Zdar. Spis bych to hodil pres diag. Ty programy umi hodne a vyzkouseji ruzne testovani toho automatu a kazdopadne neco napovi. Nevyresi ale napovi urcite. Tohle je mechanicka zavada co to zpusobuje. V lepsim pripade el. zavada je nekde v dratkach a konektorech ale to taky napovi diag. a automat hlasi (nouzovy rezim´nebo nesviti zarazeny stupen) ale vylozene hluk od spodku vozu a vibrace to je mech. zavada a jen vymenou oleje nevim nevim.................................crave007 píše:Zkusim zacit olejem no a uvidime...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vibrace automatu E38 740i 2001
Hmmmmmmmmmmmmm to je brutal docela. U BMW takova zavada kdyz v Nemecku litaji bezne za praci hafo kilometru denne ale zas to asi neco melo najeto uz urcite to nebylo novePlayer1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
![]()
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Kolik ten automat mela nabehano?????????????????????????????????????????????Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
![]()
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
No je to právě o tom, jak se k tomu automatu člověk chová...
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
Levrone píše:Hmmmmmmmmmmmmm to je brutal docela. U BMW takova zavada kdyz v Nemecku litaji bezne za praci hafo kilometru denne ale zas to asi neco melo najeto uz urcite to nebylo novePlayer1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
![]()
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo![]()
![]()
. Kolik to dela takovy repas a jaka je na to zaruka???????????? U starsich aut nevim nevim jestli se to oplati vubec delat ale pokud clovek ma pekny kousek tak eventuelne asi ANO
![]()
![]()
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to nebude náhodou nějakým nechtěným gumovánímPlayer1 píše:No je to právě o tom, jak se k tomu automatu člověk chová...
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
-
Marten
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Odkud bereš ESSO?? Já jsem teď taky musel kupovat deset litrů a nebylo to zrovna nejlevnější. Pokud tam máš červený tak si to nech pořádně propláchnout aby se ti to nenamíchalo. Ale to určitě znáš.Player1 píše:No nepopírám, že jsem prase![]()
Ten repas právě nebyl zrovna košér, takže se teď chystám na další výměnu oleje, protože jsem zjistil, že tam není ten správnej žlutej, ale jakejsi červenej. Takže objednám ten správnej od ESSA jde se na to.
-
Player1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 754
- Kontaktovat uživatele:
málo jsem se rozepsal... Tu červenou sračku kupoval mechanik při opravě. Teď jsem kupoval litr žlutýho ESSA kvůli kontrole a případnýmu dolití, ale právě při té kontrole jsem zjistil, že je tam červenej. Zkontrolovat jsem to chtěl z toho důvodu, že mi převodovka při řazení ve vysokých otáčkách občas divně zařve... 
Cauky. Tak asi vyresen problem s vibracema automatu. Pri jizde najednou zhasnul motor a rozsvitily se kontrolky dobijeni a mazani a zacal BC neco hlasit. Zastavil jsem otevrel kapotu a byl spadly remen co zene vodu,alt,servo. Takze zmatek co se deje a nechal jsem auto odvezt do dilny. Pri sundavani krytu motoru byly zhora na vrhni strane krytu sroubky!!!!! Zjistilo se ze se povolily z cerpadla serva a servo nedrzelo na nicem jen na hadicich a oprene o blok motoru!!!!!!!!!!!!!! Po upevneni serva zpet v aute klid zadne vibrace a zvuky jak predtim. Podle me bylo cerpadlo oprene o blok a napinak remenu ma vuli takze to jeste dopinalo i kdyz to nebylo na miste,opiralo se to o blok a vydavalo vibrace a pazvuky. Jinak si to neumim vysvetlit
Uvidime co se bude dit dal.

