Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
KOUPIT NEBO NEKOUPIT?!
Moje předchozí auta:
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo
Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já
ono na M3 moc druhovýrobců totiž není
Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.
A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...
No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já
(na jedničku na světlech plnej kotel v cca. 120° zatáčce ve velké kaluži za deště - sjezd z Baranďáku), vždycky to dopředu cítíš a máš čas s tím něco dělat, event. jezdit bokem záměrně.
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo
Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já




Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.
A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...
No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já

Originál zaslal Unregistered
[B]jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
Když na to nemáš, taxi pořiď trabanta, ten je levnej na provoz ! :fuckoff:
Hlavně nezáviď, patolízale ! :321:
Originál zaslal Unregistered
[B]jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
A pro srovnání, ty ulhánku, porovnám zadní světla :
BMW 3/E36 [10/90-9/98]
14.12.170 P 4dv. žlutočervené zadní světlo (bez obj.) ano 2 134,- / 2 603,50
Peugeot 605 [6/94-5/00]
34.23.180 P zadní světlo (s obj.) ano 2 640,- / 3 220,80
Takže si dál namlouvej, že ten tvůj šnekopředohrab je levnej ! :muehe:
Originál zaslal Bubi
[B]Moje předchozí auta:
Octavia 2.0
Octavia RS 1.8T
Audi S4 2.7 biturbo
Asi může být můj názor zkreslený tím, že mám zrovna M3, ale báwo je prostě báwo... Dotažený do nejmenších detailů, prostě každý šroubek má své místo a opodstatnění. A ceny dílů? Jasně, originál je drahý jako u každé jiné značky, nicméně originální díly tady kupuji snad jenom já![]()
![]()
ono na M3 moc druhovýrobců totiž není
Takže tohle neřeš, stejně jako cenu hodiny práce v origo servisu. Tam to auto stejně asi nebudeš dávat. Normálních servisů jsou stovky.
A že je báwo žrout? Jezdím za MÉNĚ než i v té Octávce RS. O S4 ani nemluvím, ta mi žrala benzín snad i při vypnutém, motoru...
No a taky mám poprvé náhon na zadek. Je to supr. Už bych neměnil. Přední náhon je pro ženský a 4kolku už nechci, moc se na ní spoléháš a když už to ulítne, jsi v řiti... Viz pověstná táhlá zatáčka v nájezdu na Baranďák v Praze ze Strakonický. U zadku si s tím můžeš pohrát a pokud nejsi trouba jako já(na jedničku na světlech plnej kotel v cca. 120° zatáčce ve velké kaluži za deště - sjezd z Baranďáku), vždycky to dopředu cítíš a máš čas s tím něco dělat, event. jezdit bokem záměrně.
Bubi, jsi nazorny priklad toho, jak je dlouha cesta k poznani. Ale lepsi dlouha cesta, nez nepoznat nikdy a jenom kecat o tom, jak jsou BMW na hovno a nikdy to ani neridit:):bigok:


K tem dilum na M-ka: Mko je z 80% ze stejnych dilu jako obyc BaWo. Takze druhovyroba no problemo:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jo parametry a co se tam dočtu že na to díly stojej víc než na nové auto no říkáš že to nežere tak to si jen namejšlíš vím kolik papaj ty vaše baworské sáně !!!!
To může napsat jen zamindrákovanej mameluk, kterej BMW nikdy neřídil. Jen tak pro zajímavost jsem nedávno mělil brzdový obložení na 523i, je to neznačkový a předek mi vyšel na 1500.- a zadek na necelej litr.
Originál zaslal Kriznik
[B]
pri pohledu do ETK na mko nenajdes stejny katalogovy cislo dilu .. az na par vyjimek
to zas o toliku nevypovida, ono je hodne veci rozdelenejch do skupin kvuli naky logistice a ma to system kterej nikdo nepochopi
