Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e38 740i, 300.000km - je to moc?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od WizarDEAD »

Zdravim,

chci se zeptat premyslim o dovozu jedne e38 740i, rv. 09/2000, od pohledu velmi luxusni, kompletni serviska od bmw. Podle interieru a exterieru auta bych ho hodnotil tak na 120.000 km max. Fakt moc pekny a urzovany auto. Nicmene podle tacho najeto asi 302.000 km a me se to zda jako hrozne moc, a zajimalo by me, kolik toho jeste motor s automatem vydrzi..

Mate nekdo zkusenosti s tim, kolik tahle sedma asi tak zvlada kilometru? Nebo uz je to auto tesne pred smrti a doslova se mi rozsype pod zadkem?
vasek72
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 11.10.2011 00:00

#2 Příspěvek od vasek72 »

no... je určitě lepší koupit 10 a víc let starý auto postavený na velký vzdálenosti se 130 000km na tacháči. Budeš mít fajn pocit ale auto už má 600 :lol: takhle aspoň víš na čem jsi
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#3 Příspěvek od Birkoff »

Kamarád měl 740iA M60 se 400tis a co se týče motoru + skříně tak v pohodě. Jen to chce měnit olej (v obojím).
Starosta
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 08.08.2007 00:00

#4 Příspěvek od Starosta »

Podle mě jde jen o stav převodovky a jestli to je bořka.
Podvozek vyměníš, brzdy dáš nový, motor pokud nekouří a nežere olej je nesmrtelnej a převodovku budeš jednou za život (dalších 200kkm) stejně měnit/repasovat.

Docela ojeb je řešit zmrcasenou elektriku, jinak co se týče motoru a převodovky - podle stavu, nech to prohlídout známýho.
Taky záleží, jestli to je 300kkm po německý dálnici, nebo v českým městě.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#5 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Když se na mobile podíváš,tak tam jsou E38 i s 500-600t km navíc mnohdy v lepším estetickém stavu jak ty co mají kolem dvouset.Vždyť je to velice rozumný nájezd 30tis.km/rok.To auto je na to stavěné a pokud bylo servisované,tak bych se nebál.Já osobně jsem si chtěl vyzkoušet jetli bude auto s malým nájezdem na tom technicky lépe a koupil jsem (E39) s cca 140t.km.Musím konstatovat že mě stejně čeká podvozek,tlumiče atd.Takže to je opravdu jedno kolik má najeto rozhoduje STAV :!: :wink:
vasek72
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 11.10.2011 00:00

#6 Příspěvek od vasek72 »

já jsem kupoval e39 TDS se 400 000 a jediný co odešlo byl dvouhmoťák... ale to tebe trápit nemusí. U takovejch obsahů se toho vážně bát nemusíš, hlavně to pořádně projeď a hned měň olej v automatu. Když se o to člověk staral a ty budeš pokračovat tak tě čeká jěště 3x tolik kilometrů. Na tohle auto to jsou normální km :wink:
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6966
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#7 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

To si nevybereš, u starého auta s 300tkm je to prostě trošku loterie, ale raději 300tkm origo než 120tkm českých :wink: pokud se o ni někdo staral tak 90% věcí na voze už bude vyměněno. Já jsem koupil jednu z posledních e38 s 140tkm a 50k už do ni vlezlo :wink: a to bych řekl, že je jako povinnost mít bokem na každou sedmu :wink:
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od kralik »

Naprosty souhlas s M3maniakem a 300000km neni extrem a bat se nemusis, pokud se o auto nejak starali. Moje e38 ma 300k za sebou a v pohode.
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#9 Příspěvek od Deathbox »

Já koupil ze 270tis a jsem v ní také kolem 50tis i s repasy přední nápravy, díly používám jen bmw, takže u druhovýroby budeš míň, motor samotný jen klasický servis, oleje filtry, ještě klínový řemen, kladky, svíčky ap., jinak není problém, auto by jezdilo i kdyby se to neudělalo, s nájezdem km bych si hlavu nedělal když je poctivý základ.. :wink:
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#10 Příspěvek od ARMAN »

jak tu všichni řikaji je to o udržbě a včasne vyměně potřebnych a spotřebnich věci 300.000 a vic pro ty velke koraby neni problem při odpovidajici udržbě, ja mam sice e34 a 302.000km a najednou se vysypalo několik věci najednou cena kterych se bliži k pořizovaci ceně auta 8O rozhodl jsem se to opravit protože si e34 na nějakou dobu necham, kdybych se ji zbavil a dal k tomu penize za dily tak si koupim jiny auto v pojizdnem stavu ale to muže byt zase loterie tady aspoň vim že se nic extremně draheho nestane... snad :lol: :| nejhorši jsou auta od lidi co radi vypravěji že 5let s tim autem jezdili a krom oleje a vody do ostřikovačů nic neměnili, tohle je pak časovana bomba
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#11 Příspěvek od WizarDEAD »

Ono prave je to auto z nemecka, skoro z belgie za "smesnych" 4.000E. Kdyby melo min na tachaci, tak uz bych ho mel doma, ale ty kilometry me odradili. Ale kdyz tu rikaze ze to neni nic vzacneho, a ze me v nem aspon dalsich 100.000km ceka, tak do nej asi pujdu..
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#12 Příspěvek od Sweden »

nahoď fota,taky se rádi pokocháme.Jinak bych se přiklonil k ostatním,stav vozu není o tom kolik má na tachometru,ale o tom jak se o vůz majitel staral a dopřával mu patřičnou péči. :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Peeter
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#13 Příspěvek od Peeter »

Že by tato http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=canhknqqnhh1 ? :)
Taky mě velice zaujala, vypadá moc moc hezky...Kdyby bylo o půl roku později, hned jedu na ni kouknout...
Starosta
Registrovaný
Příspěvky: 767
Registrován: stř 08.08.2007 00:00

#14 Příspěvek od Starosta »

Já bych tam zase dojel, kdyby to bylo půl roku zpátky :lol:
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#15 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Tak to jsme dva :lol:
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od kralik »

Jen mala poznamecka. Starani se o e38 neni jen o oleji, filtrech a benalu. Staranim se myslim treba jednou za cas cely podvozek, protoze zvlast zima v CR je dost napicu... Neni to nove auto. Ale 300 000Km neni rozhodne limit a konecna pro moptor i prevodovku. Toz to je vse.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#17 Příspěvek od WizarDEAD »

Jo to je presne ona, akorat ze ja ji nasel na jinem serveru. :-)
No nic, dekuji vam za rady panove. Necham si to jeste trochu projit hlavou, ale asi si pro ni zajedu.. Laka me to moc :-)
Peeter
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#18 Příspěvek od Peeter »

Tak pak dej vědět, jak si dopadl, zajímá mě, v jakém je opravdu stavu.
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Viky »

Trošku bych přispěl: Já měl e39 528i s najetýma 300 000km a byla co se týče mechaniky uplně super. Motor klasika oleje/filtry a automat to samý. Věřím že ještě hromadu kilometrů najezdí, jde jen o to se o ni starat ...
vasek72
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 11.10.2011 00:00

#20 Příspěvek od vasek72 »

souhlas s "viky"
Odpovědět