Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 vs e60 - rádce při koupi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#101 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

hurvajs77 píše:A propo Vlasto, teď jsi mne urazil, ta moje sedma stála nová 3,5mil. ne 3mil... :-@

Mám taky jednoho takovýho kámoše, když prodával Scorpio, psal prodejní cena 100 tisíc, pořizovací 1.3 mega. Přitom ho koupil kdysi za 150
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#102 Příspěvek od hurvajs77 »

Vlasta píše:...Dva dny chrápali a léčili se z cesty...

To je ale přeci hodně individuální Vlasto. Já jel na jeden zátah Praha -> Valencie (cca 2.000km), měli jsme asi jen 2 chcací zastávky. Prospal jsem se 8h a byl jsem fit.

To s tou PC mé 7er jsem myslel jako srandu.

Nicméně, jsme se nechali unést. Podle mne je 7er lepší, ať už máš jaká chceš kritéria (pro mne je to pohodlí, luxus a bezpečnost). Pro Tebe je asi 7er zbytečná, pro mne zase 5er.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#103 Příspěvek od jarda »

Vlasta píše:...Dva dny chrápali a léčili se z cesty...

A o tom to přesně je, kdyby přijeli sedmičkama, tak přijedou odpočatí.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#104 Příspěvek od JaraX »

caknakis píše:
Vlasta píše:Jet do Řecka autem může jenom magor. Na to už jsem dost velkej, abych podnikal takovýhle zběsilosti.


Se nediv, než bys tam dojel pětkou, nebo M3, tak by z tebe vydrncala duši :D

Já jsem dříve řecko jezdil 2x ročně, mám tam famílii a vždycky jsem se na tu cestu těšil. Kdybych na to měl love, tak taky raději letím letadlem, na letišti si pronajmu nějáký parník a jsem ok, ale já jsem potřeboval popojíždět z jednoho místa na druhé a takhle to prostě vyjde nejlíp. Něco jiného je, když jedeš na jedno místo a tam se placatíš 14 u vody, pak letadlem, není co řešit.... ale stejně ta cesta má něco do sebe.


letadlem se to taky samozřejmě dá, ale já rád cestuju, nemam rad jen letištní terminál apod, ale rád si dám v madarsku i srbsku nějaké mistní jidlo, pokecám s mistnima apod, podívam se jak tam lidi žijou, o todle vše bych letadlem přišel, proto ted nepojedu přes srbsko kde už jsem jel mockrát ale přes albanii a přiští rok pojedu přes italii a pak trajekt, navíc i po řecku najedem miminalně 1000km takže by se mi nevyplatilo si tam pučovat auto. na podzim jsme se hecli a byli jsme tam E36 compactem v pátek jsme vyrazili a v pondělí už jsme byli zase doma a bylo to super.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#105 Příspěvek od JaraX »

tak tak, ja byl v chorvatsku vitem a byl jsem dva dny ještě KO,
po cestě sedmou do řecka ani nevím že jsem dojel, dokonce jsem ukecaval posadku že to natahnem ještě do turecka, že jsem čilej ale neukecal :)
730d jsem jednou jel olomouc-berlin-hamburg-mnichov-liepzig-olomouc, to je muj absolutní rekord, 2800km za volantem a nebolelo me nic, poslednich 200km už jsem nechal řidit tchana ale nepsal jsem a prostě pohoda, mě to prostě nevadí, ale je pravda že jak čím, že když jsem točil olomouc-praha Fordem Escort tak jsem byl po cestě KO. ale v E66 když si podepřu krk tím opěrákem, tak super. v sedmě jsem měl problém jen když jsem měl v 730D zakladni sedačky, to mi i 500km dělalo problem, tak sedačky ven a comforty a byl pokoj.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#106 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Tohle se prostě srovnávat nedá.Každý z těch typů má své pro a proti.Za mě je prostě sedmička moc velká.Délka mi nevadí,ale šířka už jo.Jezdím po úzkých ,klikatých okreskách,maximální rychlostí 100km/h každý den 16km do práce a z5 tak nevím proč bych měl jezdit 7 mou,když jakýkoliv vyhýbací manévr by znamenal zastavit,nebo hodně zpomalit.Takhle ještě cyklistu objedu když jede něco menšího proti,ale se sedmou pochybuju.Navíc parkování,už s pětkou když parkuju mezi auta kolmo k chodníku,tak mám problém vystoupit protože nemůžu úplně otevřít dveře.Když navíc jedeme s dítětem,tak abych ho naložil do autosedačky,tak musím otevřít dveře úplně,jinak ho tam neposadím aniž by si nedalo ránu do hlavy "vo futra" A že má sedma nějakou ledničku a nápojáky po ruce mě nezajímá,protože mi v autě nikdo žrát a drobit nebude :twisted: . Sedma taky nenabízí manuální převodovku,což je pro spoustu lidí mínus.Navíc tvrdíte že 3,0D nejede,takže vlastně nenabízí ani žádnou rozumnou naftovou verzi.Protože 3,0D biturbo se do sedmi nedávalo a ojetou 4,0D si koupí jenom blázen.Zato 535D v M paketu bude docela zajímavé svezení s rozumnou spotřebou.Další mínus sedmičky je,že jich je míň a najít pěknou,pěkně vybavenou a v rozumném stavu za rozumné peníze je daleko těžší,a za 250 v plné už vůbec nemožné pokud nemá 10x kolem země,zato pětek je 5X tolik. :lol:
Jinak jak JaraX,tak Snejk tvrdily jak je E65 hnusný auto a že "E38 na vždy" a koukejme,teď ji oba mají a už je to zase to nej. :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#107 Příspěvek od JaraX »

