zkoušel sem prohledávat fórum, ale asi mi odumřely buňky k tomu tady něco najít.
potřebuju vyšesit pár drobností. koupil sem před týdnem e65 735i, s autem sem zatim zak spokojenej, moc to nežere, jede to pěkně
mám takovej problém, když jedu pomalu, kolem 1500 - 2000 otáček tak motor jakoby pocukává - diagnostika vše OK - dělal miguel
další věc, zastudena pokopává převodovka, zkusim vyměnit olej, když to nepomůže tak koupim jinou skříň - s repasema nemám fakt dobrý zkušenosti. Jakej tam patří převoďák a kolik se ho vejde? pak nějakej odkaz na filtr ? díky moc všem za odpoveď....snad se to nebude sypat
bratu, čo sa týka prevodovky, tak za studena už dva roky pokopáva aj mne.... na prvých dvoch stupňoch..... a pri zaradení spiatočky musím poriadne zošliapnuť brzdu, inak to drbne ako sviňa..... za tepla je to už v pohode..... oleja mi pri výmene naliali 8 litrov (drahý ako šľak) a filter je súčasťou vane a tá ma stála tuším 100 eur.... ale kopanie za studena to nevyriešilo.... chalani v servise povedali, že je to nejaký pokazený valček v hydrodynamickom meniči... ale tých valčekov je tam vraj viac....
tak doufám, že mi to taky bude ještě pár let pocukávat a že se převodovka hned neposere stejně ten olej vyměnim, to abych se aspon podíval jak to tam vypadá, neví někdo jaké označení má ten automat v 735i? jinak co to pohupování otáček? asi budu muset zajet otravovat do práglu snejka,,, teda pokud se mu bude chtít sednout do něčeho co nemá kůži
Ahoj, u mé 735i taky za studena ta převodovka neřadila úplně hladce, ale jakmile se to trochu ohřálo - pravděpodobně i olej v převodovce, tak to bylo OK. To kolísání by klidně mohlo být způsobeno membránama - klasika u těhle V8, ale nemůžu to říct na 100%.
K tomu pocukávání..mně to za 3roky udělalo dvakrát.Poprvé jsem na radu jednoho mechanika natankoval plnou nádrž Vervou100 a fakt to přestalo a podruhý jsem neudělal nic a přestalo to asi za dva dny taky,samo od sebe.Takže čert ví,na diag.jsem byl a taky nic neukázala
ted se chystám udělat svíčky - poradte jaký koupit, pak budu měnit palivovej filtr a pak olej v převodovce. včera sem byl na jámě a koukal sem že vana převodovky je trošku oblitá převoďákem, tak je možný že olej trochu mizí.
ještě poslední dotaz, v motoru je měrka na převoďák nebo na motorák?
díks
právě že sem tu měrku vytahoval a olej byl krásně čirej tak sem myslel že je to z převodovky, měl sem předtim dehet a ten olej byl vždy černej proto ta špatná doměnka.
v nejlbižší době budu předělávat na plyn, mám nabídku za 35000- nádrž 96l místo rezervy, skryté tankování. od tohodle chlápka to má jeden můj známej a je spokojenej tak snad nešlápnu vedle
103 litrů by nebylo na škodu to asi dořešim až při finálním zadání práce, každopádně doufám že to motor aspon pár let vydrží, na benzin jezdim takle dálku předpisovku na tempomat kolem 10 litránků, což taky nejni špatný na osm hrnců
jasně, pokud to bude dobře udělany, tak to motor ani nepozná, jinak tankovani si dej vedle benzínu bez Redukce!!! prostě at nemusíš používat redukci, krásně se to tam vleze.
no my děláme kolem 33-34, nicmene pokud to bude pořádně udělany tak proč ne,
tady se mrkni jak to ma vypadat http://jarax.rajce.idnes.cz/745Li/
trvej nad 103 litrovou nadrží, lepší je tam system kterej se řidi přes OBD než přes podtlak, E65 nema podtlak v sani, bylo by dobre to tomu plynaři řict, škrtici klapka je tam jen na okrasu je celou dobu naplno otevřena.
protože třeba v olomouci se ty kurvy domluvily a maj taky přes 18, proto berem všude jinde a dobry a 2x denně tankuješ protože ten plyn máš vyjebanej, to bys sem měl taky napsat
teď už je vyjebanej úplně a nefunguje. Jinak byl asi docela normální - najel jsem na 35l plynu cca 280 - 320km, takže normál, když si vezmeš, že jezdím za 9 benzínu. Problém je jenom v tom, že najedu denně víc km...
Jinak nádrž 103l, to už pohodička, to by mě plyn vůbec nesral. Ale podle mě brzo ještě víc zdraží, tak jak všechno tady.
spíš sem ještě napiš jaky auto a jakej motor.
jo je možny že plyn podraží, ale podraží i benzín, a ted plyn se furt drží cca na pulce nebo na mín jak pulce.