Zdar. Spis bych to hodil pres diag. Ty programy umi hodne a vyzkouseji ruzne testovani toho automatu a kazdopadne neco napovi. Nevyresi ale napovi urcite. Tohle je mechanicka zavada co to zpusobuje. V lepsim pripade el. zavada je nekde v dratkach a konektorech ale to taky napovi diag. a automat hlasi (nouzovy rezim´nebo nesviti zarazeny stupen) ale vylozene hluk od spodku vozu a vibrace to je mech. zavada a jen vymenou oleje nevim nevim................................. Tu svoji 7er budu davat do 14 dnu do servisu co ma ty same problemy tak pak napisu co to bylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vsude mozne se tak ptam a zjistuju co to muze byt a vetsina typku (ale fakt typku co jsou "pani" mechosi) rikaji ze hodne lidi chodi do servisu co jim neco "cuka nebo vibruje" u automatu a oni vypusti olej a po povoleni sroubu tece olej jak by ho tam vcera nalel!!!!!!!!!!!!! A uz se hleda zavada jinde................................................ A samozrejme ho vypusti do nadoby se šponama a ruznym bordelem a uz minimalne platis olej (250kc-750kc za litr) a praci a jsi tam kde jsi byl......................................
Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Hmmmmmmmmmmmmm to je brutal docela. U BMW takova zavada kdyz v Nemecku litaji bezne za praci hafo kilometru denne ale zas to asi neco melo najeto uz urcite to nebylo nove . Kolik to dela takovy repas a jaka je na to zaruka???????????? U starsich aut nevim nevim jestli se to oplati vubec delat ale pokud clovek ma pekny kousek tak eventuelne asi ANO
Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Kolik ten automat mela nabehano?????????????????????????????????????????????
Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
tak sem vcera jel do servisu v brne slapanicich kde delaji bmw a prej jen ulozeni motoru a prevodovky takze nakej silentblok, pro jistotu sem nechal vymenit i ten olej a melo by to byt ok ale levny to nebude uz me volali a 30t tam necham takze parada )
No je to právě o tom, jak se k tomu automatu člověk chová...
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
Levrone píše:
Player1 píše:Spáleny lamely a pokrouceny lopatky měniče -- takže repas...
Po výměně měniče vibrace přestaly. Prý tahle závada vznikne přehřátím oleje v převodovce a asi to tak bude - začalo mi to dělat po dovolené, cestou domů jsem jel v +40°C cca hodinu přes 200km/h, tak se to asi přehřálo
Hmmmmmmmmmmmmm to je brutal docela. U BMW takova zavada kdyz v Nemecku litaji bezne za praci hafo kilometru denne ale zas to asi neco melo najeto uz urcite to nebylo nove . Kolik to dela takovy repas a jaka je na to zaruka???????????? U starsich aut nevim nevim jestli se to oplati vubec delat ale pokud clovek ma pekny kousek tak eventuelne asi ANO
Player1 píše:No je to právě o tom, jak se k tomu automatu člověk chová...
Můj měl 220tkm a ještě tam byl původní olej, teda spíš břečka. Takže se ani nedivím, že odešel. Cena ze repas měniče může být různá, já jsem platil 20k s prací.
Jestli to nebude náhodou nějakým nechtěným gumováním , ale ten starej olej k tomu určitě přizpěl. Nechal sis propláchnout i chladič oleje pro jistotu? V KAPSu to dělají když repasují skříň.
Ten repas právě nebyl zrovna košér, takže se teď chystám na další výměnu oleje, protože jsem zjistil, že tam není ten správnej žlutej, ale jakejsi červenej. Takže objednám ten správnej od ESSA jde se na to.
Ten repas právě nebyl zrovna košér, takže se teď chystám na další výměnu oleje, protože jsem zjistil, že tam není ten správnej žlutej, ale jakejsi červenej. Takže objednám ten správnej od ESSA jde se na to.
Odkud bereš ESSO?? Já jsem teď taky musel kupovat deset litrů a nebylo to zrovna nejlevnější. Pokud tam máš červený tak si to nech pořádně propláchnout aby se ti to nenamíchalo. Ale to určitě znáš.
málo jsem se rozepsal... Tu červenou sračku kupoval mechanik při opravě. Teď jsem kupoval litr žlutýho ESSA kvůli kontrole a případnýmu dolití, ale právě při té kontrole jsem zjistil, že je tam červenej. Zkontrolovat jsem to chtěl z toho důvodu, že mi převodovka při řazení ve vysokých otáčkách občas divně zařve...
Cauky. Tak asi vyresen problem s vibracema automatu. Pri jizde najednou zhasnul motor a rozsvitily se kontrolky dobijeni a mazani a zacal BC neco hlasit. Zastavil jsem otevrel kapotu a byl spadly remen co zene vodu,alt,servo. Takze zmatek co se deje a nechal jsem auto odvezt do dilny. Pri sundavani krytu motoru byly zhora na vrhni strane krytu sroubky!!!!! Zjistilo se ze se povolily z cerpadla serva a servo nedrzelo na nicem jen na hadicich a oprene o blok motoru!!!!!!!!!!!!!! Po upevneni serva zpet v aute klid zadne vibrace a zvuky jak predtim. Podle me bylo cerpadlo oprene o blok a napinak remenu ma vuli takze to jeste dopinalo i kdyz to nebylo na miste,opiralo se to o blok a vydavalo vibrace a pazvuky. Jinak si to neumim vysvetlit Uvidime co se bude dit dal.