vše co je tu popsáno mi dělalo tedy zobrazilo to tu hlášku failsafe prog. na checku a pak užjen to motornotprogam...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 750i hlásí chybu
-
VESY
- Registrovaný
- Příspěvky: 135
- Registrován: ned 27.05.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim city
- Kontaktovat uživatele:
zdravím nedávno jsme koupil e38 750i po chvíli se mi zdálo že nejde ne všech 12 nebože nejde tak hladce...a na checku se objevilo motornotprogram(tedy nouzový režim) tak jsem to carsoftem projížděl a dme mi ukázalo chybu pod kódem 145!! po chvíli hledání jsem našel tohleto poradtě mi co stím jestli tomu rozumím tak je nějaká chyba v softu nebo co?
vše co je tu popsáno mi dělalo tedy zobrazilo to tu hlášku failsafe prog. na checku a pak užjen to motornotprogam...

vše co je tu popsáno mi dělalo tedy zobrazilo to tu hlášku failsafe prog. na checku a pak užjen to motornotprogam...
-
VESY
- Registrovaný
- Příspěvky: 135
- Registrován: ned 27.05.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim city
- Kontaktovat uživatele:
E38 – M73 EML System Updates
Model:
All E38 vehicles with a M73 engine produced between January 1995 and March 1996.
All E31 vehicles with a M73 engine produced between January 1995 and June 1996.
Complaint:
The check engine lamp is illuminated, and engine failsafe program may be displayed in the check control or MID. Upon further investigation the following fault codes may be set: FC 138, 19, 140, 141, 142, 143, 144, 145, FC 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51
Remedy:
The throttle housing assemblies (DK motors) will need to be checked or replaced with the latest version, also check the thickness of the PWG wiring harness and replace if necessary.
Model:
All E38 vehicles with a M73 engine produced between January 1995 and March 1996.
All E31 vehicles with a M73 engine produced between January 1995 and June 1996.
Complaint:
The check engine lamp is illuminated, and engine failsafe program may be displayed in the check control or MID. Upon further investigation the following fault codes may be set: FC 138, 19, 140, 141, 142, 143, 144, 145, FC 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51
Remedy:
The throttle housing assemblies (DK motors) will need to be checked or replaced with the latest version, also check the thickness of the PWG wiring harness and replace if necessary.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Problém spočívá v elektronice plynového pedálu (PWG=Pedalwertgeber), má 3x stíněný kabel k DDE, EML a převodovce. Zkontroluj jejich zapojení, jestli některý konektor nevypadnul:

Jinak vše k tomu najdeš ve WDS viz http://rubin.dyndns.info/Bimmer/WDS/rel ... /index.htm
kde si zadej hesla :
- PWG
- Pedalwertgeber
- R10
- X73
Nebo je třeba udělat jeho základní nastavení na diagnostice, umí pouze DIS nebo MoDiC.

Jinak vše k tomu najdeš ve WDS viz http://rubin.dyndns.info/Bimmer/WDS/rel ... /index.htm
kde si zadej hesla :
- PWG
- Pedalwertgeber
- R10
- X73
Nebo je třeba udělat jeho základní nastavení na diagnostice, umí pouze DIS nebo MoDiC.
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Takže upadlý drát od PWG máme vyřešený a teď nám nechodí půlka motoru, když je studený. Mailem Ti posílám popis funkcí DME pro M73.
Moje tipy jsou vyzkoušet nebo zkontrolovat:
- snímače otáček klikového hřídele X6213, X6223 viz obrázek - pod vozidlem u převodovky

Aussetzererkennung - Počet segmentů tohoto ozubeného kola je za provozu kontrolován a pokud počet nesouhlasí, přeruší dodávku paliva.
- ukostření řídících jednotek a zapalovacích cívek X6453 a X6463

Zündkreisüberwachung - funkce zapalování je hlídána pomocí zvláštních odporů v sekundárním vinutí a pokud zapalování nefunguje, odpojí odpovídající řadu válců (Zylinderbank). Tím chrání válce i katalyzátor, do nichž by šel nespálený benzín.
Moje tipy jsou vyzkoušet nebo zkontrolovat:
- snímače otáček klikového hřídele X6213, X6223 viz obrázek - pod vozidlem u převodovky

Aussetzererkennung - Počet segmentů tohoto ozubeného kola je za provozu kontrolován a pokud počet nesouhlasí, přeruší dodávku paliva.
- ukostření řídících jednotek a zapalovacích cívek X6453 a X6463

Zündkreisüberwachung - funkce zapalování je hlídána pomocí zvláštních odporů v sekundárním vinutí a pokud zapalování nefunguje, odpojí odpovídající řadu válců (Zylinderbank). Tím chrání válce i katalyzátor, do nichž by šel nespálený benzín.
