Mam dotaz na 725tds z roku 1996, automat. Chipovane cca v roce 2004.
Auto ma docela velkou turbodiru tzn. ze pod 2100 otacek v podstate vubec netahne, coz ve spojeni s automatem je treba na rozjedy na krizovatce dost spatny.
Chtel bych se zeptat, jestli se da ta tubrbodira nejak odstranit?
jak se to pak meni? no graf nemam , musi ti stacit subjektivni popis zmeny zatahu 325td(s), ze to jelo jak cip. Poradny turboefekt uz v nizkejch otackach, oproti serii
Zadnej odkaz nemam, zkusim ti zjistit aspon jesi vyrobce, jestli to nebyl nejaky nounejm
Mám 325TDSo a jsem rád že do 2100 to nějak nejede. Protože ten turboefekt co nemám dole mám nahoře Raději budu mít výkon v horní části otáček než ve spodní. Pak od 3tis do 5tis už to nepojede vůbec