Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 750i hlásí chybu

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
VESY
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: ned 27.05.2007 00:00
Bydliště: Chrudim city
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od VESY »

zdravím nedávno jsme koupil e38 750i po chvíli se mi zdálo že nejde ne všech 12 nebože nejde tak hladce...a na checku se objevilo motornotprogram(tedy nouzový režim) tak jsem to carsoftem projížděl a dme mi ukázalo chybu pod kódem 145!! po chvíli hledání jsem našel tohleto poradtě mi co stím jestli tomu rozumím tak je nějaká chyba v softu nebo co?
vše co je tu popsáno mi dělalo tedy zobrazilo to tu hlášku failsafe prog. na checku a pak užjen to motornotprogam... :( :( :( :(
VESY
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: ned 27.05.2007 00:00
Bydliště: Chrudim city
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od VESY »

E38 – M73 EML System Updates
Model:
All E38 vehicles with a M73 engine produced between January 1995 and March 1996.
All E31 vehicles with a M73 engine produced between January 1995 and June 1996.
Complaint:
The check engine lamp is illuminated, and engine failsafe program may be displayed in the check control or MID. Upon further investigation the following fault codes may be set: FC 138, 19, 140, 141, 142, 143, 144, 145, FC 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51
Remedy:
The throttle housing assemblies (DK motors) will need to be checked or replaced with the latest version, also check the thickness of the PWG wiring harness and replace if necessary.
VESY
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: ned 27.05.2007 00:00
Bydliště: Chrudim city
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od VESY »

moc tomu nerozumím poradte díky!
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Problém spočívá v elektronice plynového pedálu (PWG=Pedalwertgeber), má 3x stíněný kabel k DDE, EML a převodovce. Zkontroluj jejich zapojení, jestli některý konektor nevypadnul:
Obrázek

Jinak vše k tomu najdeš ve WDS viz http://rubin.dyndns.info/Bimmer/WDS/rel ... /index.htm
kde si zadej hesla :
- PWG
- Pedalwertgeber
- R10
- X73

Nebo je třeba udělat jeho základní nastavení na diagnostice, umí pouze DIS nebo MoDiC.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#5 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Takže upadlý drát od PWG máme vyřešený a teď nám nechodí půlka motoru, když je studený. Mailem Ti posílám popis funkcí DME pro M73.

Moje tipy jsou vyzkoušet nebo zkontrolovat:
- snímače otáček klikového hřídele X6213, X6223 viz obrázek - pod vozidlem u převodovky
Obrázek
Aussetzererkennung - Počet segmentů tohoto ozubeného kola je za provozu kontrolován a pokud počet nesouhlasí, přeruší dodávku paliva.

- ukostření řídících jednotek a zapalovacích cívek X6453 a X6463

Obrázek

Zündkreisüberwachung - funkce zapalování je hlídána pomocí zvláštních odporů v sekundárním vinutí a pokud zapalování nefunguje, odpojí odpovídající řadu válců (Zylinderbank). Tím chrání válce i katalyzátor, do nichž by šel nespálený benzín.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#6 Příspěvek od libovka »

Taky jsem jednou řešil,že nejde za studena půlka motoru a byla to špatná váha.
VESY
Registrovaný
Příspěvky: 135
Registrován: ned 27.05.2007 00:00
Bydliště: Chrudim city
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od VESY »

TAK VYŘEŠENO...řídící jednotka EML odešla do kytek...naštěstí sehnána jiná a už jezdím
Odpovědět