Vím že brake light switch je obecně ten Hall sensor na brzdovém pedálu, ale...
Live data z automatické převodovky mi ukazují, že brake light switch je stále ON, jen občas tam problikne OFF. Senzor na brzdovém pedálu už se měnil, brzdová světla fungují normálně....
Nevíte odkud bere převodovka tenhle signál? Má někde vlastní spínač, nebo je jen připojená na nějaký drát k brzdovým světlům, nebo...?
Mám totiž pocit, že by to mohlo souviset s tím že mi nefunguje tempomat..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E38: Co je "brake light switch" v live datech z EG
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Podívej se na http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm a tady si nech vyhledat heslo brake light switch. Najdeš tady schémata zapojení i obrázky. Současně doporučuji pročíst heslo Brake-light/brake-test switches. Tady zjistíš, že tam jsou dva spínače jeden pro světla a druhý pro test atd.
Podle mne máš buď blbě nastavenou tu polohu spínače nebo je povadlá vratná pružina brzdového pedálu a kromě toho, že jezdíš se svítícími brzdovými světly si řídící automatika myslí že brzdíš a proto neřadí. Zkus rukou přizvednout ten pedál, jestli budou live data jen Off. Taky doporučuji zkontrolovat kostru na pinu 2 toho konektoru S29 od brake-switch.
Podle mne máš buď blbě nastavenou tu polohu spínače nebo je povadlá vratná pružina brzdového pedálu a kromě toho, že jezdíš se svítícími brzdovými světly si řídící automatika myslí že brzdíš a proto neřadí. Zkus rukou přizvednout ten pedál, jestli budou live data jen Off. Taky doporučuji zkontrolovat kostru na pinu 2 toho konektoru S29 od brake-switch.
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Díky díky, vím že tam jsou dva spínače i že podle toho svítí brzdová světla, ale jak říkám, brzdová světla fungují normálně, snímač na pedálu už se stejně měnil a jen převodovka si furt myslí že se brzdí... kouknu do toho WDS...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
- jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
Teď na to koukam do WDS - do převodovky to nejde po datové lince, ale analogově, ona je připojená právě na ten testovací signál a ne na ten co jde do licht modulu.
Ale neni mi jasný jak je možný že pořád vidí "zabržděno", protože to znamená že musí dostávat 12V. A jednotka DDE připojená na stejný signál ne, protože to by hlásilo chybu. Kde se těch 12V sakra bere?
No zkusím to zítra proměřit a uvidíme...
Ale neni mi jasný jak je možný že pořád vidí "zabržděno", protože to znamená že musí dostávat 12V. A jednotka DDE připojená na stejný signál ne, protože to by hlásilo chybu. Kde se těch 12V sakra bere?

No zkusím to zítra proměřit a uvidíme...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé