Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e32 - stale vyssi spotreba-proc?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: stř 19.04.2006 00:00
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
ahoj kluci,
pri koupi vozu byla spotreba v prumeru dle BC 14,2, tetka us neklesne pod 17..
neustale se vozim za 16,9 - 17,9 (jizda je porad stejna, neslapu na to)
mam diravej vejfuk, rve to jako krava..
muze bejt jen tim?
nebo de kompletne do kopru?
jizdni vlastnosti mi prijdou porad v poho, automat slape bez problemu, najeto neco malo pres 170 tis, jo a je to e32 3,5 r.v. 89
pro pripadny odezvy budu vdecnej, kuju
honzik
pri koupi vozu byla spotreba v prumeru dle BC 14,2, tetka us neklesne pod 17..
neustale se vozim za 16,9 - 17,9 (jizda je porad stejna, neslapu na to)
mam diravej vejfuk, rve to jako krava..
muze bejt jen tim?
nebo de kompletne do kopru?
jizdni vlastnosti mi prijdou porad v poho, automat slape bez problemu, najeto neco malo pres 170 tis, jo a je to e32 3,5 r.v. 89
pro pripadny odezvy budu vdecnej, kuju
honzik
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
T613 píše:MattyX píše:co visco spojka ? ta ma taky vliv na spotrebu....jestli treba jede porad ?!
hmm at premyslim jak premyslim tak me nenapada jaky vliv ma visko spojka na spotrebu?![]()
vysvetlit: ....
tak proc kazdej kdo honi kone dava viscu aby si ju sam mohl sepnout ?!:D praveze zbytecne bere konu tudiz i je i vetsi spotreba jako s klimou jak bylo receno

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Prox píše:ARMAN píše:^^nebere vykon motoru jako třeba klima? mě funi skoro furt a motoru se nechce do otaček tak jak když je vypla
no jiste ze bere
určitě bere, jednu dobu jsem na e32 měl viscospojku na tvrdo provizorně, po tom, co odešla a bylo to znát lehce na akceleraci, krom toho, že to dělalo hroznej randál.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
no ale bavime se tady o motorech 3.0+ kde to ma zanedbatelny vyznam, krom toho ze to huci
ja jsem mel visku na jednom aute taky zavarenou a krom randalu to urcite nezralo vic
a kdyz nekdo dava visku pryc a ma ventilator na spinani z kokpitu tak to neni kvuli konim ale kvuli tomu ze to nestiha uz chladit anebo nema misto (napr prestavby motoru do e30 apod)

a kdyz nekdo dava visku pryc a ma ventilator na spinani z kokpitu tak to neni kvuli konim ale kvuli tomu ze to nestiha uz chladit anebo nema misto (napr prestavby motoru do e30 apod)

http://forum.e30.cz/visco-spojka-na-vrt ... 71158.htmlTompo píše:jen mě neukamenujte, jak maká visca? resp. na jakém principu? Děkuji