myslíš že 5cm šírky auta tolik už rozhodne o tom co objíždíš a kdy zastavuješ?
Ja e65 nemám i když s ní skoro denně jezdím, vlastním jen E38, E32, E36,
E38 je mnohem hezčí auto jak E65, o tom žádná, ale technikou (ne spolehlivostí) je E65 někde jinde než E38.
myslim že za 250 je mnohem jednoduší koupit vybavenou sedmu jak vybavenou pětku, koupiili jsme 735i v LPG před rokem a něco za 230, najela se tím spousta km (auto mělo ve převdu vše, masáže, vyhřevy, LOGIC 7, EDC apod), jezdilo za 10 plynu a nic se par desitek tisic km neposralo. prostě za 250 určitě lip koupím sedmu než pětku.
Nevím proč by si někdo do pětky natož do sedmy kupoval manual, mame automat i v E91 a prostě je to nejvíc luxus, něco jinyho je nějak E36 na fun apod, ale v tak těžkym autě jako je E60 je manual za trest, kdo by chtěl do e60 asi malo jezdí, jinak by se mu to tak sprotivilo. manual navíc krade výbavu, prostě nemůžeš si s manualem užít aktivní tempomat apod. vlastně i normální tempomat je s manualem nahovno.
prostě manual max do trojky v dnešní době, ty automaty sou uplně někde jinde a i v chovani na sněhu mechatronika kterej si dávkuje krouták člověk nepřekoná.
prostě už to není E34 kde si člověk jízdu s manuálem užíval, v E60 je manual za trest a není žádné nadšení s tím jezdit, stejně jako v E53, ta mi v manualu 3.0d přišla jak nějakej kamion. taky nevidím proč kupovat diesel (pokud nemá člověk naftu zadarmo) LPG je vždy lepší, proto je mi jedno že se nedělala 735d a kdyby se dělala stejně bych do ni nešel, žrala by 9-10 litrů a to je furt víc jak 745i LPG, další věc je že 730D nejede třeba v porovnani 745i, samozřejmě třeba E39 142kw té E65 730D neujede, těch 160kW stačí, ale není to tak radost jako 735i nebo 745i.
jo a ta 3.0d neni biturbo ale variable twin turbo
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#108 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Já tady jenom psal co může někoho odradit.Sám mám už několikátý automat a manuál bych nechtěl.Navíc i tu sedmu bych si klidně koupil a překousl ty různé úskalý o kterých jsem psal,ale když sháním auto tak prostě nejsou a abych koupil nějakou hujdu a pak se v tom furt vrtal nemám už čas ani náladu.
A i těch 5cm na šířku je prostě znát,já už letos málem přišel o zrcátko a to ještě není pořádně sníh :roll:

edit:cestou z práce jsem chytl kamion,prostě na takových silnicích se se sedmou nedá normálně jezdit :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=DzRpGzK5 ... e=youtu.be
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#109 Příspěvek od Snejk »

