Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	e38 - vibrace do sedačky,od podlahy
Kardan to většinou dělá hned při rozjezdu (když řadíš a dáváš nohu ze spojky hlavně na dvojku), když to má největší tah a postupně to pak ustává .... Může to být špatná hardyna (nevím jestli máš automat nebo manual), pak dvouhmota a už jsem viděl i nahovno ten kloubek vzadu u diferáku ... Jinak bych ale začínal kolama, pokud to začalo po výměně. Divil by ses, co dokáže špatná pneumatika  
			
			
									
						
										
						- 
				klimsonn
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 228
 - Registrován: ned 09.09.2012 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 3424
 
Začalo to dělat až po přezuti? Myslím si ze ano. Ja měl stejný případ. Kola si sednou a začnou se trepat. Chce je znova převážit. Ale až tak po 150 km najetí na nich. A pak zase znova prevazit. Taky se mi extra trepala sedačka. Dělají to pneumatiky když se špatně skladuji a nebo jsou starší. Za převážející nic nedáš. Vstřikováním to byt múzou pokud mas ropaka. Ale začal bych převazenim. Je to hlavně i levnější 
			
			
									
						
										
						Zdravim, je to automat,benzín,kola asi ne, v nižších rychlostech to jakoby houpe, a ve vyšších vibruje, delala to i kola co tam byla pred tim, ikdyz to byly osmnáctky, stejnou věc to dělá i na origo šestnáctkách, ačkoliv pneu nejsou nové.... ja to vidim na to stredovy ulozeni, ale nechci to kupovat zbytečně....
			
			
									
						
										
						- 
				klimsonn
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 228
 - Registrován: ned 09.09.2012 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 3424
 
Pokud to děla i při rozjezdu ze to za vibruje tak by to bylo uložení. Pokud to nevybruje moc při rozjezdu ale až od 90 a víš a hlavně i při zátěži tak by to měl byt kardan. Špatně vyvážený a nebo je potřeba ho spravit. Me oprava stala cca 4500 v kardan servisu. Zato je teď kardan jak novy. Bylo mi řečeno ze by se brzy rozsypal. Takže dej to na zvedak a koukni se co se tm trepe. Vyvážení kardanu stojí cca 1000-1500 jak kde a jak u koho. Když tak me s mým názorem upravte 
 co se tyče kol. Taky mi bylo řečeno ze jsou perfektně vyvážené i sám jsem viděl jak se to vyvazilo na nulu ale po par km si kola sedla a úplně se to rozhodil a trepala se jakoby cele auto hlavně od sedačky.  Po měsíci když už me to stvalo festival jsem náhodou zajel do jiného pneu servisu a kola byla brutálně nevyvazena. Nějakých cca 40-60 g. Kola se prevazila a teď to trepe už jen minimalne. A to mi zimaky ty stejně netrepaly vůbec. Blbe jsem je skladoval. Ne na lezato ale na stojato. Takže podle mne je lepší utratit cca 300kc a na sto pro vědet ze to kola nejsou. Než se hnát do kardanu a uložení. Protože klidně můžeš mít špatně vyvážené obě sady. 
			
			
									
						
										
						