Lambda
-
dexter
- Registrovaný
- Příspěvky: 931
- Registrován: stř 21.03.2007 01:00
kluci nevíte někdo kterej kábel na co je? Oni jsou 2 na výhřev a 2 na informace pro řj. Jde mi o to,že origo maj 4 barvi (černou,červenou,žlutou a myslím bílou) a nahrady jen 3 ( 2x bílou, černou a šedivou) Jak je to s tím výhřevem a s informacema? Ten výhřev má dané + a - ? Nebo je to jedno? To samé s těma informacema. Kdyby byli ty bíle u náhrady info pro řj ,tak to bude nejspíš jedno,né?
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
dexter
- Registrovaný
- Příspěvky: 931
- Registrován: stř 21.03.2007 01:00
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
yvužiju tohohle přispěvku a taky tu plácnu jednu otázku. Jakou neorigo lambdu bych měl použít na e32 750? asi bych měl koupit obě. na diagnostice mi to hlasi jednu vadnou... jakou mate zkušenost s provozem V12 s jednou nebo bez lambda sond.. ? spotřeba apod? mě se zda že to vubec neděla dobrotu (nespaleny benzin z vyfuku smrdi) ale spotřeba akorat . porad mě otravuje kontorlka check engine...
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
já mám obě lambdy OK (nový) a stejně na mě řve CHECK ENGINE a jako závadu udává vyhřívání, ale vše je OK, mám totiž ve předu na L podběhu v e-boxu relé s elktronikou na kterém je napsáno Lamdbasonde steurung fuer M70 a přes to jde to vyhřívání a ECU asi naměří jiný odběr než má uložen v datech a hlásí chybu.
Jinak čistě teoreticky by ecu měly jet bez lambd na lehce bohatou směs, protože pořád lepší bohatší než chudá kde hrozí propálení pístů a ventilů.
Já používám obyč 4 drátový lambdy pro Octävii jsou za cenu kolem 1200kč, jen použiju původní konektor.
Jinak čistě teoreticky by ecu měly jet bez lambd na lehce bohatou směs, protože pořád lepší bohatší než chudá kde hrozí propálení pístů a ventilů.
Já používám obyč 4 drátový lambdy pro Octävii jsou za cenu kolem 1200kč, jen použiju původní konektor.
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
je několik druhů lambda sond, mám pocit že 3, platinová co máme my a většina aut, odporový - to používají jen některé vozy (novější) a pak ještě tuším jedny, potom jsou samozřejmě speciální jako jsou wideband kterou používám pro ladění A/F.
Závit jsem viděl vždy tuším 14x1,5 ale nechci kecat, dokonce tu mám i závitník na protažení závitu před montáží nové lambdy.
Vodítkem u platinové lambdy mohou být dráty, 1 - klasická lambda nevyhřívná, 3 - vyhřívaná, 4- vyhřívaná a kostřená (to máme my,ale lze použít i ty s míň dráty) pokud mají více jak 4 dráty už se jedná převážně o lambdy WB.
Závit jsem viděl vždy tuším 14x1,5 ale nechci kecat, dokonce tu mám i závitník na protažení závitu před montáží nové lambdy.
Vodítkem u platinové lambdy mohou být dráty, 1 - klasická lambda nevyhřívná, 3 - vyhřívaná, 4- vyhřívaná a kostřená (to máme my,ale lze použít i ty s míň dráty) pokud mají více jak 4 dráty už se jedná převážně o lambdy WB.
-
hoboj
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
