Hele JaraXi, nekdo proste ma svoje auto rad . Ja do nej narval tady pekny penize, za ktery bych mohl mit dnes Snejkovu 760iL .
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
ono jde taky o to kdo si na svem aute udela vse sam a kdo ne ja se do toho cemu nerozumim neseru a kdyz muj servisak dela se zarukou tak mu neprivezu altik z vrakace apak kdyz se neco posere nerekne vyliz si mas tan strarej srac tak se nediv jo a oprava meho altiku by asi nestala 120 kc kdyz se uvnitr roztavil nejakej obal kterej to cele zapekl proto uz s tim starter nemel ani silu otocit.
ono jde taky o to kdo si na svem aute udela vse sam a kdo ne ja se do toho cemu nerozumim neseru a kdyz muj servisak dela se zarukou tak mu neprivezu altik z vrakace apak kdyz se neco posere nerekne vyliz si mas tan strarej srac tak se nediv jo a oprava meho altiku by asi nestala 120 kc kdyz se uvnitr roztavil nejakej obal kterej to cele zapekl proto uz s tim starter nemel ani silu otocit.
Cece se necil, ja jen pisu jak na tom byl ten muj, nekomu to treba pomuze.Ja to mel pridreny, ale nebyl to obal. Bylo to zadreny lozisko a rozlamanej domecek.
ja se necilim jen ze se kazdy divy ze sem za nej dal takovy kotel kdyz nekdo levnejsi tak bych byl rad ale nikdo krome nowica nebyl akorat byla smula ze to nebyl ten tip co ja mam
Rejchy píše:Kolik že jsi nacpal do svojí 740i Jaraxi?
do oprav asi tak 10k, zbytek je "zvyšování výbavy"
Aha,takže repase podvozku a převodovky tě vyšla na 10K? Co si tak letmo pamatuju,tak jsi měl v inzerátu cosi o plném sešitku s nálepkami z originálních BMW dílů za několik set tis.kč. To jsi lhal předtím,nebo teď?
tak na tuhle odpoved JaraXe jsem vazne zvedavy. Zive si pamatuji, jak do mne rejpal, abych nedodelaval veci do sve 730d, radeji ji prodal a koupil 745i
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
šak ano, mam sešit plnej nalepek z bmw, vše šlo do E38, celkova cena několik set tisic, nevím přesně kolik, duvod? upgrade! vylepšení. u převodovky jsem repasoval menič, to stalo 12k, pak k tomu vyměna oleje, ale dycky to mělo nějakej přínos na zlepšení, líp to řadí, apod. ten altík mi přijde nesmysl v tom že to bude prostě jen nabíjet. jinak většina dílu co jsem kupoval byla prostě zvyšování výbavy.
hurvajs77 píše:tak na tuhle odpoved JaraXe jsem vazne zvedavy. Zive si pamatuji, jak do mne rejpal, abych nedodelaval veci do sve 730d, radeji ji prodal a koupil 745i
a ericoviV8 jde nejlip ojebavani lidi a prodavani naraženych kol jako top kola a pak neřešení reklamaci. tak si tady na mě neotvírej hubu, ja aspon neojebavam lidi.a to ze tady borcovi rozmlouvam altik za 18 je proto že mu chcu ušetřit prachy a ne ho ojebat křivyma kolama.
proč bych to dělal? sprostě jsi mě povedl, pak jsi to vubec nechtěl řešit a pak jsi mě ještě vydiral že mi ten dluh uhradíš když ti něco pomužu na elektrice. sorry. ale to si fakt libit nenechat, jsi pro mě jen další vychcanej policajt kterej se baví vyjebáváním s lidma. ja s každym svym zakaznikem vždy jednal slušně. ale to s tímdle topicem nema nic společnyho.
