Pánové, již v průběhu zimy mi ŘJ napsala: Dobijte baterii, proto jsem dobil, ale když jsem chvíli stál, tak opět dobijte. Zimu jste tedy cca každých 14 dní dobíjel. Teď ale dobiju a po chvíli, kdy mi hraje v autě rádio (5-10 min) mi to opět zahlásí dobijte baterii (Nabíjím automatickou autonabíječkou).
Netušíte čím to může být? I když jsem nedobíjel, tak auto startovalo a stále startuje krásně..
Nemusí se někde něco "resetovat" když dobiju?
Já mám místo rezervy bombu na LPG, tak něž pojedu k plynařům kvůli demontáži (abych vytáhl baterku), tak raději zjišťuji, jestli to nebude něčím jiným....
Super Existuje tedy ještě nějaká další "cesta", kterou vytáhnout baterku? Jak jsem psal - vytáhnout rezervu nemůžu - je tam bomba...
A ještě mne napadá jedna otázka - jakou kapacitu baterie kupovat? Případně je ideál nějaká konkrétní značka?
No tak já sem teď zase hodil baterku na nabíječku tak uvidim jak to bude vypadat ráno. Jinak mám v kufru taky bombu takže baterku sám nevyndám Teď tam mám Boschku ale bohůžel na ní zezhora nevidim kolik má Ah
Já "rozebral" celý kufr a nenašel jsem jiný prostor, kterým baterku vytáhnout. Nad baterkou je takový "kus plechu", který prostě vadí. Jedině ho "říznout"
Tady http://www.autobaterie-pema.cz/cs/konfi ... terii.html máš konfigurátor,vyber si výrobce,zadej si tam jaký máš auto (motor) a uvidíš co ti vyleze.Programovat nemusíš ale každou baterku po výměně je dobrý nakódovat (přihlásit) přes diagnostiku.Stačí Inpa.
+1 … Taky jsem mel Vartu a delala potize. Kdyz zacala umirat, tak delala chaos v elektrice, no vymenil jsem za Bosch S6 baterii na AGM technologii a maximalni spokojenost.
Taky se přidám... Jestli baterii, tak Bosch, ono BMW prostě ví, proč je tam dává. Měl jsem Vartu a ... (raději nemluvit)
Jinak u E65 tuším, že lze nakódovat 95Ah a 110Ah. Podle ETK patří do E65 jen 95Ah - doslova tam píší, že i když je v autě 110Ah, má se pak dát jen 95Ah. Osobně mám ale 110Ah - přeci jen pro diesel je to trochu lepší.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Měl jsem stejný problém s baterii. Ujel jsem třeba 200km, zastavil a po minutě hlášta Baterien anladen ... A po pár minutách se mi vypla veškerá elektronika. ALe naštěstí šlo nastartovat. Už jsem chtěl koupit novou baterku, ale doma mám kvalitnější autonabíječku s funkcí Recond a taky s modem desulfaticace. A po několika cyklech mám baterii v super kondici. Když 14 dní nejedu tak i v mrazech funguje webasto i 2x za sebou bez hlášky baterien anladen ... Třeba máš podobný případ a třeba taky ne a je potřeba dat novou baterku.
hurvajs77 píše:doslova tam píší, že i když je v autě 110Ah, má se pak dát jen 95Ah
To je tam proto, že 110Ah jsou mokrý baterky a 95Ah jsou AGMka, a BMW při výměnách už dává jenom AGMka. V reálu to 95Ah AGM bude mít lepší pružnost na nárazový věci jako startovací proud než i ta 110Ah (a lepší chování na opakovaný starty a v zimě), tj. to že je papírově menší nevadí.