Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Crash test

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Citrus
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: stř 24.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Citrus »

Co na to rikate?

Crash test E36"
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#2 Příspěvek od DaF »

Nojo... E36ka neni buhvijak bezpecny auto...

:-(
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Paul-c »

Asi si dam pod plyn nejakou zarazku :D
Citrus
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: stř 24.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Citrus »

Zvlast jeste vyndavani vsech tech vyztuh po montazi laminatu a plastu je pak jak papirak...
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Lukáš »

Jenze nesmite zapomenout, ze e36 ka se dělá od roku 1991, a v te době nebyla bezpečnost ještě na takovy urovni. Když sem koukal na crasch-testy aut vyrabených ve stejné době jako e36ka tak na tom byla zcela průměrně.
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#6 Příspěvek od JFK Čestný člen »

a možná je taky lepší jakejkoliv motor než 316i (viz test) a 318i, ostatní jsou o dost delší a mohutnější a asi se to při sřetu projeví, néééé?:)
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od Danny Moderátor »

Co takhle vetsi dira mezi motorem a chladicem= vetsi deformacni zona? :zmateny: :D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#8 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

jo,.... tim ze se da do pohybu vic materialu vochotnyho zdemolovat nam nase chaby telesny schranky :-)
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od Danny Moderátor »

myslim ze sestival se po celnim narazu posune dozadu hned kdezto ta dira pred ctyrvalem pohlti cast narazu:P
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#10 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal Danny
[B]Co takhle vetsi dira mezi motorem a chladicem= vetsi deformacni zona? :zmateny: :D


díra =neznamená deformační zóna:D si myslim... ale dokud se to nevyzkouší tak to jsou jenom dohady
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#11 Příspěvek od Petr_1 »

Většinou co sem viděl čenichovky tak se motor posouval pod káru.
Povolilo držení převodovky a celej agregát se hrnul dolu a bortil
tunel.Na nohy nic moc nešlo.
Citrus
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: stř 24.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Citrus »

Ale s tim volnym prostorem je to pravda.. Ja tomu rikam papirovy efekt :) Presne tak jsou konstruovany i formule 1. Predek je mekky a ta skorapka, ve ktere sedi pilot je z karbonu.. Nejde o to, ze se vse pred zmacka jako papir, jde o to, ze ten "papir" snizi znacne narazovou rychlost, kdezto pevna vyztuha by hnula s celou kostrou vozu a koneckoncu odstrediva rychlost pusobici na ridice, by byla potom tez neumerne velka..
S tim motorem co jde pod auto je take sice jiny, ale docela bezpecny zpusob jak co nejvice vymazat tu zast. odstredivou silu :) Sam jsem si to vyzkousel, kdyz jsem mel pred trema rokama celni srazku s jinym autem :) Nikomu se nic nestalo, ale motor byl temer zakouslej v asfaltu :(
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal JFK
a možná je taky lepší jakejkoliv motor než 316i (viz test) a 318i, ostatní jsou o dost delší a mohutnější a asi se to při sřetu projeví, néééé?:)


myslíš motorky na stěrače ??? [B]316i a 318i
:D :D :D :D :D :D
Odpovědět