tady jsem se snašil radit synkovi at si koupí jetej altík, on chce novej, tak si koupí novej, já s tím problém nemam, přijde mi to líto penez, mohl za to mít nějakou vybavu, ale zase bude mít super altík, každýho věc. ale snažit se poradit přece není špatny, kor když mu chcu radit jak by mohl ušetřit nějaky kačky. a jeslti si někdo myslí že tady rozmlouvam lidem E60 proto abyych jim mohl servisovat sedmičky, to je na omylu. já prostě lidem jen přeju to nejlepší, a to naprosto upřímě.
dekuji jaraxovi a vsem co mi chteji usetrit nicmene kdyz auto stoji(stalo) v servisu kde nejsem jediny pacient tak se hraje trochu na cas jine by bylo kdybych mel autak pred barakem rozkuchanej a mel na to cas a shanet nejakej jetej. kdyby nekdo jako nowic ktery mi psal ihned ze muze sehnat napsal ze ten spavny ma a proda tak jdu do toho ale nikdo nebyl a v jablonci opravdu zadny vrakac kde se vali altik ze sedmicky opravdu neni.a uz dost hadani altik novej mam stal nakonec 14 000 s tim ze si vzali ten stary zapeceny jako vratny dil na repas takze to vyslo ale i tak dalsi veci jako znovu remen nejka kladka atd stejne 20cka za to padla takze tak. a omlouvam se za dvojnasobne vkladani prispevku pisu z telefonu a ten to obcas zahadne pusti 2x
chlapi od te doby co mi dali novy altik mi auto divne startuje starter toci a ale motor naskoci az po cvilce nekdy je to skoro jako driv ale nekdy taky treba 5vterin toci a az pak naskoci pred zadrenim altiku startoval na drc.myslite ze to souvisi s tim zadrbnuti a tim jak sem zkousel pri te poruse nastartovat,ci treba nejak svicky dostali zahul nebo neco zkonili v servisu(coz si nemyslim vymenou kusu za kus) nebo nejaka debilni nahoda ze to zrovna prislo po tom?co by to vsechno mohlo byt?je to nehlede na to jestli je vuz studeny nebo teply ale spis u studeneho naskoci rychleji.delalo to nekomu?je mi jasne ze diagnostika ale jen predbezny tip nez jim to vratim do servisu ...
mari píše:Tak hlavně jestli ti nenadělili taky repas, když to vykupujou. Pokud je to nový tak čert vem peníze, hlavně že se jezdí.
Ahojte chlapi.Prednedavnem jsem taky resil alternator(vodou chlazeny) do V8,ale byla to 535i e39 a jelikoz ja jsem na to trosku casu mel,tak jsem stejne nakonec koupil za 11t repasovany s jednoletou zarukou nekde z nemecka-a pokud bych jim nazpet poslal ten stary,tak mi nabizeli 50eur nazpet,coz jsem nakonec neudelal,protoze s kvalitnim postovnym by se to nevyplatilo a treba nekdy sezenu nekoho,kdo by to u nas zrepasoval a pak prodal.Jinak novy Bosch stoji v APM a dalsich autoobchodech 77t-coz je opravdu mazec-APM ho jinak ma za 18t na vymenu za stary.
mari píše:Tak hlavně jestli ti nenadělili taky repas, když to vykupujou. Pokud je to nový tak čert vem peníze, hlavně že se jezdí.
Ahojte chlapi.Prednedavnem jsem taky resil alternator(vodou chlazeny) do V8,ale byla to 535i e39 a jelikoz ja jsem na to trosku casu mel,tak jsem stejne nakonec koupil za 11t repasovany s jednoletou zarukou nekde z nemecka-a pokud bych jim nazpet poslal ten stary,tak mi nabizeli 50eur nazpet,coz jsem nakonec neudelal,protoze s kvalitnim postovnym by se to nevyplatilo a treba nekdy sezenu nekoho,kdo by to u nas zrepasoval a pak prodal.Jinak novy Bosch stoji v APM a dalsich autoobchodech 77t-coz je opravdu mazec-APM ho jinak ma za 18t na vymenu za stary.
11 za repas je celkem dost, jestli si to měl z ebaye.de tak tam jsou běžně repasovaný Bosche za 250 E, mínus případně pade za starej díl.