Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li někdo má zkušenosti s BMW E38 a tahánim vleku 2t. Přemyšlým o 2,8 manuál s plynem, je to dobrá volba? Má tento motor nějaké vážnější závady? Díky za rady
chudak kluk po dni s 728 v manualu mohu rict toho: blbe se shani, na auto (nezacinat zase flame ) je podle me v pohode, ale dalsi 2 tuny bych za tim fakt netahal...
ať už to myslel ironicky nebo ne, ale pokud výrobce to auto schválí s automatem tak že může tahat třeba 2t tak proč ne, jednou jsem tahal se 750 alfu romeo 14něco, měl jsem rozkopanej vjezd na plac kde byla ta alfa a potřebovali jsme ji dostat ven, příkop jsme tak nějak přejeli ale problém bylo cca 1m převýšení - svah, do kterýho se ta alfa zapíchla čumákem, na rozjetí tý alfy nebyl prostor a tak jsme ji uvázali že ji šikmo tím svahem vytáhnem, zapřáhlo se to za scirocco a nic auto jen hrabalo a sunulo se ke straně, tak jsem zapřáhl 750 a jen lehounce přidal plyn a alfu vytáhl aniž bych něco za autem cítil.
A když to vezmeš tak většina tahačů jsou dnes automaty.
T613 píše:[quote="Fugo"]ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut.
no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi
to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy
ne vazne
tak 750 je na tahani primo stvorena, jeste s tyckou ... to pak na tebe borec za tebou troubi proc jedes 150 a predjizdis [/quote]
tak ten petilitr ani nepozna ze neco tahne Nekdo kdo tahal kdysi auta (ted si nemuzu vzpomenout kdo ze znamych to byl) mi rikal ze tahali nejakym autem v automatu a ze ten automat byl zblblej a porad prerazoval. Ale to bylo tak pred 10ti lety a jestli to tahali necim starsim tak to mohlo byt nejake piano nebo tak neco.
no jako s automatem už to neni o sile motoru. sem s 7mou třilitrem tahal tolik aut na laně a normalně jsem se rozjižděl jako bych skoro nic netahl. nadhernej luxus . i do kopce krasně plynulej rozjezd hladkej bez cukani trhani a dementniho vytáčení motoru a škvaření spojky... sice to netahlo zatěž cejtit byla ale roztahnout to odkudkoli cokoli prostě se to rozjelo a nic to neřikalo. jen sem šplapal na plyn. automat je na tahani to nej, at si řika kdo chce co chce. ale ten motor taky neřešit, za tou 2,8mou by to taky jelo. sice trapeni ale jelo. rozjel by ses do kopce přes automat i s tři tunovym vlekem ale dostavalo by to kouř:) ale ty bys v tom seděl jako paprda jen šlapal plyn. manual v žadnym připadě... bys tak leda upalil spojku nebo urval lano nebo to zdechlo nebo všecko najednou
nedavno sem tahal toho třilitra(730) tim pětilitrem (750). řeknu vam že takovou akceleraci jako na tom laně ten třilitr neměl ani s vlastnim motorem pětilitr jel porad po svem
No nevim, když si představim automat a vlek tak tipuju, že převodovka bude večně v servisu. To mi chcete namluvim, že spojka u manuálu je taková bábovka, že by to nevydržela?? A mimochodem nechci to na závody s vlekem,ale na rozumnou jízdu
luk999 píše:No nevim, když si představim automat a vlek tak tipuju, že převodovka bude večně v servisu. To mi chcete namluvim, že spojka u manuálu je taková bábovka, že by to nevydržela?? A mimochodem nechci to na závody s vlekem,ale na rozumnou jízdu
automat nemá rád časty řazení a prásárny ale né tahnutí něčeho těžkýho.
podle mého je ta 2,8 v pohodě pokud tedy nechceš trhat asfalt a nehodláš tahat ten dvoutunovej vlek někde v alpách..
např. taková 528i je na tahání ideál.. rozumná spotřeba s dostatečným výkonem..
ohledně toho automatu nevím nikdy jsem s automatem netahal..
Myslím že tady zase zbytečně přeháníte,před pár lety tahal každej i s TDS a žádnej větší problém to nebyl,proč by to neměla zvládat 2.8i?Uplně v pohodě...Však v 90tých letech všichni měli Transportery 2.4D,Transity 2.5D,piána 2.4D a vždycky se dojelo,i když to už musela bejt fakt nekonečná cesta