Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e38 740i (4,4) - Kolísání otáček po ránu
mám takovej menší problém a možná už se to někomu taky stalo. Než se pustím do hledání tak mě napadlo že bych se zeptal a šel najisto.
takže problém je následující. Ráno když je auto studené a nastartuju ho, tak mi kolísají otáčky nahoru dolů, po chvíli se to trochu usadí ale pak při jízdě mi přijde jakoby to nejelo na všechny válce. Když se zahřeje do provozní teploty tak je vše ok ale do té doby volnoběh hodně kolísá. Vyměnil jsem svíčky a dělá to stejně. napadla me lambda sonda, čidlo otáček motoru, čidlo teploty které reguluje přívod paliva a nebo pak přidřené škrtící klapky ale vážně nevím co by to mohlo výt nejpravděpodobněji. diagnostika vyhodila chybu ve spalování nebo tak něco.
nápady?
díky
takže problém je následující. Ráno když je auto studené a nastartuju ho, tak mi kolísají otáčky nahoru dolů, po chvíli se to trochu usadí ale pak při jízdě mi přijde jakoby to nejelo na všechny válce. Když se zahřeje do provozní teploty tak je vše ok ale do té doby volnoběh hodně kolísá. Vyměnil jsem svíčky a dělá to stejně. napadla me lambda sonda, čidlo otáček motoru, čidlo teploty které reguluje přívod paliva a nebo pak přidřené škrtící klapky ale vážně nevím co by to mohlo výt nejpravděpodobněji. diagnostika vyhodila chybu ve spalování nebo tak něco.
nápady?
díky
Ja mel uplne to same na m60-ce a byla to membranan na sani, kterou tys ale menil. U mne ji opredchudce take menil, ale vrazil ji tam z m62! Problem, vypadaji stejne, ale stejne nejsou. Take je nutne vymenit tesneni ktere pod tou membranou je... Po tehle vymene, vycisteni vstriku sragorou do benzinu se vse srovnalo.
Mas v tom LPG? Co hazi lambdy?
Mas v tom LPG? Co hazi lambdy?
nemam to na LPG. lambda nehazi nic ale necham to jeste v patek projet diagnostikou. zda se mi ze mi to i hodne zere. po meste jezdim za 22
tankuju 98 minimalne takze spatnym benzinem by to asi byt nemelo. i kddyz u nas ta kvalita benzinu je zalostna. spis si myslim ze by to mohlo byt cidlo teploty nebo cidlo otacek. no uvidime. dam vedet jak to dopadlo ale pokud by mel jeste nekdo jine poznatky ci napady tak budu rad

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
kdyby to byla váha tak mi to bude hlasit diagnostika nebo ne? mě to nekouří a nemá to ani výkonový propady takže váha asi ne a navíc mam pocit ze jsem jí dával novou ale to nevim urcite. delal jsem na tom aute totiz po nakupu uplne vsechno prave abych zamezil pripadnym moucham. ale jak je videt tak nejaka preci jen nekde lita 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
Tak už mi to hapruje zase, a tentokrát dost
... na volnoběh elektronika udržuje motor v chodu, ale kolísá to, a jednou mi i chcípnul.
Do 1500 to cuká, do 2000 se to chytá a stačí chvilka od 2tis/otáček a motor se chytne kopne a jede..
Svíčky nový, faje OK. Air filtr nový, ale měnili mi nádrž za použitou, takže to projedu na nějakej čistič pal. systému a vyměním paliváč.
Nicméně jezdil jsem - OK. Pak jsem měl v autě 2 hodiny prostoj a po nastartování (celou dobu pršelo) to hned haprovalo a cukalo.. po kilometru se chytil a už vše OK. A asi 100km na to to začalo pozvolna haprovat samo za jízdy (když jsem zastavil, začalo to kuckat)..

Do 1500 to cuká, do 2000 se to chytá a stačí chvilka od 2tis/otáček a motor se chytne kopne a jede..
Svíčky nový, faje OK. Air filtr nový, ale měnili mi nádrž za použitou, takže to projedu na nějakej čistič pal. systému a vyměním paliváč.
Nicméně jezdil jsem - OK. Pak jsem měl v autě 2 hodiny prostoj a po nastartování (celou dobu pršelo) to hned haprovalo a cukalo.. po kilometru se chytil a už vše OK. A asi 100km na to to začalo pozvolna haprovat samo za jízdy (když jsem zastavil, začalo to kuckat)..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 08.08.2010 00:00
- Bydliště: okolí Brna
Tak jsem byl dnes na emisích (absolutně v pohodě) kde měl mimo jiné k dispozici klučina i celou diagnostiku (jinak už nepojedu na diagnostiku)... promazal mi chyby, ale copak se našlo:
válec 2 - chyba zapalování
válec 4 - chyba vstřikování
blbosti..
válec 2 - chyba zapalování
Svíčky jsou nové, katy, lambdy, váha, membrána - vše OK. Je teoreticky možné, že po výmněně nádrže za jinou jetou (mohly tam být nečistoty, prach) už se ucpal od koupi neměněný pal. filtr a auto zazlobilo díky tomu ? Samozřejmě budu kupovat, budu měnit..
válec 2 - chyba zapalování
válec 4 - chyba vstřikování
blbosti..
válec 2 - chyba zapalování
Svíčky jsou nové, katy, lambdy, váha, membrána - vše OK. Je teoreticky možné, že po výmněně nádrže za jinou jetou (mohly tam být nečistoty, prach) už se ucpal od koupi neměněný pal. filtr a auto zazlobilo díky tomu ? Samozřejmě budu kupovat, budu měnit..