e65 730d 2004 - trha automat
-
Rumun
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 26.08.2010 00:00
-
crave007
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 22.11.2006 01:00
- Bydliště: Brno
-
dexter
- Registrovaný
- Příspěvky: 931
- Registrován: stř 21.03.2007 01:00
-
Rumun
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 26.08.2010 00:00
-
KAMIL740
- Registrovaný
- Příspěvky: 1413
- Registrován: pon 15.01.2007 01:00
- Klubové ID: 1898
-
Rumun
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 26.08.2010 00:00
-
dexter
- Registrovaný
- Příspěvky: 931
- Registrován: stř 21.03.2007 01:00
-
Rumun
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 26.08.2010 00:00
-
E65DRIVER
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
- Klubové ID: 2754
-
Rumun
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 26.08.2010 00:00
-
Ivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 783
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Trvalé
- Klubové ID: 2253
-
mario42
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: čtv 17.04.2008 00:00
- Klubové ID: 1637
Lidi často zbytečně vyšilují když automatu trochu trhne. Pokud je to trhnutí přibližně stále stejné a dotyčná rychlost nijak neprokluzuje nebo nehapruje, s velkou pravděpodobností jde jen o unavený řadící solenoid. Principielně tam uvnitř hydraulický pístek tlačí proti pružince, stačí když se v jenom místě trošičku přidře a následně ve své dráze poskočí a malé cuknutí při řazení je na světě.Rumun píše:výmena oleja a filtra nepomohla a diagnostika nenasla absolutne nic
Pokud se příznaky nezhoršují, tak bych se tím vůbec neznepokojoval, výměna oleje to sice nevyřeší, ale udrží vnitřnosti převodovky v čistém stavu a to je nejdůležitější. Znám automaty, které při přeřazení taky trochu cuknuly a to auto nakonec i přežily.
Hlavně nepanikařit a neletět hned s každou hovadinou a každým zacuknutím do servisu. Pro ně je ze všeho nejlepší, když vidí vyklepanou kafku, která o funkci té převodovky nemá ani šajnu. Pak vypadá scénář okaždé podobně: „ Jó pane, odchází vám převodovka, musíme udělat repas za XX tisíc a evidentně je špatný i hydraulický blok za XX tisíc. “ A víš kulový, že tam v mechatroniku stačilo rozebrat jediný solenoid a bylo po problému (který ve skutečnosti ani žádným velkým problémem není) maximálně za pár tisícovek. To ví akorát oni...
-
Rumun
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 26.08.2010 00:00
-
ettore
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 27.12.2006 01:00
Ahoj Rumune, pokud má převodovka najeto více jak 100 tisíc tak se doporučuje ji nechat servisovat. Jak jsem zjistil od kolegů z německého fora většina němců jezdí především do ZF ńedaleko Dortmundu v Holzwickede a nemohou si to vynachválit. Zajimavé je že i přesto že tento servis zajištuje i BMW, většina členů 7-fora dávala přednost právě této pobočce. Cena za kompletní servis se pohybuje kolem 500 EUR. V ceně je nejen výměna oleje, ale též nezbytné propláchnutí převodovky před jeho výměnou a též samozřejmě náhradní díly.
Tady jsem našel perfektní obrazovou dokumentaci:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
Tady jsem našel perfektní obrazovou dokumentaci:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
