Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Lambda

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#1 Příspěvek od dexter »

kluci nevíte někdo kterej kábel na co je? Oni jsou 2 na výhřev a 2 na informace pro řj. Jde mi o to,že origo maj 4 barvi (černou,červenou,žlutou a myslím bílou) a nahrady jen 3 ( 2x bílou, černou a šedivou) Jak je to s tím výhřevem a s informacema? Ten výhřev má dané + a - ? Nebo je to jedno? To samé s těma informacema. Kdyby byli ty bíle u náhrady info pro řj ,tak to bude nejspíš jedno,né?
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od hoboj »

Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#3 Příspěvek od Birkoff »

To je "vystřižené" z WDS-ky?
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hoboj »

Birkoff píše:To je "vystřižené" z WDS-ky?
Nevím co je WDS, ale jestli máš na mysli elektrická schémata k e32-jce tak máš pravdu.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#5 Příspěvek od Fugo »

jinak u neorigo lambd platí, bílé kabely - vyhřívání jedno kde je plus a kde minus, černý je živej pro ecu a šedej kostra (snad si ty dva poslední dobře pamatuju, není problém si to změřit ohmetrem)
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#6 Příspěvek od dexter »

ok,ok. Děkuji za rychle odpovědi. O víkendu se s tím pohraju.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

yvužiju tohohle přispěvku a taky tu plácnu jednu otázku. Jakou neorigo lambdu bych měl použít na e32 750? asi bych měl koupit obě. na diagnostice mi to hlasi jednu vadnou... jakou mate zkušenost s provozem V12 s jednou nebo bez lambda sond.. ? spotřeba apod? mě se zda že to vubec neděla dobrotu (nespaleny benzin z vyfuku smrdi) ale spotřeba akorat . porad mě otravuje kontorlka check engine...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

já mám obě lambdy OK (nový) a stejně na mě řve CHECK ENGINE a jako závadu udává vyhřívání, ale vše je OK, mám totiž ve předu na L podběhu v e-boxu relé s elktronikou na kterém je napsáno Lamdbasonde steurung fuer M70 a přes to jde to vyhřívání a ECU asi naměří jiný odběr než má uložen v datech a hlásí chybu.

Jinak čistě teoreticky by ecu měly jet bez lambd na lehce bohatou směs, protože pořád lepší bohatší než chudá kde hrozí propálení pístů a ventilů.

Já používám obyč 4 drátový lambdy pro Octävii jsou za cenu kolem 1200kč, jen použiju původní konektor.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Snejk »

někdo z oktavie, někdo z opla... to jsou stejne a maji stejny zavit a posilaji stejna data? abych tam nepřipojoval jen nějaký ucpavač diry ktery pro tu jednotku stejně nema vyznam
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

je několik druhů lambda sond, mám pocit že 3, platinová co máme my a většina aut, odporový - to používají jen některé vozy (novější) a pak ještě tuším jedny, potom jsou samozřejmě speciální jako jsou wideband kterou používám pro ladění A/F.

Závit jsem viděl vždy tuším 14x1,5 ale nechci kecat, dokonce tu mám i závitník na protažení závitu před montáží nové lambdy.

Vodítkem u platinové lambdy mohou být dráty, 1 - klasická lambda nevyhřívná, 3 - vyhřívaná, 4- vyhřívaná a kostřená (to máme my,ale lze použít i ty s míň dráty) pokud mají více jak 4 dráty už se jedná převážně o lambdy WB.
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od hoboj »

hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od hoboj »

Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Snejk »

takže jak koukam tak jsou ruznme typy.. nějake zirkonove titanove a kdejake sračky:) a maji ruzna napěti.. 0-5V 0-1V... tak kterou mam schanět... material a pro jake napěti? vim maximalně to , že musi byt vyhřivana...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#14 Příspěvek od Fugo »

standartní platinovou (např š octavia 1.6) napětí 0-1V
Odpovědět