Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E38 - vrže něco v levém zadním kole
zdravim hoši, chtěl jsem se zeptat jestli se nejedná o nějakou častou závadu než se pustim do složitého zkoumání. problém je ten, že mi něco děsně vrže v levym zadním kole když auto zapéruje takže ve městě po kostkách, nebo nerovné silnici je slyšet dost nahlas takový hnusný vrzavý zvuk. je to takový kovový vrzání a dost mě to rozčiluje. většinou seto ozve taky když vystupuju z auta. Tlumič? díky
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Tlumič to asi nebude, ale vyloučeno to není. Měl jsem podobný problém, hlavně v létě. Vrzání při propružení vozu nebo při vystupování. Ale když pršelo nebo po návštěvě myčky to nedělalo. Nakonec to byl zarezlý šroub ( 19 ) v rameni ( 18 ). Prostříknout WD-čkem pomohlo tak na 14 dní, potom se to zase opakovalo. Potom jsem ten šroub vyndal a byl zarezlý v té trubce silentbloku na ( 18 ), při větší propružení způsoboval vrzání. Po ošmirglování a promazání vrzání a praskání ustalo. Ale protože byl na styku s trubičkou už trochu zeslaben, radši jsem tam dal nový.
Dej si auto na kanál, zvedák není dobrý. Vlez si pod auto a polož ruku na jednotlivé spojovací díly. Další osoba Ti bude houpat s autem nahoru a dolů, třeba za zadní nárazník. Ale i trochu nahoru přizvednout a zase stlačit dolů. Jednak ten zvuk uslyšíš a rukou poznáš, odkud se ten zvuk šíří. Může to dělat i jiný spojovací díl, mě to dělal šroub (19).

Dej si auto na kanál, zvedák není dobrý. Vlez si pod auto a polož ruku na jednotlivé spojovací díly. Další osoba Ti bude houpat s autem nahoru a dolů, třeba za zadní nárazník. Ale i trochu nahoru přizvednout a zase stlačit dolů. Jednak ten zvuk uslyšíš a rukou poznáš, odkud se ten zvuk šíří. Může to dělat i jiný spojovací díl, mě to dělal šroub (19).
čau, taky jsem to řešil před vánocema, dělaly mě to teda obě dvě strany, říkal jsem si že to vyřeším až na jaře jenže jakmile začal zůstávat sních na silnici tak se nedalo auto ukočírovat. Tak jsem se do toho pustil a byl to díl číslo 2 je to takový jednoduchý ložisko který bylo uplně vydřený a to způsobovalo to co tobě, navíc byli i rozjetý trochu kola a to dělalo to že to doost plavalo po silnici. Jako celkově jsem vzpomínal na e34 kde ta náprava byla nesmrtelná oproti tomuto paskvilu co je tady na e38


