Zdravím potřebuji radu,odvzdušnění chladící soustavy.Tlakuje mi nádobka ,z chladiče jde do nádobky vzduch.Auto při pomalé jízdě nevaří když jedu do kopce a trochu mu přidám tak se začne přehřívat a přestane topit.Vše je vyměněné žádný únik oleje voda čistá.
MOD: přesunuto do servisu
MOD fishmaker: upraven název topicu
e38 725tds - tlakuje nádobka chladicí kapaliny
-
100RM
- Registrovaný
- Příspěvky: 9733
- Registrován: úte 30.05.2006 00:00
- Klubové ID: 675
-
kalashnikow
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
otevři expanzni nadobku, nastartuj motor, dej si na expanzku ruce a udělej si z nich "kornoutek" a nadechni se toho vzduchu z expanzky, pokud ucitíš spálenou naftu tak rovnou začni shánět motor nebo hlavu.
u dieselu praskaj hlavy jak na běžičím pásu, občas praskne i blok.
jinak TDS se nijak neodvzdšunuje, nalej vodu až po vrch a ono si to musí samo sednout.
u dieselu praskaj hlavy jak na běžičím pásu, občas praskne i blok.
jinak TDS se nijak neodvzdšunuje, nalej vodu až po vrch a ono si to musí samo sednout.
-
ViktorDDD
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 29.09.2008 00:00
keď otvoríš expanzku na bežiacom motore a z hadičky od chladiča tam ide vzduch a nie súvislý prúd vody tak je na 99% fuknuté tesnenie alebo prasknutá hlava
na mojom tds mi to tlakovalo chladiaci systém, a pri vyššej záťaži sa to vždy začalo prehrievať a variť, a hlava aj tesnenie boli v pohode, prasknutý bol blok, takže aj také veci sa stávajú
na mojom tds mi to tlakovalo chladiaci systém, a pri vyššej záťaži sa to vždy začalo prehrievať a variť, a hlava aj tesnenie boli v pohode, prasknutý bol blok, takže aj také veci sa stávajú
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1802
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
já teda před startem ještě vždycky pokud možno co nejvíce vymačkám vzduchové bubliny z hadic. Jo a samozřejmě první start s novou náplní pouze s topením naplno, aby se odvzdušnil okruh i v němJaraX píše:otevři expanzni nadobku, nastartuj motor, dej si na expanzku ruce a udělej si z nich "kornoutek" a nadechni se toho vzduchu z expanzky, pokud ucitíš spálenou naftu tak rovnou začni shánět motor nebo hlavu.
u dieselu praskaj hlavy jak na běžičím pásu, občas praskne i blok.
jinak TDS se nijak neodvzdšunuje, nalej vodu až po vrch a ono si to musí samo sednout.
