Když mi vezl p. Krámský, řadil tak rychle a ladně, že jsem čuměl jak veverka Při podřazení vždycky meziplyn, ale v takové rychlosti, že to snad ani nešlo zvládnout...
Vrcholem bylo, když z 200 km/h zbrzdil na doslova pár metrech na nějakých 40 km/h a všechny kvalty z 6 na 2 snižoval po jednom stupni a s meziplynem!!!
To byl normálně koncert...
Já jsem nikdy s meziplynem nepodřazoval, ale teď se to postupně učím a je to daleko lepší!
hosi neblbnete .. meziplyn je dneska zbytecnost ... reakce motoru je pomerne "pomala" a synchrony to vyresej lip. Obzvlast pri sportovni jizde. Nebo se snad mejlim? ( Sam sem jezdil s autem kde jinak zaradit neslo a rozmezi ve kterym jo bylo pomerne uzky ... teda aspon zezacatku - praga V3S)
Nekdy meziplyn dám, když potřebuju při přezazení dolů lepší reakci. Ono přecijenom petka s dvoulitrem nic moc
Motor pak nedostane nejednou takovej sok, protože už je v otačkách
Taky mi to prijde uz normalni radit s meziplynem, ale rad bych si zaplatil nejake lekce u Kramskeho, treba kdyz letim a predemnou zatacka tak fakt nestihnu brzdit a jeste meziplyn, abych podradil Prave proto se mi ale libi SMG, je to mozna pro blbecky, ale neni nad to mit obe ruce na volantu a podrazovat rychlej nez ti to ukazal Kramsky
jo dyz jsem jel prvne s opocenskym v evu sestce, z novodvorsky do la fabrique (v patek odpoledne, za cca 5 minut tak mi rek taky, jedu volne, jsem v obleku a nemam ani pasy ono zvyknout si ze to auto zastavi na tretinovy draze oproti mymu a podle toho se jede je na proslapnuti podlahy
Já teda s meziplynem taky neřadím, jenom občas při podřazování o víc stupňů. Ale slyšel jsem, že jezdci rally ( teda ty co nemaj sekvenci ) řadí bez spojky. Přítelkyně taky občas zkouší zařadit bez spojky, ale ty zvuky z převodovky...
jo jo, znamy jezdil rally, do te doby nez se na (tusim) Akume pred par lety malem nezabil, ted ma Subaru STIcko a taky radi bez spojky......staci trefit spravne otacky a zeprej to de.......no odvahu bych na to nemel
Nejde ani tak o motor jako spíš o převodovku. Meziplyn vlastně nahrazují synchronní kroužky v převodovce. Ale pokud jsou už starší, je lepší dát ten meziplyn. Všimněte si že když řadíte dolů bez meziplynu, že vám auto lehce cukne. Teď to zkuste s meziplynem a je po cukání. Navíc kdo má dobrý zvuk laufu, tak je to pastva pro uši. Občas řadím s meziplynem. Pro můj dobrý pocit.:bigglases
Meziplyn při podřazování určitě. Prostě nechám nohu na plynu, vyšlápnu spojku a hned potom nohu z plynu, zařadit a zas na plyn. Krásný, ladný, bez cuknutí. Ale seskládávat to i při brždění a ještě s meziplynem... to mi hlava nebere. To chci vidět.
Kámoš závodil do vrchu, jezdil s fanoušem a taky bez spojky. Ta převodovka má jiný tvar zubů, který to "zkousnou" za pomoci synchronů bez problémů. S normální převodovkou se člověk musí fakt trefit do otáček, ale na to při závodě není čas.
Někde jsem slyšel že podřazování s meziplynem v autě s převodovkou která má synchrony právě ty synchrony kurví. A tedˇmomentálně v mojí 750iAL to nějak nestíhám:) . Ale jel jsem jednou z Německa s Espacem 400km bez spojky, prasklo mě lanko a v noci jsem ho fakt nikde nesehnal, nejhorší byly města a semafory jinak OK.
Originál zaslal Fugo Někde jsem slyšel že podřazování s meziplynem v autě s převodovkou která má synchrony právě ty synchrony kurví. A tedˇmomentálně v mojí 750iAL to nějak nestíhám:) . Ale jel jsem jednou z Německa s Espacem 400km bez spojky, prasklo mě lanko a v noci jsem ho fakt nikde nesehnal, nejhorší byly města a semafory jinak OK.