Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

KOUPIT NEBO NEKOUPIT?!

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#21 Příspěvek od Ocasek »

heh hosanci dyt ty vasi pazouti vypadaj jak kdyby na ne v tovarne nahazeli dily nehlede na to ze patri uplne nekam jinam...
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00

#22 Příspěvek od Bubi »

Moje předchozí auta:
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo

Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já :) :) :) ono na M3 moc druhovýrobců totiž není :(

Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.

A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...

No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já :) (na jedničku na světlech plnej kotel v cca. 120° zatáčce ve velké kaluži za deště - sjezd z Baranďáku), vždycky to dopředu cítíš a máš čas s tím něco dělat, event. jezdit bokem záměrně.
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#23 Příspěvek od Ocasek »

:potlesk: tak s4 biturbo :)) to neni spatna karka ne? :bigok:
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#24 Příspěvek od Kriznik »

Originál zaslal Bubi
[B]O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...


:super: hlaska :D :D :D :yep:
Unregistered

#25 Příspěvek od Unregistered »

Originál zaslal stealth
[B]No tak to si trochu prostuduj parametry, naivko ... :P
jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#26 Příspěvek od Ocasek »

odsuzuj jvuli spotrebe a dilum treba ferrarka a lamba...
proste kdyz to auto nekdo moc chce a libi se mu tak spotreba je na druhym miste... pokud ta spotreba neni teda nak zavratna..
Carodej
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 07.01.2007 01:00

#27 Příspěvek od Carodej »

Jo, diky za vaše názory....
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#28 Příspěvek od Kriznik »

jeezis to je fun ;)
l33t diskuse jsou k sezrani

nejaky umelec s francouzkou kraksnou bude kazat lidem co bmw VLASTNI kolik to vlastne zere a kolik na to co stoji :)

to je prdel :D
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od stealth »

Originál zaslal Unregistered
[B]jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!


Když na to nemáš, taxi pořiď trabanta, ten je levnej na provoz ! :fuckoff:
Hlavně nezáviď, patolízale ! :321:
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od stealth »

Originál zaslal Unregistered
[B]jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!


A pro srovnání, ty ulhánku, porovnám zadní světla :

BMW 3/E36 [10/90-9/98]
14.12.170 P 4dv. žlutočervené zadní světlo (bez obj.) ano 2 134,- / 2 603,50

Peugeot 605 [6/94-5/00]
34.23.180 P zadní světlo (s obj.) ano 2 640,- / 3 220,80

Takže si dál namlouvej, že ten tvůj šnekopředohrab je levnej ! :muehe:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Baxon »

A i kdyby, kdo má na koně, musí mít i na oves. A kdo nemá na oves, jezdí v Peugeotu atd. :cheche:.

No a jak člověk co se nikdy v BMW nesvezl, může vědět kolik přesně žere? A že se nesvezl je jasný, protože by toho svýho pytložvejka už dávno nakop :)
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#32 Příspěvek od Ocasek »

hlaska :)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#33 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal lubosh
[B]To ja bych uz nechtel nic jinyho nez BMW :D leda ze by se naslo nejaky porsche 911 carerra nedej boze nejaky lambo apod. :D

A co kompromis? MPower:bigok:
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#34 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Bubi
[B]Moje předchozí auta:
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo

Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já :) :) :) ono na M3 moc druhovýrobců totiž není :(

Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.

A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...

No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já :) (na jedničku na světlech plnej kotel v cca. 120° zatáčce ve velké kaluži za deště - sjezd z Baranďáku), vždycky to dopředu cítíš a máš čas s tím něco dělat, event. jezdit bokem záměrně.


Bubi, jsi nazorny priklad toho, jak je dlouha cesta k poznani. Ale lepsi dlouha cesta, nez nepoznat nikdy a jenom kecat o tom, jak jsou BMW na hovno a nikdy to ani neridit:):bigok: :D :D
K tem dilum na M-ka: Mko je z 80% ze stejnych dilu jako obyc BaWo. Takze druhovyroba no problemo:)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od bpytlik »

Ja myslel ze Mko ma s obyc. BMW stejne tak leda predni lampy :)
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#36 Příspěvek od Kriznik »

no robert je znamej procentator ;)
Mko ma tuzsi kastli, jpodvoze, komplet prevodovka motor... interier...
pri pohledu do ETK na mko nenajdes stejny katalogovy cislo dilu .. az na par vyjimek ;)
blbiny jako deklik repraku a svetylko ve stinitku asi vazne nebude jiny :D :D
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#37 Příspěvek od T.o.m. »

Většina lidí here si prošla i jinými vozy než je BMW. Já mám své první BMW, jen 4valc, ale co se týče kvalit vozu, je neporovnatelný s ostatními.

BMW věrnost značce 70%. Takže není co řešit.
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od vally »

jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!

To může napsat jen zamindrákovanej mameluk, kterej BMW nikdy neřídil. Jen tak pro zajímavost jsem nedávno mělil brzdový obložení na 523i, je to neznačkový a předek mi vyšel na 1500.- a zadek na necelej litr.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Kriznik
[B]
pri pohledu do ETK na mko nenajdes stejny katalogovy cislo dilu .. az na par vyjimek ;)


to zas o toliku nevypovida, ono je hodne veci rozdelenejch do skupin kvuli naky logistice a ma to system kterej nikdo nepochopi :) vim o dilech co jsou naprosto totozny a pritom maj jiny cisla, pritom jsou na stejny E-cko ale rozdil je akorat v motoru. (a zrovna ty dily jsou pro rozdil v motoru nepodstatny)
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#40 Příspěvek od Kriznik »

ale jo to samozrejme...
nerikam ze nejsou stejny dily na Mko .. ale ty dulezity rozhodne stejny nebudou ;)
Odpovědět