Rejchy píše:Jinak jak JaraX,tak Snejk tvrdily jak je E65 hnusný auto a že "E38 na vždy" a koukejme,teď ji oba mají a už je to zase to nej. :lol:


neboj se ze sme tak hloupi abyste meli radost... e65 mam proto, ze
a)byla levna
b)potrebuju ji k praci¨
c)jezdim asi 100x tolik nez co sem mel e38 a tu bych nechtel znicit
d)e65 si na sebe v mym pripade vydela sama... coz e38 nedokaze

pokud nemas moc penez tak je e38 to nejlepsi co se da do 200 000 koupit...
takze tak... za me e38 forever, taky je mi prodeje e38 kurva lito (uz jen kuli interieru a spolehlivosti a dusi), posledni pomnik nejlepsi sedmy..
vsechno ostatni uz je proste plastovej kram, ale porad mensi kram jak petka.. bohuzel... uz jen ... mensi zlo...
Lolita
Registrovaný
Příspěvky: 588
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#110 Příspěvek od Lolita »

Vidisto, ja jsem to netvrdil a tak jezdim skodovkou.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#111 Příspěvek od Sweden »

tak musím pánové konstatovat že ještě chvilku budete tady psát o rozdílech mezi e60 a e65 a zlomí te mě,vždycky jsem si říkal že po E39 prostě přijde její nástupce ať už v podobě saloonu ale nejspíš touringu,ale po přečtení těchto jaraxových témat si říkám "a co takhle kompromis v podobě e65???" to by bylo něco,zavazadlák oproti 5er v sedanu jako kráva,sice to není tour ale to je pro mě prostě dělník,auto praktik a hlavně na práci,což já až tak nepotřebuji.Když koukám na ten prostor vzadu na sedačkách,juuu tam by se malej v sedačce hovělo,to by byla paráda,kočár se do kufru vejde jako nic a ještě spousta věcí k tomu,na střechu asi nic,popravdě jsem ještě 7er s rakví na střeše neviděl :D .Co se interiéru týče tak jsem si ten rozdíl nikdy neuvědomoval,vždy jsem si říkal že E39 je uvnitř prostě mnohem hezčí a útulnější,ty plasty v e60,mno já vám nevím,působí to o dost levněji než v E39 :!: Když jsem včera koukal na e60 vs.e65 tak až v tu chvíli mě to trklo a řekl jsem si,bože ta e60 je ale chudoba :D ,kde nic tu nic,v e65 jste jak v letadle,né že bych si nějak zakládal a výbavě nejezdím žádný dálky,s osobákem,ale zase si říkám,proč to nemít když bych mohl??Jedna půlka mi říká proč to nemít a druhá zase pozor na to,čím víc hejbátek a šoupátek tím více sraní a problémů s tím,tak nevím.
Můj sen je 535d v paketu,ale zase taková 745i při nejlepším v plynu by byla taky slušná,velmi slušná káva.Nikdy jsem velkoobjemovýho benála neměl,vždy jsem měl nafty protože dělám v dopravě a nafta je tak nějak grátis.Nástupce E39 hodlám dát do nákladů,takže tam je to jedno zda to bude nafta,benál nebo plyn.730d jsem zavrhnul už na začátku,podle mě je to málo,sice má o nějakou tu kilowatu více ale zase o nějaké to kilo navíc taky,v e39 to celkem jede,v e65 nevím,jak se říká,do stejné řeky nevstoupíš :D ,taková 740d to by byla celkem prda asi hlavně při servisu,takže na tu jsem radši hned zapomněl.No 735i nevím,a zbejvá nám 745i,což si myslím je asi nejlepší volba,bavíme se o před FL,po FL je to trochu jiná.Vzhledově se musím přiznat že jsem z e65 vždy málem zvracel,když jsem viděl ten "kladivounskej" předek tak se mi navalilo :D ,ale nevím čím to je asi tím že stárnu,mno prosttě se mi žačíná už delší dobu i zamlouvat nebo bych řekl že u se mi prostě nenavaluje.Kdybych si mohl vybrat tak bych si složil e65 v podobě po FL předek a před FL zadek,sice by to k sobě asi moc nešlo ale kdo ví.

Takže jsem tady vyplodil pár nic neříkajících vět, a chci vás éépětašedesátkáře podpořit a říct že na tom prostě něco bude,nejlíp to jde napsat klasickým přirovnáním,prostě e65 je hoodně muziky za málo peněz a věřím že když se to nesere tak ja to paráda.

