Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
odvzdušnění spojky-735i E32
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
a mas to fakt dobre ovzdusnene? 
vim co rikam protoze original vedeni z toho pomocneho valecku je 3x kroucene vedle motoru az potom to jde do toho valecku u prevodovky (nevim ktery debil to tak udelal) ... mel sjem s tim traky problem a menil valecky jak hnup a porad nic a kdyz jsem to vedeni zkratil a natahl primou cestou tak to naraz slo jak po masle

vim co rikam protoze original vedeni z toho pomocneho valecku je 3x kroucene vedle motoru az potom to jde do toho valecku u prevodovky (nevim ktery debil to tak udelal) ... mel sjem s tim traky problem a menil valecky jak hnup a porad nic a kdyz jsem to vedeni zkratil a natahl primou cestou tak to naraz slo jak po masle
Kdysi jsem to taky dělal na svojí ex E32, je to už pár let, takže si přesně postup už nepamatuju, dokonce si vzpomínám, že jsem tam dal válec na pedál z E30, který jsem měl a byl v dobrým stavu na rozdíl od původního, akorát jsem do něj dal novou sadu gum. Vzpomínám si, že jsem jel podle nějakýho postupu z E30forum, myslím, že to byl příspěvek od Max Maxe, ale ruku bych za to do ohně nedal. Bylo to myslím na E30, ale je to stejný s ostatními manuály, jako E32, E34. Myslím, že to taky jde naplnit a zároveň odvzdušnit ze zdola. Napojíš hadici s pořádným einspritzem na odvzdušňovací šroub na válec u převodovky a hustíš to tam spodem, abys vytlačil vzduch přes horní válec do nádobky,ze který si ale nejdřív musíš odsát brzd. kap. při doplňování ainšprice vždy uzavři odvzduš. šroub, pak ho zas povol, no něco podobnýho, jak při odvzduš. brzd.