Zdravím všechny.
Chlapci - nastal u mé e65 problém.
Auto se dovezlo z němec cca před měsícem krásné zachovalé ve slušné výbavě, němec vypadal solidně (muž ve střední věku, doktor,)
Auto servisoval výhradně v BMW. Najeto cca 190t
Motor šel tiše, nekouřil. vše vypadalo parádně.
Já osobně vyjel dvě nádrže, pak jsem dal auto na výměnu oleje v převodovce a motoru + svíčky. Auto se mi vrátilo a je v prrr....
Po chvilce chodu na volnoběh a poté přidání plynu vyletí modrý oblak.
Asi gufera ventilů!!! Bylo my řečeno že se to u těchto motorů stává (N62)
Prý se tam nalil olej 5w30 Castrol (u toho jsem nebyl)
Co si o tom myslíte????
že je na čase vymnenit gufera ventilu. slysel sem i o metodach, kdy se nedavala dolu hlava (hlavy), at uz podrzet ventily tlakem vzduchu nebo tzv. indianska metoda (provaz). zse na druhou stranu si muzes udelat go havy (hlav) a jezdit spokojene dalsich 190tkm.
Než se budeš hrabat v motoru, tak si nejdřív vyměň membrány co jsou na ventilových deklech, na 99% bude minimálně jedna z nich děravá, já jsem prodával sedmu která měla 320 000km a nekouřila, teda až po výměně membrán
bmw pepa, dobře, tak to je paráda, sis teda polepšil. Se na ní mrknu až přijedu k tobě pro ten tuner, jestli ho ještě máš.. jinak stahovačka maká jako blázen..
Moribundus píše:bmw pepa, dobře, tak to je paráda, sis teda polepšil. Se na ní mrknu až přijedu k tobě pro ten tuner, jestli ho ještě máš.. jinak stahovačka maká jako blázen..