Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pomocte mi poradit ohledně CHIPTUNINGU BMW 745d

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od JaraX »

se podívej jak chcípaj převodovky u 730D E38 narozdíl od benzináku a stačí to
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ
Klubové ID: 3068

#22 Příspěvek od caknakis »

to mi nemusíš povídat, taky jsem ji repasoval. Jenže taky ber v úvahu, že to byl jeden z prvních dieselů s takovým výkonem a myslím, že chybami se člověk (firmy) učí...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

jo ale chybami by se měli učit hlavně ti co s tím jezdí a koupit si to co se nesere, nafta je všeobecně poruchová a nevyplatí se, takže to že ti sem tam odejde převodovka už se bere jak takový něco navíc.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ
Klubové ID: 3068

#24 Příspěvek od caknakis »

jj...na tyhle chytré kecy jsme tu všichni čekali :wink:
vlado42
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 17.08.2010 00:00

#25 Příspěvek od vlado42 »

caknakis píše:
Darel píše:2Vlasta :
neverim tomu ze nekdo konstruuje prevodku na 750Nm a vykon motoru da aby byla 100% vytizena..

ja napriklad pocitam betonovy konstrukce (tramy,preklady, sloupy) a taky nikdy neni zatizeni ťip ťop aby to uneslo treba strop + strechu.. je tam nakych 25% rezerva pro pripadny extra pritizeni(pisu nejjednodusi priklad, tech soucinitelu spolehlivosti atd je vic.. )

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek ;)
Tohle mi přijde jako naprosto správná úvaha. Vždyť i téměř všechny nové auta, co vylezou z fabriky mají vyšší výkon, než je psáno v papírech. Odebírám spoustu časopisů, kde při přebírání aut do dlouhodobých testů jedou vždycky na brzdu a ve všech případech byl naměřený výkon vyšší, než udávala automobilka. U přeplňovaných motorů ještě více.

To by pak musela chcípnout každá druhá převodovka u 745D, kdyby byla skutečně konstruovaná na papírové maximum krouťáku tohoto auta...
Určitě se počítá s rezervou ale když jednou výrobce napíše hodnotu 750Nm tak určitě to neznaména že těch 960Nm je pro tu převodovku naprosto ok. Prevodovka 6HP32 je pro 750nm az prevodovka 6HP34 je pro vetsi vykon kroutaku a ta snad v e65 745D nebyla. A 210 Nm navíc je už dost. Stačí hledat na netu v zahraničí a je tam několik lidí co jim po chipu odešla převodvka. A ty články bych bral s rezervou v tom článku z tipcars píše že převodovka je na 1000nm ale výrobce uvádí jiné hodnoty!!! Ani 6HP34 není pro 1000nm podle výrobce ZF
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#26 Příspěvek od Sweden »

caknakis píše:jj...na tyhle chytré kecy jsme tu všichni čekali :wink:
+1 :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Odpovědět