Jinak bych se ještě chtěl zeptat Snejka jestli jsis dodělával lpg sám nebo jsi ho tam už měl,popř.kolik to stojí na V8.Vím že je tady spousta zarytejch srdcařů kteří tvrdí že plyn nikdy,že to dělaj jenom blázni apod.ale podívejte se na ty ceny phm,vždyť je to hrůza,nehledě na to jakými jsme sponzory státu v podobě spotřební daně :evil: nechci v budoucnu tu naši nenažranou bandu neustále sponzorovat a kdo šetří má za tři a v budoucnu to bude platit dvojnásob.Budoucnost spěje pro lpg,cng,e85 a elekttriku,tak se prosím nestyďte otevírat kufry u svých vozítek jenom proto že tam máte nádrž na plyn :?ale to už jsem někde jinde :?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#112 Příspěvek od JaraX »

to sweden : jde o to co chceš za auto, jeslti chceš vozit bordel i když kufru u E61 už bohužel neni jak u E39 tour. ja bych prostě E60 nemohl mit kvuli tomu provedeni, hlavně me nejvíc sere asi podvozek, jak to drncá a skáče, nechápu jak to muže byt i se seriovym podvozkem tak tvrdý, ale je pravda že E65 bez EDC je taky celkem tvrdá a s dieselem je teda extremně tvrdá, což nechapu, proč když motory váží plus minus stejne je 730d tvrdá jako prase a 745i pohodlná.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#113 Příspěvek od JaraX »

to sweden : jde o to co chceš za auto, jeslti chceš vozit bordel i když kufru u E61 už bohužel neni jak u E39 tour. ja bych prostě E60 nemohl mit kvuli tomu provedeni, hlavně me nejvíc sere asi podvozek, jak to drncá a skáče, nechápu jak to muže byt i se seriovym podvozkem tak tvrdý, ale je pravda že E65 bez EDC je taky celkem tvrdá a s dieselem je teda extremně tvrdá, což nechapu, proč když motory váží plus minus stejne je 730d tvrdá jako prase a 745i pohodlná.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#114 Příspěvek od Sweden »

tak jak jsem psal,používal bych to prostě na normální používání s tím že najedu za rok tak max.12tis.km a to naběhám většinou couračkama po městě a okolí plus pár výletů k tomu,na víc není čas.Bylo by to prostě stejné jako u současné E39,auto pro parádu a adreagování,relaxaci,prostě takový mazel.Žádný bordel apod.věci u mě v autě neexistujou,nic takového neznám :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#115 Příspěvek od jozin7 »

No jeste chvilku a pobijete se asi.Ja bych z e65 nejake nadauto nedelal ale ujde to.E60 ma urcite se opodstatneni.Svweden-jezdim s kamione 20 let,zemekouli jsem objel mnohokrat,naftu mam jak ta ale bavora na naftu si nekoupim.At ma kroutak treba 1000nM a tri turba.
serwo
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: stř 03.02.2010 01:00
Bydliště: Piešťany, Slovakia

#116 Příspěvek od serwo »

Jazdim do prace 3.400 km a po absolvovani tejto trasy nespim viac ako 8 hodin a neni som dolamany. Ak pride unava, zastavim dakde na odpocivadle, nastavim si komfortsitze do pozadovanej polohy, prip. nacasujem webasto, ak je zima vonku a nerusene spim jak doma v posteli. Raz sa mi podarilo zaspat na cca. 8 hodin, ked som si zabudol nastavit budik a vonku okolo 0 stupnov. Takze palec hore pre komfortsitze (odkedy jazdim v 7er, neviem, co znamena vystupit pokrceny a roz*ebany). Skoda, ze 2,5 rocna dcera si neuzije ten komfort, kedze sa musi rochnit v autosedacke. Zato kludne moze za mnou tancovat - je tam dostatok miesta (mam 180 cm), takze ako tu niekto tvrdi, ze tahat pol metra za sebou je zbytocne, tak nie je (btw. 7er ma aj tak mensi kufor - 500l ako 5er 520l + sklapatelne sedadla).

Super je rozlozenie ovl. prvkov nastavenia sedadiel + vyhrev a odvetravanie (vsetko sa da nastavit po pamati bez spustenia zraku z cesty, dokonca aj spolujazdcove sedadlo zo strany vodica :) ), zvlast vypichnem vyhrev, kedy sadnem do zamrznuteho auta a do minuty mam pod prdelou peklo. :wink:

Ten, kto tvrdi, ze je to neskutocny zrut, asi nevie, o com hovori. Mam 745Li a ten motor je super. Ma tah (je to radost predbiehat a hlavne aj bezpecnost) i slusnu spotrebu. 10,5/100 km kombinovana pri priemerke palubaku 115 - 120 km/h s tazsou nohou na trase 3.400 km, z toho bola asi 60 % dialnica a zvysok okrsky a mesta. Ale predpisovou jazdou sa da klesnut pod 10l uplne v poho. 760i na tom o moc horsie nebude. U 730d neviem a ani nechcem vediet. Ten motor do 7er nepatri, natoz nie do X5.

