jak jsem říkal na bigu, myslím že to dělá vzduch kolem nějaký nedovřený klapky, a jak tam přišla voda mohlo se to "zatěsnit". Zkusil bych ucpat sání vzduchu do ventilace, to jsou tuším u e38 ty dvě velký klapky v motorovým prostoru, prostě do nich nacpi hadr ale tak abys ho ještě vyndal a zkus to projet, s ventilátorem i bez něj, pokud to nebude dělat tak ti zbývá už najít která klapka nedovírá či má špatný těsnění kolem sebe pokud tam nějaký je.
Vypadá to, že to způsobovalo rozpraskaný gumový těsnění na horní straně čelního okna....skrz to vede nejaky drat nebo něco takovýho a pravděpodobně to bylo ono...
Přetáhl jsem to těsnění silikonem, než vyměním celý sklo....a přestalo to
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009