Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

odvzdušnění spojky-735i E32

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
mR5p3k
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 22.04.2008 00:00

#1 Příspěvek od mR5p3k »

Panove menil sem lamelu, pritlacak a lozisko vse ok ale pak nastala chyba ze pedal se stale propada, mam koupene nove valecky a trubicky ale stale pada a pada. Odvzdusnovaci ventyl posti uz jen kapalinu bez bublin a stale ta sama chyba
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

jsou jen dvě možnosti, budto vzduch v systému nebo vadný hlavní spojkový válec.
mR5p3k
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 22.04.2008 00:00

#3 Příspěvek od mR5p3k »

No to je to vse je nove. Dokonce uz sem koupil i sada na pretesneni a pretesnil ale pedal porad pada
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

nějak to nechápu vše máš nové a přetěsnovals to?

přeci pokud je to nové a máš podezdření na to že je hlavní spojkový válec KO tak ho vyměním za jinej ne?
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od T613 »

a mas to fakt dobre ovzdusnene? :-D

vim co rikam protoze original vedeni z toho pomocneho valecku je 3x kroucene vedle motoru az potom to jde do toho valecku u prevodovky (nevim ktery debil to tak udelal) ... mel sjem s tim traky problem a menil valecky jak hnup a porad nic a kdyz jsem to vedeni zkratil a natahl primou cestou tak to naraz slo jak po masle
normann
Registrovaný
Příspěvky: 465
Registrován: pát 22.02.2008 01:00
Bydliště: Blottendorf

#6 Příspěvek od normann »

Kdysi jsem to taky dělal na svojí ex E32, je to už pár let, takže si přesně postup už nepamatuju, dokonce si vzpomínám, že jsem tam dal válec na pedál z E30, který jsem měl a byl v dobrým stavu na rozdíl od původního, akorát jsem do něj dal novou sadu gum. Vzpomínám si, že jsem jel podle nějakýho postupu z E30forum, myslím, že to byl příspěvek od Max Maxe, ale ruku bych za to do ohně nedal. Bylo to myslím na E30, ale je to stejný s ostatními manuály, jako E32, E34. Myslím, že to taky jde naplnit a zároveň odvzdušnit ze zdola. Napojíš hadici s pořádným einspritzem na odvzdušňovací šroub na válec u převodovky a hustíš to tam spodem, abys vytlačil vzduch přes horní válec do nádobky,ze který si ale nejdřív musíš odsát brzd. kap. při doplňování ainšprice vždy uzavři odvzduš. šroub, pak ho zas povol, no něco podobnýho, jak při odvzduš. brzd.
Odpovědět