Klimatizovane drziaky poharov su super, chladnicka tiez, no kusok chyba, aby tam vosla 1,5L flasa.

Podvozok s DD je balada, zvlast s EDC sa da zvolit medzi comfort a sport. Na ceste sedi ako priklincovane a absolutne nesuhlasim, ako sa tu tvrdi, ze je nemotorne, pomale v zatackach alebo podobne blbiny. Kto sa nezviezol, nevie. Ja si tu v Norsku zasa tych kopcov a serpentin s nim uzijem hodne a rozhodne predpisovo alebo zvlast pomaly nejazdim, ze JaraX? :wink:

S velkostou je trochu problem ani nie tak pri samotnom parkovani, ako pri hladani a volbe miesta. Auto ma 5,2 m a neni problem zaparkovat do radu s miestom o velkosti 5,5 m, ale je zjavne problem pre ostatnych potom vyjst, o com svedcia moje obite narazniky. To iste plati pri parkovani kolmo, kde mame ja aj susedni vodici problem potom otvorit dvere, nieto este posadit malu do sedacky. Zase svedcia o tom moje obite dvere s roznymi druhmi farieb laku (je pravda, ze nedavno sa moj spatak asi v 130 - 140 km/h stretol oprotiiducim spatnym :) ). Holt, cesty v Norsku su tak pre Smarta, a to tu jazdim s kamionom :D Takze podla mna je toto auto nevhodne do mesta.

Auto je perfektne odhlucnene. Absolutne nepocut okoloiduce auta a motor (cas od casu sa mi stane, ze v domneni, ze motor nejde, tak stlacim START a auto zhasne :) )

Steptronic je tiez super. Nechapem ludi, ktori jazdia dennodenne a volili by manual namiesto automatu. Aj vo firme mame vsetky kamiony v automatoch, takze nevidim v manuali zmysel. Samozrejme, netyka sa to aut typu M3, M5 a pod.

Ako najvacsiu nevyhodu auta by som spomenul fakt, ze pri zvezeni sa v inom aute to porovnavam s mojim a zistujem, ze nic ine mi tak nevyhovuje, tym padom p*cujem, ake su to sunty a pod. Tzn., ze dalsie musi byt urcite 7er, coz je na prd, lebo musim k*rva hodne setrit na poslednu E66, prip. F02.
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#117 Příspěvek od jozin7 »

Serwo-toto je vycerpavajici kladne hodnoceni,neni co dodat.Vidim to podobne,aj zkusenosti s autem,o tom tichu atd.Dalsi auto jedine f 01 :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#118 Příspěvek od JaraX »

je pravda že serwo je prase a že by mu E60 nestačila ani v kombiku, když se tu posledně stavoval cestou do Norska a měl v plnej kufrt až po vrch, vzadu na sedačce 4 ty obrovsky 19ky nebo co to je, na tom bordel až po strop a ve předu taky naloženej až po vrch. To že jezdí jako prase řikali i policajti v passatu :D :D
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#119 Příspěvek od Sweden »

serwo-pěkně napsaný,jsem zase o krůček blíže ke změně názoru na E65.Nijak jsem 5er a 7er v minulosti neporovnával,neměl jsem tu potřebu,nicméně mě dost překvapil fakt že 5er má větší kufr než 7er,teda pokud jsi se nepřeklepnul v číslech.Jinak kdyby jsi chtěl tak se lehce rozepiš třeba o technických problémech,co vše jsi musel řešit apod.,vypadá to že máš asi celkem slušný roční nájezd,nevím jaký máš turnusy s prací v norsku,ale co se tam znám s klukama tak většinou 2měs.tam,3týdny doma.V norsku se pohybuji taky celkem často,nicméně moje destinace končí vzhledem k časovým termínům někde u Lillehammeru,čož je nic.Hodně štastných km ať už s malým nebo velkým autem. :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#120 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Tak to já zůstanu určitě u pětky, buď F10 M5 nebo F10 M550d, jsem na ni dost zvědavej
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět