely precet hosani...zasmal sem se u toho...
mel sem E 36 320i 325tds E34 525i 525 tds a mimo to vsecko mozny kolem, sedmu ve ctyrlitru atd... kdyz sem mel jakyhokoli ropaka, byl sem rad, ze to jezdi levne... kdyz sem mel benzinek tak zas bylo fajn ze to pekne jede, pekne zvuci... ty motory se proste jinak projevujou, maji kazdy jiny vlastnosti at uz jsou v necem lepsi a v necem horsi... ale ty vase porovnani tady to je fuckt prdel.... samosebou ze novy diesely nejsou uz ty stary traktory, ale i kdyby ste se zblaznili tak je to porad diesel a urcity charakteristiky tomu zustaly, cimz vubec nepopiram jejich pokrok ve vyvoji a jejich dobre vlastnosti... ze si proste benzinek papne vic je jasny, a cely to je o tom pomeru mezi porizovaci cenou, provoznimi naklady oproti tomu co od toho auta ocekavam ze...
to at si kazdy sam spocita a podle toho se zaridi...![]()
nenapsal bych to líp a do puntíku s tím souhlasím a takhle bych to uzavřel. dobrý ABDULE.
Nejvíc se mi líbí, že některý ropáci tvrdí jak jezděj levně za 5-6l ropy a zapomínají že tu a tam musí koupit nebo zrepasovat kokotiny, který benzín ani nemá. Tvrdí jaký jsou benzíny žrouti a závoreň si lžou do vlastní kapsy

Originál zaslal Martinéz
[B] jedinej benzin je chrysler stratus kabro s automatem a 2.5l V6, kterej nejede (pojel bych ho bez vetsich probl.) a bere si treba i 16l naturalu. (vyzva pro lopola:))
Martinéz, ty jseš přece chytrej kluk a víš, že amíci neumí udělat pořádný auto, a motor už vůbec ne.
e34 525i tě natře v klídku i v automatu
