Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Používá někdo z vás E38 na tahání vleku?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
luk999
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 20.04.2008 00:00

#1 Příspěvek od luk999 »

Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li někdo má zkušenosti s BMW E38 a tahánim vleku 2t. Přemyšlým o 2,8 manuál s plynem, je to dobrá volba? Má tento motor nějaké vážnější závady? Díky za rady
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od T613 »

Fugo píše:ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi
tomboss
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od tomboss »

nerobte si z neho srandu, este to zoberie vazne
ten motor je slaby na to auto aj samotne a nie to este v plyne a tahanie privesu
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

on už ví, psal mě sz. :)
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#6 Příspěvek od pepus »

chudak kluk :)
po dni s 728 v manualu mohu rict toho: blbe se shani, na auto (nezacinat zase flame :)) je podle me v pohode, ale dalsi 2 tuny bych za tim fakt netahal...
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od youwee »

T613 píše:
Fugo píše:ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

ať už to myslel ironicky nebo ne, ale pokud výrobce to auto schválí s automatem tak že může tahat třeba 2t tak proč ne, jednou jsem tahal se 750 alfu romeo 14něco, měl jsem rozkopanej vjezd na plac kde byla ta alfa a potřebovali jsme ji dostat ven, příkop jsme tak nějak přejeli ale problém bylo cca 1m převýšení - svah, do kterýho se ta alfa zapíchla čumákem, na rozjetí tý alfy nebyl prostor a tak jsme ji uvázali že ji šikmo tím svahem vytáhnem, zapřáhlo se to za scirocco a nic auto jen hrabalo a sunulo se ke straně, tak jsem zapřáhl 750 a jen lehounce přidal plyn a alfu vytáhl aniž bych něco za autem cítil.

A když to vezmeš tak většina tahačů jsou dnes automaty.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

youwee píše:
T613 píše:
Fugo píše:ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy


ne vazne :lol: :lol:

tak 750 je na tahani primo stvorena, jeste s tyckou ... to pak na tebe borec za tebou troubi proc jedes 150 a predjizdis :lol:
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od youwee »

T613 píše:
youwee píše:
T613 píše:[quote="Fugo"]ano to je ideální motor pro e38 a ještě na tahání aut. :D


no nevim nevim ... s automatem by to bylo lepsi

to si myslel ironicky? Protoze automat na tahani neni to pravy orechovy


ne vazne :lol: :lol:

tak 750 je na tahani primo stvorena, jeste s tyckou ... to pak na tebe borec za tebou troubi proc jedes 150 a predjizdis :lol:[/quote]

tak ten petilitr ani nepozna ze neco tahne :-D Nekdo kdo tahal kdysi auta (ted si nemuzu vzpomenout kdo ze znamych to byl) mi rikal ze tahali nejakym autem v automatu a ze ten automat byl zblblej a porad prerazoval. Ale to bylo tak pred 10ti lety a jestli to tahali necim starsim tak to mohlo byt nejake piano nebo tak neco.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Snejk »

no jako s automatem už to neni o sile motoru. sem s 7mou třilitrem tahal tolik aut na laně a normalně jsem se rozjižděl jako bych skoro nic netahl. nadhernej luxus . i do kopce krasně plynulej rozjezd hladkej bez cukani trhani a dementniho vytáčení motoru a škvaření spojky... sice to netahlo zatěž cejtit byla ale roztahnout to odkudkoli cokoli prostě se to rozjelo a nic to neřikalo. jen sem šplapal na plyn. automat je na tahani to nej, at si řika kdo chce co chce. ale ten motor taky neřešit, za tou 2,8mou by to taky jelo. sice trapeni ale jelo. rozjel by ses do kopce přes automat i s tři tunovym vlekem ale dostavalo by to kouř:) ale ty bys v tom seděl jako paprda jen šlapal plyn. manual v žadnym připadě... bys tak leda upalil spojku nebo urval lano nebo to zdechlo nebo všecko najednou :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Snejk »

nedavno sem tahal toho třilitra(730) tim pětilitrem (750). řeknu vam že takovou akceleraci jako na tom laně ten třilitr neměl ani s vlastnim motorem :lol: pětilitr jel porad po svem :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

ja tahal se 740 kamoša v E36 TDS atak jsem mu ukazal co je to kickdown, sedma jela pořád jako z praku :D
luk999
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 20.04.2008 00:00

#14 Příspěvek od luk999 »

No nevim, když si představim automat a vlek tak tipuju, že převodovka bude večně v servisu. To mi chcete namluvim, že spojka u manuálu je taková bábovka, že by to nevydržela?? A mimochodem nechci to na závody s vlekem,ale na rozumnou jízdu :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

luk999 píše:No nevim, když si představim automat a vlek tak tipuju, že převodovka bude večně v servisu. To mi chcete namluvim, že spojka u manuálu je taková bábovka, že by to nevydržela?? A mimochodem nechci to na závody s vlekem,ale na rozumnou jízdu :wink:



automat nemá rád časty řazení a prásárny ale né tahnutí něčeho těžkýho.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#16 Příspěvek od Maslista »

podle mého je ta 2,8 v pohodě pokud tedy nechceš trhat asfalt a nehodláš tahat ten dvoutunovej vlek někde v alpách..
např. taková 528i je na tahání ideál.. rozumná spotřeba s dostatečným výkonem..
ohledně toho automatu nevím nikdy jsem s automatem netahal..
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#17 Příspěvek od butthead740 »

Jen bych dodal k ty akceleraci na lane.. :cry: Poridil jsem si taznou tyc a kdyz jsem tahal kamose s mou 740 chudak poprve zazil akceleraci :lol: pac ma 1.2HTP :unsure:
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#18 Příspěvek od Kail »

Myslím že tady zase zbytečně přeháníte,před pár lety tahal každej i s TDS a žádnej větší problém to nebyl,proč by to neměla zvládat 2.8i?Uplně v pohodě...Však v 90tých letech všichni měli Transportery 2.4D,Transity 2.5D,piána 2.4D a vždycky se dojelo,i když to už musela bejt fakt nekonečná cesta :D
speedfred
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: sob 16.07.2005 00:00

#19 Příspěvek od speedfred »

a po par rokoch tahania bude z nej spravis LONG verziu :lol:
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#20 Příspěvek od PRAHAV8 »

speedfred píše:a po par rokoch tahania bude z nej spravis LONG verziu :lol:


:lol:
Odpovědět